Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Azerbeidzjan


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het komend weekeinde wordt de F1 gereden op het stratencircuit in hoofdstad Bakoe.

De onderdelen worden als volgt verreden:
Eerste vrije training       vrijdag        10:30 - 11:30 uur
Tweede vrije training    vrijdag        14:00 - 15:00 uur
Derde vrije training        zaterdag    11:00 - 12:00 uur
Kwalificatie                    zaterdag     14:00 - 15:00 uur
Race                                zondag       14:00 uur

 

De race is deze keer niet fta op RTL-Duitsland te zien, wel op internet via deze link: http://www.hesgoal.com

 

 

 

azerbaijan-street-circuit.jpg

 

baku circuit.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Sprietje zei:

De race is deze keer niet fta op RTL-Duitsland te zien, wel op internet via deze link: http://www.hesgoal.com

 

Waarschuwing: hesgoal is een illegale piraterij site met eventuele strafrechtelijke gevolgen voor de gebruiker. 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:
3 uren geleden, Sprietje zei:

De race is deze keer niet fta op RTL-Duitsland te zien, wel op internet via deze link: http://www.hesgoal.com

 

Waarschuwing: hesgoal is een illegale piraterij site met eventuele strafrechtelijke gevolgen voor de gebruiker.

 

Promoten van illegale piraterij site, is dat toegestaan op het forum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat het een platform is, waarop zowel legale als illegale content te zien is.

Auteurs rechtelijk beschermd content waarvoor geen rechten betaald zijn kan de kijker problemen opleveren, indien de content eigenaar een vergoeding eist.

In Duitsland is dat niet ongewoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier worden dubbel standarden gehandeerd op het forum. Het delen van "accounts" is gewoon illegaal buiten huishouden naar mijn mening en volgens de vooorwaarde van de leverancier. Ik heb even gekeken op site http://www.hesgoal.com Men kan ook buitenlandse voetbal wedstrijden zien van de sport zender Beinsports zonder te betalen. Volgens mij is dat niet correct.      

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet is toch vrij toegankelijk en ik mag toch kijken wat er te zien is.
Kijk, als ik nu een abonnement neem bij een duistere site, dan is dat wat anders maar ik heb helemaal geen abonnement op die site.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wetgever ziet dat anders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Internet is toch vrij toegankelijk en ik mag toch kijken wat er te zien is.
Kijk, als ik nu een abonnement neem bij een duistere site, dan is dat wat anders maar ik heb helemaal geen abonnement op die site.

 

Sprietje, hoe naïef ben je nu?

Die site wordt gerund door een stel vage onderwereld figuren die intelectueel eigendom stelen en het weer verder verspreiden. Al dan niet voor niets. Waarom doen ze dat? Omdat ze je op die site scheel pompen met reklame en andere vage rotzooi zoals zogenaamde reparatie programma´s omdat je een virus zou hebben op je telefoon of laptop. Of je moet een player downloaden voor geld en meer van die rotzooi.

Ik heb op die site rondgekeken en ze wisten onmiddelijk het merk/type van mijn telefoon en Android versie. Die site is niet vertrouwensvol. Mijn programma "DTEK by BlackBerry" sloeg onmiddelijk alarm.

En jij zit die rotzooi hier te promoten.

 

Weet je, ik heb niet veel goede woorden voor dergelijke mafiosi die het presteren om o.a. alle 17 MBC TV en de radioprogramma´s stelen waar we rechten voor betalen en ze dan weer ergens vrolijk te streamen en voor iedereen toegankelijk te maken.

Hier is mijn arbeidsplaats direct of indirect in gevaar en dat zou jij ook niet leuk vinden.

  • Like 1
  • Bedankt 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...