Ga naar inhoud


Samsung Smart Monitor M7 in Spanje kopen? Netflix bruikbaar?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Bij een van de medekampeerders hier in Spanje is de 32” TV gesneuveld en hij wil nu een Samsung Smart TV Monitor M7 ( 32”) hier in Spanje kopen.

Ikzelf gebruik hier een Samsung Smart Monitor M5 (27”) en die bevalt mij uitstekend.

 

Een van de reden waarom de medekampeerder dit type wil kopen is o.a. de mogelijkheid om op de monitor direct Netflix af te spelen maar ook vele andere apps zoals o.a. CanalDigitaal.

Ik vroeg mij echter wel af of je wel Netflix volledig kunt gebruiken als je dit type hier in Spanje koopt.

Het betreft het type LS32AM700URXEN of LS32AM700UUXEN, dit scheelt maar één letter en wel i.p.v. de U een R.

 

Ikzelf heb er geen problemen met het afspelen van Nederlandse Netflix content want ik heb mijn monitor in NL besteld en meegenomen naar Spanje.

 

Dus de vraag is, kun met deze types Netflix afspelen met Nederlandse ondertiteling?

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook een Samsung, een stuk groter en ook een Smart TV. Hiermee kan ik in Spanje gewoon prima Netflix kijken met een abonnement uit Nederland maar heb de tv ook uit Nederland meegenomen.

Maar zou het verschil uit maken of de tv uit Spanje of Nederland komt voor Netflix? Voor Canal Digitaal natuurlijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zou kunnen kijken of de software van dat apparaat Nederlands als menu taal kan voeren.

 

Verder zou je de Samsung helpdesk kunnen bellen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

…..maar dat is lastig als je de M5 monitor nog on-line moet bestellen.

 

Ook bellen naar de Samsung Helpdesk in Spanje is niet zo simpel want het is maar de vraag of de medewerker daar Engels spreekt want daar heb ik slechte ervaringen mee in Spanje.

 

Ik denk dat ik de medekampeerder maar adviseer om de monitor in NL te bestellen dan weet hij zeker dat dit werkt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf kreeg te horen van een Monitor helpdesk, dat ze al jaren geleden zijn overgestapt naar een EU firmware waar land en taal ingesteld kan worden bij initiële setup , daar al die regionale firmware veel teveel tijd en geld kost om te ontwikkelen en te supporten.

 

Dus als het geen grijze reïmport betreft moet het altijd werken.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Samsung is het normaliter niet zo dat de gebruiker zelf het land selecteert, maar dat het Samsung apparaat dat geheel zelf doet bij eerste contact met het internet. In dat geval kom je terecht in de Spaanse Samsung appstore in plaats van in de Nederlandse. Lastig om te zetten. Het handigst is om het apparaat voor eerste ingebruikname tijdelijk achter een VPN te zetten. Dat kan al je eigen smartphone zijn met VPN die tijdelijk als mobiele hotspot dienst doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ook mijn idee dus daarvandaan ook deze vraag.

De antwoorden liggen overigens verdeeld.

Ik heb nu de vraag direct bij Samsung uit staan dus maar afwachten wat zij te vertellen heb een.

Ik heb al aan de kampeerder voorgesteld dat ik de M7 in januari vanuit NL meeneem als ik kort in NL ben.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...