Ga naar inhoud


Canal Digitaal app verschillen tussen abonnementen


CanalDigitaalfan

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

Vandaag overgeschakeld van "Flex6" (prepaid betaald abonnement) naar "Riant" (maandelijks abonnement). Wat me opvalt is het volgende: 

Bij Mijn vorig prepaid Flex 6 abonnement waren de zenders Ziggo sport en ESPN zichtbaar in de app (niet via satelliet), waarschijnlijk een fout bij Canal Digitaal. Nu via mijn nieuw abonnement "Riant" zijn deze zenders geblokkeerd in de app. ( ik betaal deze ook niet). Dus er zit wel een bug in de app voor "Flex6"..nog iemand? 

 

* Sat tv Sedert 1994

* Abo Canal Digitaal sedert 2019

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na zo'n melding vergroot je de kans dat CanalDigitaal dit leest en dat ze de bug repareren. Dus je kunt dit soort dingen misschien maar beter niet in het openbaar plaatsen...... 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS is administratief een zooitje. Die bieden zoveel verschillende acties aan (bij verlengen, dreigen op te zeggen) dat er zowat geen standaard pakket PBM’s meer zijn.

Vergelijk maar eens per kaart met (zogenaamd) zelfde pakket..C080, C400,C800.. Zelf ooit toppakket E800, werd plots F900 met exact dezelfde zenders..

Melden maakt hier niet uit, ze weten het zelfs niet eens meer..

Maar goed: erg boeiend is het niet, vanaf 02-2022 gaat de boel toch (gefaseerd??) uit.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Noordzee zei:

Na zo'n melding vergroot je de kans dat CanalDigitaal dit leest en dat ze de bug repareren. Dus je kunt dit soort dingen misschien maar beter niet in het openbaar plaatsen...... 

Klopt, ik gebruik ook een Flex 6 abonnement en ervaar hetzelfde.

Nu dat dit opbaar wordt vermeld vrees ik dat het inderdaad niet lang meer duurt voordat CD dit corrigeert….😖

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/28/2021 at 8:06 PM, CanalDigitaalfan said:

Hoi iedereen

Vandaag overgeschakeld van "Flex6" (prepaid betaald abonnement) naar "Riant" (maandelijks abonnement). Wat me opvalt is het volgende: 

Bij Mijn vorig prepaid Flex 6 abonnement waren de zenders Ziggo sport en ESPN zichtbaar in de app (niet via satelliet), waarschijnlijk een fout bij Canal Digitaal. Nu via mijn nieuw abonnement "Riant" zijn deze zenders geblokkeerd in de app. ( ik betaal deze ook niet). Dus er zit wel een bug in de app voor "Flex6"..nog iemand? 

 

* Sat tv Sedert 1994

* Abo Canal Digitaal sedert 2019

Je kunt trouwens beter (als dat mogelijk is) beter 2x 6 maanden flex nemen 20€pm  dan een vast riant 21,95€ pm of rijk pakket 26,95€pm.

En als dat binnen 12 maanden niet mogelijk is 2 kaartjes elk 6 mnd gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mogelijk, ik gebruik nu al bijna 2 jaar zonder onderbreking Flex 6 dus aaneengesloten en dat voor € 20,= per maand.

Ik had zelf ook nog bij CD nagevraagd of er nog een gunstiger abonnement was maar dat was niet het geval.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Tonskidutch zei:

what een nickname 😂

 

en wat doe je als je CDS opgezegd hebt?:whistle:

Tv is geen moer meer aan

heel zelden nog wat leuks op

en wat erop is doorspekt met reclame blokken zo lang dat je t niet meer volgt.

 

en daarvoor alleen al dik 20 p maand aftikken

 

Ook ik denk eraan om ziggo standaard eruit te gooien en een grijze iptv te nemen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerard 76

Waarom niet gewoon dan een combinatie van DVB-T2 voor de NPO -zenders en verder de FTA-zenders via de satelliet? 

Die combinatie heb ik hier al een paar jaar. Je mist echt niets aan die RTL/SBS-zenders. 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2021 om 07:49, Tonskidutch zei:

Ja we zijn natuurlijk veel kritischer geworden sinds die 70 jaar Nederlandse TV.

Kun jij net nog even herbekijken via die ziggo en vanavond komt er weer een aflevering.

Van 70 jaar televisie wordt je inderdaad moe .

 

Gaat m niet worden

 

Die reclame op tv wil ik niet zien

ook niet bij uitgesteld kijken


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...