Ga naar inhoud


Tv-zenders en operatoren slaan de handen in elkaar: reclame doorspoelen binnenkort niet altijd meer mogelijk


oneones

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, minplus zei:

Zijn jullie in dit opzicht nog meer de lul en in sommige andere ook, maar in sommige andere opzichten vermoed ik dat je beter in België kunt wonen.

Het is wat.

Beter bier en een minder erg volkslied is al heel wat.

Het gras is altijd groener aan de overkant...

Voor dagelijkse voeding en drank denk ik dat wij het beter hebben hier.

Maar qua besluiteloosheid van politici denk ik dat je toch beter in Nederland kunt leven.

 

Maar ja, dat is allemaal redelijk off topic. :)

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 12-10-2021 om 22:53, zzzzzz zei:

Maar qua besluiteloosheid van politici denk ik dat je toch beter in Nederland kunt leven.

:grin:ja ja.

 

FTA van de buitenlanders (alle) is met een minimaal nationaal zender abo de beste oplossing. Behalve als jij verknocht bent aan die commerciële zenders met de reclame die je straks niet meer kan wegzappen of die "so-called" reality series met sterren als Meiland.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

:grin:ja ja.

 

FTA van de buitenlanders (alle) is met een minimaal nationaal zender abo de beste oplossing. Behalve als jij verknocht bent aan die commerciële zenders met de reclame die je straks niet meer kan wegzappen of die "so-called" reality series met sterren als Meiland.

 

Hier in Vlaanderen bestaat dat niet, een minimaal nationaal zender abonnement.

DVB-T(2) heeft de Vlaamse zenders niet meer FTA, ze zitten in het TV Vlaanderen Antenne TV pakket, dus anders dan in Nederland kun je al niet FTA naar de Vlaamse zenders kijken.

Dat 'minimaal' abonnement kost dan al afgerond 10€/maand, en je zit dan met SD zenders, niet echt een 2021 gevoel dus.

Bovendien moet je dan ook maar zien dat je een goede ontvangst hebt met zo'n antenne.

Op satelliet heb je ook de Vlaamse zenders niet FTA.

Op satelliet (TV Vlaanderen zit je al aan 16€/maand afgerond).

Op kabel is het 18,58€ (digitaal basisabonnement).

Voor Proximus TV (IPTV) of Orange (via de kabel) is het moeilijk een precies getal te geven, omdat je daar altijd minstens TV+internet samen hebt.

In het geval van Antenne TV, TV Vlaanderen en Telenet zit je met een CI+ module, of er wordt naar toe geswitcht.

 

Een laatste mogelijkheid (als ik niets vergeten ben) is een internet abonnement met onbeperkte download, en dan VRT kijken via VRTNu, VTM via VTMGo, etc., alles streamen van het internet dus.

Maar internet is hier nu net veel duurder dan de buurlanden.

Een kabelabonnement (met zo'n CI+ module) valt eigenlijk goed mee in vergelijking met de andere opties, en met de buurlanden.

Daarom blijf ik bij kabel voor TV.  De FTA zenders op satelliet gebruik ik ook.
Maar dat verschil van 2,58€/maand maakt voor mij TVV niet voldoende interessant, zeker nu blijkt dat ze ook die modules willen verplichten, en er zitten nog andere nadelen aan.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...