Ga naar inhoud


Modem verwijderen


dunhans

Aanbevolen berichten

Dinsdag sluiten ze bij mij glasvezel aan en kan ik de Experia box uit de meterkast verwijderen.

Dat lijkt zo simpel, maar dat ding zit muurvast aan die beugel.

Weet iemand hoe deze wifirouter zit vastgeklikt, is er een bepaalde handeling of moet ik het maar met grof geweld afbreken?

Screenshot_20210813-184240_Chrome.jpg

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


gaan ze die niet hergebruiken achter de fiber omvormer dan ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb zelf een wifi 6 router van HUAWEI

Ik heb Tweak internet-only, ik krijg alleen een media converter en moet zelf voor een wifirouter zorgen.

 

Die Experiabox is van OXXIO / KPN en moet ik terugsturen

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke jij zit in NL en daar is het anders dan BE :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet de enige met dit probleem.

Voordat ik in mei de Experiabox in de meterkast ging plaatsen wilde ik ook de beugel verwijderen maar heb dit ook niet voor elkaar gekregen.

De box staat nu op een plankje en ik heb het verder ook niet meer geprobeerd.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik was ook tevreden met die Experiabox v10A, haalde netjes 100MB upload, maar omdat hij in de meterkast hing, géén bereik in de tuin en toen dus al een half jaar geleden die Huawei AX3 bovenop een hoge kast gezet. Kan misschien een gluurbox zijn, maar hij verbind al mijn apparatuur zonder problemen en ook de omschakeling naar de glasvezel media converter ging bijzonder snel, na een halve minuut al internet op alles, en niks hoeven wijzigen van wachtwoorden, poorten, DHCP, in bridge mode zetten ofzo. Doe dat maar eens met een kabel of ADSL wifi modem, dan ben je toch soms een minuut of 5 aan het wachten tot alle lichtjes branden/knipperen EN de juiste kleur hebben.

 

Ik heb aan de glasvezelmonteur gevraagd of hij het oude modem van de beugel wou trekken, die wist precies hoe hard hij moest trekken, zonder dat er wat afbrak, dus de experiabox kan onbeschadigd retour naar Alphen aan den Rijn!

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De experia staat hier op een lage kast en zit niet in de meterkast. Misschien is dat het verschil.

Maar goed, een Huawei zou best beter kunnen zijn hoewel de experia ook wel uit China zal komen...😁

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Glasvezel is aangelegd door E-fiber en ik heb Tweak als provider gekozen, internet only voor 34 euro per maand (€410 per jaar)

De wifi router moest ik zelf aanschaffen, is een HUAWEI AX3 quad-core WS 7200-20 

 

De FS- consult monteur heeft alleen een Fiber media converter gemonteerd, utp kabeltje erin en internet!

 

20210819_160906.jpg

20210819_160931.jpg

  • Like 2

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...