Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, alias haha zei:

Zolang jullie de gekochte media lezen, zullen jullie in ieder geval nooit wijzer worden, en blijven geloven wat die leugenaars jullie wijs blijven maken.

Geef ons dan eens DE ENIGE 100% JUISTE info , geen facebook , e.d. samenzweringen !!

2 uren geleden, alias haha zei:

Vaccineren heeft geen zin( ze blijken steeds minder beschermd te zijn tegen corona), word hier, onder andere,  weer verteld, het gaat ze puur om die QR bullshit, ze willen gewoon totale controle over de mensen.

Ik weet ook wel dat de politiekers niet alles kunnen oplossen !!

Voorstel , schaf de medische wereld volledig af , geen gezeik !!

Griep , gebroken been , aids , longinfectie , hartkwaal , enz ....

Hebt ge pijn ?? Gewoon creperen of val dood wordt dan HET antwoord !!

Of gaan de samenzweerders de wereld redden , en hoe ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist, alias haha zei:

Hier een uitleg van wat er waarschijnlijk gebeurd in je lijf

Waarschijnlijk ?? Dus die weet het ook niet !!

  • Bedankt 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, cookie monster zei:

Waarschijnlijk ?? Dus die weet het ook niet !!

Het zal aan de persoon liggen hoe dat ie er voor staat met zijn lijf...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, alias haha zei:

Het zal aan de persoon liggen hoe dat ie er voor staat met zijn lijf...

Tja ....

Ik heb 1 vriend dit zich niet kan laten vaccineren , wegens zijn ziekte !!

Ik ben zelf een risicopatiënt , maar ik ben al wel 2x gevaccineerd !!

Bij mij was het wel ok !! Roepen ze mij jaarlijks op ivm het coronavaccin , ik ga !!

Dit is ook al zo bij de griepspuit !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, alias haha zei:

Je hebt een experimenteel middel(gif) in je lijf laten spuiten, gebaseerd op een gen therapie, dat niet getest is, wat er op langere termijn, wat er met je lijf gaat gebeuren in de toekomst, dat weet nog ''he''le''maal'' niemand.

Correctie, jij weet nog niets. En met je verwoording ben je er ook puur er op uit om stemming te maken en is ook nog eens feitelijk onjuist.

Maar goed, jouw leven jouw leugen. Sommige inboorlingen denken ook dat als een toerist een foto van ze maakt dat ze hun geest af pakken.

Krijg je ervan als mensen zelf niet genoeg kennis van zaken hebben dan gaan ze in de gekste dingen geloven!

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, theparasol zei:

Correctie, jij weet nog niets. En met je verwoording ben je er ook puur er op uit om stemming te maken en is ook nog eens feitelijk onjuist.

Maar goed, jouw leven jouw leugen. Sommige inboorlingen denken ook dat als een toerist een foto van ze maakt dat ze hun geest af pakken.

Krijg je ervan als mensen zelf niet genoeg kennis van zaken hebben dan gaan ze in de gekste dingen geloven!

Het is net of ik nu Mark of Hugo lees...

 

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, als je in het huidige systeem gelooft, zou ik zeggen, neem alle spuiten die ze nog voor je gaan verzinnen.

Ik doe hier niet aan mee, en dat is mijn eigen keuze, net zoals jullie de keuze maken om het wel te doen.

Dit is nog steeds mogelijk in dit land, zolang het nog duurt....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, alias haha zei:

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, als je in het huidige systeem gelooft,

Dus als iemand goesting heeft om voortaan links te rijden ipv rechts ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@alias haha

 

Misschien helpt dit je bij het vormen van een gegronde visie over vaccins.

Een bijdrage van het college ter beoordeling van geneesmiddelen.

 

https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/06/02/column-over-medicijnen-coronavaccins-experimenteel

 

Een hoogleraar, beweerde dat de coronavaccins nog experimenteel zouden zijn. De vaccins zouden alleen voorlopig zijn goedgekeurd, tot 2023. Liet je je nu vaccineren, dan was je dus eigenlijk een soort proefkonijn.

 

CBG Voorzitter prof. dr. Ton de Boer antwoordt:

 

Nee, dat klopt niet. Daar kon ik gelukkig kort over zijn. De coronavaccins zijn niet experimenteel. De coronavaccins zijn wel ‘voorwaardelijk’ goedgekeurd. En daar zit vaak het misverstand. Voorwaardelijk klinkt als ‘voorlopig’, alsof het vaccin eigenlijk nog niet aan alle eisen voldoet. Alsof er nog gegevens missen. Alsof de eerste proeven nog lopen. Maar dat beeld klopt niet.

