Ga naar inhoud


Tv-zenders en operatoren slaan de handen in elkaar: reclame doorspoelen binnenkort niet altijd meer mogelijk


oneones

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Timm1983 zei:

Akkoord maar vanaf dan ook eventueel een reclameblok van 5 minuten tijdens een nieuwsuitzending op vrt of vtm, alle programma's gelijk voor de wet dan. Want waarom is er eigenlijk geen reclame te zien tijdens hun nieuwsuitzendingen? Staat een nieuwsuitzending boven de wet? 

In ieder geval ik kan voorlopig nog reclame doorspoelen met mijn goede proximus decoder als ik er iets mee opneem.

Timm

De wet zegt toch niet dat een uitzending moet onderbroken worden door reclame?

Ik zie het ook al gebeuren.

 

Tot zover de PFOS affaire en 3M.

Straks, de oorlog in Afghanistan, maar nu eerst een woord van onze sponsor.

En dan wat reclame van die gele, klevende, briefjes.

Dat zou toch potsierlijk zijn, nietwaar?

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gisteravond James Bond proberen te kijken.

Elke 24 minuten een onderbreking van 8 minuten voor reclame.

 

Het wordt steeds moeilijker een verhaal in een film te volgen, het kijkplezier is echt ver te zoeken.

 

Door het wegzappen van die reclame ga je de aandacht verleggen naar een ander programma en geraak je uit het verhaal van de film.

 

Blijven hangen levert steeds weer dezelfde reclame boodschappen op waaraan je jezelf steeds meer gaat irriteren.

 

Binnenkort kijkt er niemand meer.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Binnenkort kijkt er niemand meer.

Ik heb helaas weer veel commerciëlen op de kabel, standaard abo, maar ik keek enkele jaren geleden NOOIT commerciëel

en had er ook geen behoefte aan, of zijn daar programma's die je niet mag missen?

de schotel levert gelukkig nog een tijd lang FTA zonder reclame op de juiste satellietposities

 

  • Like 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, daarin heb je gelijk, ik weet dat.

 

Maar die doorlopende herhaling van irritante reclames is niet uit te houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2021 om 11:13, edbe zei:

vroeger was alles beter

Nederland 1 en 2: Zet jij hem even op de andere kant? Later Kooten en Bie maar ook RTL met Tutti Frutti, de show waar niemand de spelregels van begreep.

 

Speelfilms kijk ik niet maar ik vermoed doelgroepen zonder alternatief die dat overleeft op commerciële TV vol reclame onderbrekingen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders gewoon opzeggen. Hoe meer durven opzeggen, hoe sneller die fratsen gedaan zijn…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het zelf maar aanvullen, de vraag ging over een IPTV aanbieder zonder lokale opname mogelijkheid, betutteling van de bovenste plank.

Dat is voor mij een reden om nooit te beginnen aan zo een dienst. Maar als je daar nu toch aan vast zit om reden van beschikbaarheid ter plaatse oid, dan zou je nog het beeld en geluid op een ander apparaat op kunnen nemen, met alle beperkingen natuurlijk, zeker niet ideaal.

Overigens is er altijd de mogelijkheid om een aantal vrije zenders uit de lucht te plukken, met DVB-T ,  althans in nl, voor België ben ik het spoor even bijster in deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...