Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Nou jongens, stroop de mouwen maar vast op (letterlijk).

 

Uit de brief van de redder des Vaderlands (Hugo).

 

Quote

Als gezegd gaan we uit van de mogelijkheid van een drietal boosterrondes in 2022 en ten minste een in 2023. Ook kiezen we voor een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad. Hiertoe bieden we o.a. het eiwit-vaccin van Novavax (en later wellicht ook het Valneva-vaccin) aan, aan mensen die de mRNA-vaccins niet kunnen, of willen krijgen.

 

Bron: https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/brieven_regering/detail?id=2021Z24306&did=2021D51656

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Op een muterend virus zal je om je te beschermen nieuwe maatregelen moeten treffen.

De reden?

 

90 procent covid-19-patiënten op intensieve zorg in Groot-Brittannië kreeg geen booster!

 

Je kan natuurlijk ook niets doen, zoals deze meneer.

Robin Fransman.

 

Maar Psychosammie, heb jij een betere oplossing?

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psychosammie is duidelijk helemaal voor de Fransman-methode.

Fransman was overigens aanvankelijk best zinnig bezig maar zette op een gegeven moment de hakken in het zand toen er teveel tegenargumenten kwamen tegen zijn verouderde visie en draaide vervolgens volledig door en dat is hem fataal geworden.

Ik hoop dat Psychosammie eerder tot zinnen komt maar zie nog geen aanwijzingen in die richting, integendeel, de hakken staan aardig strak.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie een land dat naar de knoppen gaat door onzinnige maatregelen. Een lockdown juist in deze tijd, hoe verzin je het?

En dan durven ze in Amsterdam een nieuwe belasting voor ondernemers in te voeren die 9 miljoen moet opbrengen. Hoe ver van de realiteit kan je staan? 

 

Maar de Nederlander is er wel klaar mee gezien de stroom toeristen naar België. 

 

Ik heb vrienden met een "booster" die zeggen dat ze er na 3 prikken wel klaar mee zijn. 

Gaat een leuk jaar worden dat 2022.

 

In de Telegraaf een interview met de dame die de toepassing van mrna ontwikkeld zou hebben. Vond het opvallend dat het eerst helemaal niet wilde lukken en bij Corona ineens wel. Haalt bij mij niet direct het idee weg dat jullie allemaal proefkonijn zijn.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als het aantal besmettingen torenhoog opgelopen zouden zijn en de zieken op de stoep van het ziekenhuis zouden liggen dan zou men moord en brand schreeuwen en hadden die "zakkenwassers" in den Haag weer een beetje niets hebben zitten doen terwijl alle tekenen aan de wand zichtbaar waren.

Nu men het wel aan durft om maatregelen te treffen maken diezelfde "zakkenwassers" de economie helemaal stuk.

 

Dus zeg maar wanneer men het dan wel goed zou doen.

 

Let wel ik zou ook niet voor deze maatregel hebben gekozen maar wel voor extra maatregelen.

Dus niet een winkel geheel dicht maar maximaal zoveel klanten in een winkel of per m2 en op afspraak.

Niet de gehele horeca dicht maar de mogelijkheid bieden om toch nog wat gasten te ontvangen maar dan niet van stamp er maar zoveel mogelijk in maar ook weer zoveel per m2 en op afspraak.

Natuurlijk zullen er dan zijn die zeggen "dan kan het er noooooooit uit" prima dan gaan die niet open en kunnen die mooi eens in Duitsland of Belgenland gaan kijken hoe men daar met 10 gasten en ook nog eens veel lagere prijzen wel een bedrijf overeind kan houden.

 

Ik denk dat het dan een stuk leefbaarder zou zijn geweest.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Psychosammie zei:

Ik zie een land dat naar de knoppen gaat door onzinnige maatregelen. Een lockdown juist in deze tijd, hoe verzin je het?

En dan durven ze in Amsterdam een nieuwe belasting voor ondernemers in te voeren die 9 miljoen moet opbrengen. Hoe ver van de realiteit kan je staan? 

 

Maar de Nederlander is er wel klaar mee gezien de stroom toeristen naar België. 

 

Ik heb vrienden met een "booster" die zeggen dat ze er na 3 prikken wel klaar mee zijn. 

Gaat een leuk jaar worden dat 2022.

 

In de Telegraaf een interview met de dame die de toepassing van mrna ontwikkeld zou hebben. Vond het opvallend dat het eerst helemaal niet wilde lukken en bij Corona ineens wel. Haalt bij mij niet direct het idee weg dat jullie allemaal proefkonijn zijn.

