Ga naar inhoud


Te koop gevraagd, platenspeler.


waterpas

Aanbevolen berichten

Een goede platenspeler, hoeft geen highend te zijn dus voor een schappelijke prijs. Graag geen gezeur over geluidsdragers en oertijden, als we die niet hadden gehad, had U niet kunnen reageren. Alle gekheid op een stokje, ik ben de gelukkige bezitter van mooie muziek op vinyl en de daarbij horende nostalgie! 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, dat vertrouw ik dus niet, daar moet vast een nieuw element in. Maar ik realiseer mij dat dit een aanname is dus geef maar een goede kringloop winkel door.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, waterpas zei:

Nee, dat vertrouw ik dus niet, daar moet vast een nieuw element in.

Als dat geen optie is, dan is er 1 optie. Nieuw kopen.

 

9 minuten geleden, waterpas zei:

Maar ik realiseer mij dat dit een aanname is dus geef maar een goede kringloop winkel door.

Google: woonplaats kringloop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Goed" is een uiterst rekkelijk begrip. Dat loopt qua prijs van 30 tot .... euro.

Het 1e punt is: Hoeveel wil je maximaal uitgeven?

Het 2e: Heb je veel platen en zijn ze in goede conditie?

Het 3e: Hoe goed is de rest van je installatie en dan vooral je speakers?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minplus,

je eerste vraag is natuurlijk relevant dus het mag wat kosten, maar dat is relatief.

2 Ik heb veel platen en die zijn in uitstekende conditie.

3: Ik luister via Elektrostaten, je kunt beter vragen naar mijn oren, maar ik begrijp je argumenten.

 

7 minuten geleden, Ventura zei:

Als dat geen optie is, dan is er 1 optie. Nieuw kopen.

 

Google: woonplaats kringloop. 

Dat is een goeie, maandag verder.

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, beide dus dat is geen probleem.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de Lenco van wijlen mijn vader nog niet tegengekomen in alle spullen, maar ik denk dat ik die waarschijnlijk ook wel zelf wil houden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat ik zie heb je aardige spullen, dus ik zou de kringloop vergeten want mazzel komt daar tegenwoordig niet zo veel meer voor.

Ik zou voor een degelijke draaitafel met een goede arm gaan en daar bv. een AT-element met een ML-naald inzetten.

Die draaitafel kan een goed ouwetje zijn; men heeft in de vorige eeuw sublieme draaitafels gemaakt.

Ik draai zelf momenteel met eentje van een jaar of 40, zo'n ding waar weinig aan kapot kan, met een prima arm (Jelco) en een degelijk element.

Hoeft niet veel te kosten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alex1970 zei:

Ik ben de Lenco van wijlen mijn vader nog niet tegengekomen in alle spullen, maar ik denk dat ik die waarschijnlijk ook wel zelf wil houden.

Dat kan ik goed begrijpen, was ook mijn eerste Pickup, weliswaar niet van mijn Pa maar als ie van je verwekker komt, "klinkt"  dat wel even anders.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb nog een Dual 1210 in de kelder staan, nee, niet te koop.

DUal 1210

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook naar het gewicht van de Platenspeler. Ik heb eens een Dual gekocht die zo licht van gewicht was dat elke stap die ik maakte in de kamer te horen was in naaldsprongen of uitvallers van de muziek.

Een Direct Drive (directe aandrijving zonder snaren) zou ik tegenwoordig de voorkeur aan geven. Technics heeft ook enkele goede gemaakt.

Maar liefhebbers willen Thorens Lenco Dual.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...