Ga naar inhoud


Triple LNB quad ‘nooit’ meer leverbaar?


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Op 13-7-2021 om 23:30, deckengineer zei:

Nergens kan ik de triple LNB van canal digitaal vinden bij een nederlandse webshop. Ik vind het gewoon niet. Ik weet ook niet naar welke shop er word verwezen.

Ik weet wel een satelliet speciaalzaak die heeft de originele M7 Astra 1,2,3 lnbf voor €95,00

 

 

 

Google naar dit bedrijf en als je op hun site bent, geef je als zoekopdracht: LNB

 

Dit bedrijf verzendt ook per post.

 

Onder die lnbf kan je op een knop klikken: "In Winkelmand"

 

(als je naar de foto kijkt zie je dat ie vier uitgangen heeft)

aangepast door ceesv
Verwijzing naar wikel verwijderd

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
11 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik zie dat bij een hele grote Duitse webshop de triple-lnb single leverbaar is.

Deze is te gebruiken voor de 13 - 16 - 19,2 oost op een schotel van 85-90cm of voor de 19,2 - 23,5 - 28,2 op een schotel van 60cm.

triple-lnb Otto.png

Hij is in ieder geval niet duur, maar ik prefereer toch een rotor; ok je kan niet kijken naar 2 satellieten tegelijk, maar dat neem ik voor lief.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sprietje

Allereerst geweldig dat je die LNBF gevonden hebt; maar wel jammer dat ie niet in een Quad uitvoering beschikbaar is.

 

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik gewoon een rotor prefereer; Ik raad iedereen een Stab Italia aan.

 

Gewoon een Quad LNBF op je schotel plaatsen en je kan er vier ontvangers op aansluiten. (of zoals ik met mijn Nanoxx -die twee tuners heeft- en dan kan je er nog 2 ontvangers op aansluiten.

 

Ik woon alleen, heb geen gezin, dus kan ik gewoon egoïstisch zijn.

 

Als je een gezin hebt, en iedereen heeft een TV op z'n kamer is het een ander verhaal.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks for the good work.

Je hebt je best gedaan!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2021 om 13:28, D-box zei:

Hij is in ieder geval niet duur, maar ik prefereer toch een rotor; ok je kan niet kijken naar 2 satellieten tegelijk, maar dat neem ik voor lief.

Ik neem ook regelmatig wat op van een andere sat dan waar ik naar kijk.

Dus een Bigbisat voor het gewone werk en een draaibare schotel voor de "gekke" sats.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Ik neem ook regelmatig wat op van een andere sat dan waar ik naar kijk.

Dus een Bigbisat voor het gewone werk en een draaibare schotel voor de "gekke" sats.

Doe je goed man!

Maar dan heb je op zn minst 2 schotels; ik heb daar geen plaats voor.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D-box zei:

Doe je goed man!

Maar dan heb je op zn minst 2 schotels; ik heb daar geen plaats voor.

Ze zitten bij mij boven elkaar. Pakken samen 2 meter. Maar ik ben gezegend met de plek waar ik woon.

Als ik maar plek voor 1 had en zou moeten kiezen welke weg moest was het de draaibare. Dat is vanwege het razend snel zappen bij het kijken tussen en tegelijkertijd opnemen van meerdere sats.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @minplus

Ik snap je volkomen!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...