Ga naar inhoud


Canal digitaal in België abonneren


ludovikske

Aanbevolen berichten

Op 11-12-2021 om 14:28, Mimisiku zei:

Canal Digitaal kun je in België gewoon bestellen. Die domiciliëring bestaat puur uit het invullen van het SEPA formulier wat je samen met je contract opstuurt naar Canal Digitaal.  Omgekeerd werkt precies eender. Ben zelfs als NL lid van TVV.   

Eindelijk eens correcte informatie::). Kom ook uit Belgie en heb een officieel abonnement met Belgische bankdomiliciering, en kon ook maandelijks betalen via Mastercard (acceptgiro)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 11-12-2021 om 11:50, ludovikske zei:

Kan ik als Belg zijnde een abbonement nemen bij Canal Digitaal?

Ik wil graag die RTL's en SBS enz. kunnen ontvangen. 

 

Je gaat als volgt te werk: www.canaldigitaal.nl --> SAT TV in buitenland --> BELGIE (als je Belgie aanklikt kan je dus ook een Belgisch adres ingeven en Belgische Bankrekening, maar je kan ook een prepaid abonnement nemen of maandelijks betalen met een MasterCard). Je kan wel ENKEL IN BELGIE een SATELLIET abonnement nemen bij Canal Digitaal en niet enkel de app. Bij een Satelliet abonnement krijg je wel gratis de App erbij! Ik heb een officieel abonnement "RIANT" en ik betaal maandelijks via een Belgische bank. Geen probleem, volgens de medewerkers bij Canal Digitaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mooi dat het kan! 

We spreken immers dezelfde taal.

Ik ben geen fan van CDS maar het is mooi dat het kan.

  • Like 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
  • Moderator

Ik denk dat hij het andersom bedoelt, dat je in de UK geen abo op Canaldigitaal kunt nemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ceesv zei:

Ik denk dat hij het andersom bedoelt, dat je in de UK geen abo op Canaldigitaal kunt nemen.

Zo te zien kan dat nog steeds. Verzendkosten apparatuur naar het VK bedraagt €17,50 en duurt 2 a 3 dagen volgens de website van CanalDIgitaal.

Ik denk overigens niet dat dit nog klopt na de Brexit, maar voor de Brexit kon dit zeker aangezien satellietontvangst binnen de EU is toegestaan. Voor IPTV ligt dat genuanceerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat het nut is van dit plaatje met 9 landen, als je doorklikt en wilt bestellen kun je kiezen uit een lijst met 17 landen waar je een abonnement kunt afsluiten. En ook dat is vreemd omdat de EU momenteel 26 lidstaten kent. Maar CanalDigitaal is niet verplicht overal in de EU diensten aan te bieden, wellicht hebben ze met de overige landen slechte ervaringen met verzenden en/of incasso opdrachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 26-1-2022 om 18:23, SoarSat zei:

Helaas is er geen Verenigd Koninkrijk optie, was ook niet het geval voor brexit.

 

Zoals hij terecht vaststelt behoort het Verenigd Koninkrijk niet tot de 17 landen waar Canaldigitaal de mogelijkheid aanbied een abonnement te nemen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hat is alleen zo jammer dat je voor vele zenders dubbel moet betalen als je als Nederlander een abo hebt bij CD, en ook een TVV abo neemt.

Zelfs met het light abo bij TVV betaal je nog voor ruim 30 zenders gewoon grof dubbel.

Ze zouden eigenlijk alleen voor Nl een beperkt abo in het leven moeten roepen met alleen de VTM's en Play zenders.

En voor alleen Belgen een beperkt abo in het leven roepen met alleen de commerciëlen (RTL, SBS, etc.)

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...