Een voorwaardelijk goedgekeurd vaccin voldoet aan de eisen wat betreft werkzaamheid, veiligheid en kwaliteit. De fabrikant moet alleen nog voldoen aan voorwaarden. Zo moet zij nog het eindrapport van de studies en de lange termijn gegevens aanleveren. Bijvoorbeeld of het vaccin ook werkt bij kinderen. Of bij zwangere vrouwen. Ook moet de fabrikant op gezette tijden gegevens aanleveren, bijvoorbeeld over bijwerkingen. Dat helpt ons om zeldzame bijwerkingen snel in beeld te krijgen. Zulke extra checks komen vaker voor bij nieuwe vaccins en medicijnen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Wat doe jij dat je steeds besmet raakt? En daarbij ongetwijfeld ook anderen besmet hebt?

Steeds? eerste keer hoor!

 

ik ben benaderd door de GGD

Quote

Bron- en contactonderzoek bij positieve coronatest

De regels voor quarantaine veranderen naar verwachting vrijdag 19 november 2021. Tot die tijd is vrijwillig in quarantaine gaan verstandig als uw huisgenoot corona heeft.

Heeft u zich laten testen en heeft u corona? Dan doet de GGD samen met u bron- en contactonderzoek om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

en daarom liet ik me testen

positief dus thuis blijven

2 tot 5 dagen gezien de besmettelijkheid van gevaccineerden

 

cadeautje van een jarige die nu net als ik in quarantaine zit.

 

 

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, alias haha zei:

Het is net of ik nu Mark of Hugo lees...

Geen prik....ook geen bril zeker.

Off Topic, wordt in deze rubriek zelf "Off Topic", het hebben van een standpunt, gebaseerd op waarschijnlijke en zelfs op wetenschappelijk bewezen feitelijkheid wordt hier meermaals te grabbel gegooid. Met alle respect voor diegenen die getracht hebben, met steekhoudende argumenten een bijdrage te leveren, pleit ik toch nog maar eens voor het opheffen van deze, "wat voor weer is het buiten", "wat kost de benzine bij jullie", "Covid, is dat een mening", rubriek. Tenslotte, als mijn verzoek niet wordt gehonoreerd heb ik ook een "off topic" onderwerp. 4G, die 4 staat voor veel van jullie (wie de schoen past.. ect) : diegenen die 3G voorstellen, worden voor "Gek" verklaard en kunnen niet opgenomen worden, als ik de "Off Topic" rubriek en veel van de reactie´s nog eens doorneem, moeten de gekkenhuizen ook al vol zitten. 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, alias haha zei:

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, als je in het huidige systeem gelooft,

Een ex-maat van me is er zo een , die betaalt z'n rekeningen wanneer hij wil ,

destijds vergat die zelfs rekeningen te betalen , gevolg enkele aanmaningen !!

Dan op aanraden via domiliciëring , maar ja ,

het bedrijf bepaalt de betalingen , en dat vindt die niet kunnen !!

Ook verkeersregels , hij bepaalt hoe hard ge moogt rijden , resultaat ....

Ik weet zelfs niet of die gevaccineerd is !! Hij duldt geen autoriteit , en weet alles beter !!

 

4 minuten geleden, waterpas zei:

moeten de gekkenhuizen ook al vol zitten. 

Er lopen er meer rond dan dat er vastzitten 😁

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, cookie monster zei:

Een ex-maat van me is er zo een , die betaalt z'n rekeningen wanneer hij wil ,

destijds vergat die zelfs rekeningen te betalen , gevolg enkele aanmaningen !!

Dan op aanraden via domiliciëring , maar ja ,

het bedrijf bepaalt de betalingen , en dat vindt die niet kunnen !!

Ook verkeersregels , hij bepaalt hoe hard ge moogt rijden , resultaat ....

Ik weet zelfs niet of die gevaccineerd is !! Hij duldt geen autoriteit , en weet alles beter !!

 

Gebruikt die vriend ook een alias

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, mereltje zei:

Gebruikt die vriend ook een alias

Geen idee , maar ge kunt er van op aan dat niet goed spoort !!

Hij heeft geen schotel !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, alias haha zei:

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, als je in het huidige systeem gelooft, zou ik zeggen, neem alle spuiten die ze nog voor je gaan verzinnen.

Ik doe hier niet aan mee, en dat is mijn eigen keuze, net zoals jullie de keuze maken om het wel te doen.

Nou jammer om te zien dat je geen wel overwogen keuze kunt maken met al die onzin in je kop.

En voor de goede orde, je impliceert dat ik maar zo een "spuit" neem: Nu niet, dan niet, nooit niet: Ik maak altijd een weloverwogen keuze!

Als ik nog twijfel heb dan raadpleeg ik mijn huisarts.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...