Ga naar inhoud


Canal Digitaal komt met Nederlandse versie van FilmBox


Codx

Aanbevolen berichten

Hier beeld en AC3 audio

 

2021/05/04 12:10:51 3767C651 c   (dvbapi) Demuxer 0 ecmpid 0 CAID: 1817 ECM_PID: 075C PROVID: 00006A 
2021/05/04 12:10:51 3767C651 c   (dvbapi) Demuxer 0 ecmpid 1 CAID: 0100 ECM_PID: 075C PROVID: 00006A PBM: FFE000000000000 DATE: 4-5-2021
2021/05/04 12:10:51 3767C651 c   (dvbapi) Demuxer 0 ecmpid 2 CAID: 0500 ECM_PID: 0C7A PROVID: 051900 
2021/05/04 12:10:51 3767C651 c   (dvbapi) Demuxer 0 found 3 ECM pids and 2 STREAM pids in CA PMT
2021/05/04 12:10:51 3767C651 c   (dvbapi) Demuxer 0 found channel in cache and matching prio -> start descrambling ecmpid 0 
2021/05/04 12:10:51 3767C651 c   (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 0 CAID 0100 PROVID 00006A ECMPID 075C ANY CHID PMTPID 09BE VPID 0216
2021/05/04 12:10:52 3767C651 c      (ecm) dvbapiau (0100@00006A/5C00/17CE/64:9292F169C46A5A1E2905DFCE6B3F1512): found (334 ms) by CD_NL - Filmbox NL HD

aangepast door Mrbeam
  • Like 1

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even een kaart van kennis erin... Half uurtje op SBS6 HD en dan naar FilmBox NL HD.. Geen beeld met OScam....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Mimisiku zei:

Even een kaart van kennis erin... Half uurtje op SBS6 HD en dan naar FilmBox NL HD.. Geen beeld met OScam....

Ik heb beeld, maar heb wel een royaal abo. De informatie in het screenshot geeft aan Basis. Geen CI nodig, ook geen mapping.

edit: de upper card is de 2e kaart, dus met een family abo.

 

2021050413200480.thumb.png.94a43d523bcc98e745907c603019233e.png

 

 

aangepast door Old Satterhand
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook beeld op kaartje van de kennis... Moest in mijn geval ook de 17CE toevoegen aan de 'Services' van OScam vanwege het feit dat ik meerdere kaarten heb in de RasPi.

 

 

IMG_1405.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt waar? Ik ontvang via iptv, nog altijd Film1 Premiere, Action, Family en Drama.

Of is dit een screenshot van de Poolse Filmboxkanalen?

Het moest er sowieso komen, een naamsverandering voor de Nederlandse Film1, en hopelijk met wat andere romantische nachtelijke films dan die, die we al 3 jaar na elkaar, elk maand te zien krijgen.

Wordt het dan via iptv ook Filmbox Premiere, Action, Family en Drama? Mooi vooruitzicht, ik hoop met meer betere films ook wat de liefdesfilms 's nachts betreft, niet altijd hetzelfde gedurende 3 jaar elke maand.

Laat maar komen die Nederlandse Filmbox ik ben benieuwd, nog niets van gezien via iptv.

Na wat gelezen te hebben via google ga ik er maar van uit dat er naast het nieuwe Filmbox NL kanaal Film1 Premiere, action, family en drama blijven uitzenden?

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Timm1983 zei:

Echt waar? Ik ontvang via iptv, nog altijd Film1 Premiere, Action, Family en Drama.

Of is dit een screenshot van de Poolse Filmboxkanalen?

Het moest er sowieso komen, een naamsverandering voor de Nederlandse Film1, en hopelijk met wat andere romantische nachtelijke films dan die, die we al 3 jaar na elkaar, elk maand te zien krijgen.

Wordt het dan via iptv ook Filmbox Premiere, Action, Family en Drama? Mooi vooruitzicht, ik hoop met meer betere films ook wat de liefdesfilms 's nachts betreft, niet altijd hetzelfde gedurende 3 jaar elke maand.

Laat maar komen die Nederlandse Filmbox ik ben benieuwd, nog niets van gezien via iptv.

Timm1983

 

dit is een extra zender van dezelfde firma waar nu Film1 zijn films bij heeft en doorgeeft in Nederland.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al zo een vermoeden nadat ik via iptv verbazingwekkend nog steeds film1 premiere, action, family en drama kan kijken. Ik ben dus benieuwd wanneer de Nederlandse versie van Filmbox beschikbaar zal zijn via iptv. Wel raar dat de andere kanalen gewoon Film1 kanalen blijven, ben benieuwd voor hoelang. Filmbox premiere, action, family en drama in 1 keer had toch beter geweest.

Misschien kwam dit na het wegvallen van de Nederlandse versie van Film Europe... Of misschien dan maar de filmzenders hernoemen naar Ziggo Film zou perfect passen naast de Ziggo sportzenders! 

Of misschien terug de Franse kant op Canal+ premiere, action, family, drama? Toch raar van dat ene Nederlandse filmkanaal als aanvulling op de bestaande Film1 zenders. Op het gewone Filmboxkanaal zullen geen Adultmovies getoont worden zeker? Niet veel gemist dan.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Timm1983 zei:

Ik had al zo een vermoeden nadat ik via iptv verbazingwekkend nog steeds film1 premiere, action, family en drama kan kijken. Ik ben dus benieuwd wanneer de Nederlandse versie van Filmbox beschikbaar zal zijn via iptv. Wel raar dat de andere kanalen gewoon Film1 kanalen blijven, ben benieuwd voor hoelang. Filmbox premiere, action, family en drama in 1 keer had toch beter geweest.

Misschien kwam dit na het wegvallen van de Nederlandse versie van Film Europe... Of misschien dan maar de filmzenders hernoemen naar Ziggo Film zou perfect passen naast de Ziggo sportzenders!

Timm1983

 

probleem is dat ze het naam merk van Film1 ook gekocht hebben bij SPI, dus deze blijven ze gebruiken, Ziggo heeft daar niks meer mee te maken.

ik zie voorlopig die zender ook alleen in Nederland uitzenden, in belgie zit die niet op de Tv Vlaanderen kaart spijtig genoeg, zou ook welkom zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, er verdwijnen steeds meer populaire zenders uit het CDS aanbod. Die vullen ze aan met o.a. kanalen van de Oosteuropese M7 dochters/zusters. Dat is lekker goedkoop..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via iptv kan ik toch de filmbox kanalen uit Polen zien al houdt dit een heel andere programmering in ten opzichte van Film1 action. Op Filmbox action Polen worden ook adult films uitgezonden, maar dan zeer ingekort. Een light versie zeg maar. Niet zoals ze heel de nacht op film1 Nederland te zien zijn. 

Veel kijkplezier wie kan kijken naar de Filmbox Nederland. Misschien ik ook binnenkort, wie weet?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is illegaal en mag je hier niet in meetellen... Het gaat hier om de legale ontvangst van CDS...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Mimisiku zei:

Nee, er verdwijnen steeds meer populaire zenders uit het CDS aanbod. Die vullen ze aan met o.a. kanalen van de Oosteuropese M7 dochters/zusters. Dat is lekker goedkoop..

Dit is gewoon een nieuw kanaal in Nederland dat op termijn ook bij andere distributeurs beschikbaar komt. Dus niets lekker goedkoop iets Oost-Europees aanbieden. Het is een eigen stream met eigen programmering.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...