Ga naar inhoud


Tv-zenders en operatoren slaan de handen in elkaar: reclame doorspoelen binnenkort niet altijd meer mogelijk


oneones

Aanbevolen berichten

In Grünnen kijken naar een ‘locaal niet beschikbare bron’ is dan illegaal *tenzij* je op deze dienst geabonneerd bent. Een NL ingezetene kan gelukkig probleemloos lid worden van TVV. Daarmee komt dan de TV-Vlaanderen App tot je beschikking. Daarmee mag je dan ook in de wolk opnemen….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Mimisiku zei:

In Grünnen kijken naar een ‘locaal niet beschikbare bron’ is dan illegaal *tenzij* je op deze dienst geabonneerd bent. Een NL ingezetene kan gelukkig probleemloos lid worden van TVV. Daarmee komt dan de TV-Vlaanderen App tot je beschikking. Daarmee mag je dan ook in de wolk opnemen….

Ik had het anders begrepen.

"een IPTV aanbieder zonder lokale opname mogelijkheid", bedoelt hij niet dat het een IPTV aanbieder is, die enkel zapmogelijkheden geeft, maar waarmee je niet op een harddisk of zo kunt opnemen, of een IPTV aanbieder, waar de opnames gewoon op de provider box terecht komen, en hij wil er toegang toe, zoals met een module op een enigma ontvanger?

Ik vind het in elk geval wat onduidelijk geformuleerd.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me laten wijsmaken/vertellen, dat het nu al niet meer mogelijk is reclame door te spoelen?

of het om de digocerder gaat of de telenet tv box, weet ik niet.

wie kan dit bevestigen ontkennen.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, sattv4iedereen zei:

ik heb me laten wijsmaken/vertellen, dat het nu al niet meer mogelijk is reclame door te spoelen?

of het om de digocerder gaat of de telenet tv box, weet ik niet.

wie kan dit bevestigen ontkennen.


de tv box is eerst aan de beurt en nu is deze optie al actief, het is 1 minuut maar op opnames, de digicorders zijn later aan de beurt in dit jaar 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, digitaal kijker zei:


de tv box is eerst aan de beurt en nu is deze optie al actief, het is 1 minuut maar op opnames, de digicorders zijn later aan de beurt in dit jaar 

en tijdens de reclame van het programma die je hebt opgenomen, kan je dan de reclame doorspoelen?

indien niet, gaat die terug naar de telenet verdeler.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

en tijdens de reclame van het programma die je hebt opgenomen, kan je dan de reclame doorspoelen?

indien niet, gaat die terug naar de telenet verdeler.

Opgenomen programma’s kan je na die 1 minuut nog doorspoelen, terug kijk tv blijft op de VMMa zenders (vtm) niet doorspoelbaar, maar iedereen krijgt 7 dagen terug kijk tv gratis erbij 😉

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, digitaal kijker zei:

terug kijk tv blijft op de VMMa zenders (vtm) niet doorspoelbaar

Eventjes nuanceren en de puntjes op de i:

De reclame tijdens terugkijk tv is niet doorspoelbaar, het programma zelf voortaan wel.

Dit laatste was vroeger niet mogelijk en toen kwam je soms in de vervelende situatie dat je eventjes wou terugspoelen omdat je iets gemist had, te lang op de terugspoelknop had gedrukt en opnieuw de hele rit moest uitzitten zonder te kunnen doorspoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Zilverhippie zei:

Eventjes nuanceren en de puntjes op de i:

De reclame tijdens terugkijk tv is niet doorspoelbaar, het programma zelf voortaan wel.

Dit laatste was vroeger niet mogelijk en toen kwam je soms in de vervelende situatie dat je eventjes wou terugspoelen omdat je iets gemist had, te lang op de terugspoelknop had gedrukt en opnieuw de hele rit moest uitzitten zonder te kunnen doorspoelen.

van telenet zelf nochtans bericht gehad dat terugkijk tv nog altijd niet terug spoelen of vooruit spoelen mogelijk is bij de VTM zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Zilverhippie zei:

De reclame tijdens terugkijk tv is niet doorspoelbaar, het programma zelf voortaan wel.

snel vooruit spoelen (als oude term van die reel tot reel tapedecks a.k.a. bandrecorders of spoelenrecorder)

in de provider wereld die met streams werken voor onze televisie programma's zou het eigenlijk snel vooruit streamen moeten heten :cool::grin:

 

het is compleet van de pot gerukt dat wij dat moeten accepteren; stream effe snel vooruit naar de volgende reclame schat!

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met mijn tv box het juist geprobeerd een opname bekeken je krijgt 1 minut reclame kan je niet doorspoelen 

dan kan je het programma doorspoelen , ook de reclame blokken en je krijgt inderdaad 7 dagen terugkijk 

met die ene minut kan ik nog leven , mag wel niet meer worden 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar schuilt het probleem.. Ze gebruiken steeds dezelfde truc! Nu een minuut, over een half jaar 2 minuten, weer een jaar 5 minuten.. Het gaat om de lammetjes, lekker gezellig al blatend naar de slachtbank… Begrijp het nu eens: het gaat steeds meer worden. Je moet verplicht reclame kijken of extra betalen om (even) geen reclame te hoeven zien.. Echt van god los hoe die aanbieders de macht hebben gekregen…

Gewoon opzeggen!!

1.000 abonnee’s weg ….Boeien (ingecalculeerd)

1.00.000 abonnee’s weg….. Shit!! Misschien toch beter om ….

1.000.000 abonnee’s weg…. Provider failliet. Precedent voor de volgende…

 

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is de salami tactiek, met hele dunne plakjes de worst naar binnen schuiven.

Voorbeeld zijn RTL/SBS en co waar de programma onderbrekingen door reclame blokken van maar liefst 8 minuten ondertussen na elke elke 24 minuten programma content plaats vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzeggen!!!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...