 

 


Bedankt voor je bijdragen in die draadje Psychosammie. Het is goed dat er iemand af en toe een steen in de vijver gooit. Zonder tegengeluid blijft de lezer hangen in eigen denkbeelden. Terwijl het denk ik goed is nieuws/kennis tot je te nemen van diverse bronnen en vanuit diverse invalshoeken. 
Goed jaarwisseling alvast allemaal! Graag voorzichtig met drank, vuurwerk en carbid 🙂
 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Een nog groter probleem voor de Duitse economie zou echter een ongecontroleerde Corona-uitbraak in China zijn, met waarschijnlijk enorme beperkingen voor produktiefaciliteiten en havens. De voormalige hoofdeconoom van het Internationaal Monetair Fonds, Olivier Blanchard, schrijft op Twitter: "Als wordt bevestigd dat zelfs drie doses Sinovac niet effectief zijn tegen Omicron, dan heeft China nu 1,4 miljard niet-geïmmuniseerde inwoners. Dit heeft belangrijke economische gevolgen voor China en de wereld".

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

bron FAZ<>Frankfurter Algemeine Zeitung

 

Xian in lockdown

 

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik zie een land dat naar de knoppen gaat door onzinnige maatregelen. Een lockdown juist in deze tijd, hoe verzin je het?

Die lockdown zou misschien niet nodig zijn wanneer iedereen zich aan de regels zou houden.

Helaas, het individu weet het beter.

 

Bronnen

De Britse dj Robert Etheridge, beter bekend als Dimension, heeft de Nieuw-Zeelandse autoriteiten "teleurgesteld".

Hij blijkt besmet te zijn met de omicronvariant van het coronavirus, die nog niet eerder in de gemeenschap in Nieuw-Zeeland werd geconstateerd.

Omdat hij vroegtijdig uit zelfisolatie vertrok, kampt het land nu mogelijk met een uitbraak van de nieuwe variant.

 

De dj vertrok na aangekomen te zijn in Nieuw-Zeeland echter uit zelfisolatie vóór zijn laatste testuitslag en bezocht meerdere drukbezochte bars en restaurants in Auckland, de grootste stad van het land.

Daarna bleek hij positief te testen op het virus.

 

Nieuw Zeeland wist de omicronvariant van het coronavirus door de verplichte isolatie van buitenlandse reizigers tot nu toe buiten de deur te houden.

 

Etheridge biedt zijn excuses aan. Hij is inmiddels opnieuw in quarantaine en heeft "vreselijk veel spijt".

 

In Nederland heeft de provincie Zeeland, op steenworp afstand van België op dit moment het hoogste aantal besmettingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Psychosammie zei:

Vond het opvallend dat het eerst helemaal niet wilde lukken en bij Corona ineens wel. Haalt bij mij niet direct het idee weg dat jullie allemaal proefkonijn zijn.

Twee welbewuste leugens van je en bewuste polarisatie/tweedeling door gebruik van "jullie". 

 

How Drew Weissman and Katalin Karikó Developed the mRNA Technology Inside COVID Vaccines | Bostonia | Boston University (bu.edu) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Jullie" die geen vaccin moesten nemen volgens de vaccin tegenstanders en sommige politieke leiders uit binnen en buitenland zijn ook een proefkonijn.

Haal je het of haal je het niet.

 

Tot nu toe blijkt dat die besmet raken en ernstig ziek worden het als proefkonijn afleggen tegen die propaganda.

 

aan die waarheid en statistieken doe je niks

 

 

 

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik zie een land dat naar de knoppen gaat door onzinnige maatregelen. Een lockdown juist in deze tijd, hoe verzin je het?

En dan durven ze in Amsterdam een nieuwe belasting voor ondernemers in te voeren die 9 miljoen moet opbrengen. Hoe ver van de realiteit kan je staan? 

 

Maar de Nederlander is er wel klaar mee gezien de stroom toeristen naar België. 

 

Ik heb vrienden met een "booster" die zeggen dat ze er na 3 prikken wel klaar mee zijn. 

Gaat een leuk jaar worden dat 2022.

 

In de Telegraaf een interview met de dame die de toepassing van mrna ontwikkeld zou hebben. Vond het opvallend dat het eerst helemaal niet wilde lukken en bij Corona ineens wel. Haalt bij mij niet direct het idee weg dat jullie allemaal proefkonijn zijn.

 

 

Ik heb gegoegeld op het Telegraaf(Telegrof?) interview maar moet een abo nemen om er iets van te kunnen lezen en dat doen we dus niet. Daarom eens verder gekeken want van die 1-na laatste zin van je kon ik me niet voorstellen dat ze dat gezegd zou hebben. En dus een live-interview gevonden en daar zegt ze dus totaal iets anders.

Dat het vele jaren een gevecht was om voldoende materiaal te krijgen, geeft ze aan, en dat was logisch want ze moesten eerst artificieel mRNA zien te maken en in een cel zien te krijgen en mRNA bestaat maar een beperkt aantal uren en in die tijd krijg je maar een klein beetje eiwit, enzovoort.

En ze was toen ook niet bezig met vaccins tegen virussen maar met kankerbestrijding.

Maar 9 a 10 jaar geleden had(den) ze de zaak voor elkaar.

En met covid-19 was het een kwestie van de zaak een klein beetje aanpassen.

 

 

Waarom, ach eigenlijk weet ik het wel ook al begrijp ik het niet, ben je weer zo selectief bezig om alles in het verdomhoekje te krijgen en anti-vax en anti-preventie en anti-... te propageren?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...