Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Zal ik je wat vertellen, theparasol ?

 

Stel de Nederlandse regering besluit om een bonus uit te betalen voor iedereen die zich 3 x heeft laten vaccineren.

Bijvoorbeeld € 500,00  Ik noem maar een bedrag als voorbeeld.

Dan moet je eens zien hoe snel onze Psycho en zijn gelijkdenkende kornuiten zich laat vaccineren.

 

Trouwens, @ de boardmanagers hier...kunnen jullie een ban zetten op iedereen die zich niet 3x heeft laten vaccineren ?

Het moet toch ergens pijn doen. 😁 😁

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


https://www.nu.nl/coronavirus/6184237/dit-zijn-alle-coronaversoepelingen.html

 

Volgens mij gaan er mensen veel te lichtvoetig om met het feit dat er nog 184 ziekenhuis opnames zijn en 14 IC opnames.

Maar gevolgen van corona is niet het probleem van de overheid, hopelijk beseffen mensen dat want het is je eigen probleem dus daar betaal je zelf de rekening voor { verzekering } als je arbeidsongeschikt bent geworden.

 

En tenenkrommend voelt het aan of al die aangekondigde en/of  aangemelde en/of onaangemelde protesten en convoys de laatste druppel zijn.

Waarna de emmer overloopt en er geen houden meer aan is, let maar op over een week staan er weer boeren op het Malieveld en halen de hooligans hun schade in.

 

 

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, boudeman zei:

Is NL al zover?

er waren wel wat ideeën daarover maar het is nog lang niet geregeld, hier in Nederland wacht men af tot het weer te laat is

ofschoon ze nu wel de QR code aanpassen volgens de Europese afspraak

dus je zou denken dat het er dan hier ook van moet gaan komen

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Bijvoorbeeld € 500,00  Ik noem maar een bedrag als voorbeeld.

 

Dat zou voor veel mensen een motivatie kunnen zijn hoewel ik het meer op omkoping vind lijken. Zelf kom ik voor dat bedrag mijn bed niet uit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er schiet me nog wat te binnen...stel mensen zoals Psychodrammie willen met vakantie naar een Afrikaans land bijvoorbeeld Namibie voor een prachtige safari vakantie in de natuur.

Dan heb je een prik nodig tegen gele koorst, hepatitus A, polio en misschien nog andere vaccinaties. Ik noem dit land als voorbeeld.

Ik ben benieuwd of Psychodrammie dan maar liever thuis blijft.

 

Voor Nigeria had ik een yellow fever prik nodig en Madagascar tegen polio.

En dan..als kind ben ik ook tegen mazelen en alle andere kinderziektes gevaccineerd....daar viel geen woord over.

 

Trouwens in Madagscar heb ik Malaria gehad..ik had daarvoor geen (profylacties) pillen bij me. En ik moest zelfs naar het ziekenhuis. Ik dacht dat ik het niet zou overleven, zo ziek was ik.

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

Zelf kom ik voor dat bedrag mijn bed niet uit.

 

Op z´n antwoord had ik gerekend.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, boudeman zei:

De 2e booster is nu al van start gegaan.

Ikzelf zal daar nog wel een paar maanden mee wachten. Is NL al zover?

 Niet zo'n paniek. Je hebt het wel over een Covid-19 vaccin dat voor de 2022 variant nou ook weer niet zo goed werkt. Wacht dan tot het 2022 vaccin er is.

En vrijdag de 25e gaat alles hier weer los. Kijken wat er gebeurt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Psychosammie zei:

Niet zo'n paniek. Je hebt het wel over een Covid-19 vaccin dat voor de 2022 variant nou ook weer niet zo goed werkt. Wacht dan tot het 2022 vaccin er is.

 

Kijk....een no-vaxxer die aan anderen een advies uitbrengt met betrekking tot inentingen....Ik lig dubbel. 😁

aangepast door Drs. IJzerbout
schrijffout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

stel mensen zoals Psychodrammie willen met vakantie naar een Afrikaans land bijvoorbeeld Namibie voor een prachtige safari vakantie in de natuur.

Dan heb je een prik nodig tegen gele koorst, hepatitus A, polio en misschien nog andere vaccinaties. Ik noem dit land als voorbeeld.

Ik ben benieuwd of Psychodrammie dan maar liever thuis blijft.

 

Je zal even een paar honderd berichten moeten teruglezen maar dan kan je het volgende vinden:

  • Ik ben niet tegen vaccineren
  • Ik ben oa in China, Vietnam en Thailand geweest. Dat hele rijtje spuiten heb ik ook in mijn gele boekje staan. Twee spuiten en je bent voor lange tijd van die flauwe kul af
  • Over de snelle introductie van maar liefst 4 vaccins heb ik zo mijn bedenkingen, evenals de werking die ik niet goed genoeg vind. De bijwerkingen zullen we over een jaar of wat wel achter komen
  • Komt er een beter vaccin dan wacht ik rustig af en zal ik alles heroverwegen.
10 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Trouwens in Madagscar heb ik Malaria gehad..ik had daarvoor geen (profylacties) pillen bij me.

 

De Mekongdelta staat ook bekend om malaria. Ik kreeg van AMC ook geen pillen mee, die zouden niet meer helpen.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Duitsland rekent met een 4e booster op z´n vroegst in de zomer. Maar meer waarschijnlijk in  het najaar.

Zal in Nederland niet anders zijn.

 

Een 4e booster nog wel 😝 Maar ik snap wat je bedoelt.

 

In Nederland gaat het wel anders lopen. Het aantal 1e boosters blijft nu al sterk achter. Een tweede booster gaat echt niet meer gehaald worden.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Psychosammie zei:

en je bent voor lange tijd van die flauwe kul af

 

Ik zie het echt niet als flauwekul.

4 minuten geleden, Psychosammie zei:

Komt er een beter vaccin dan wacht ik rustig af en zal ik alles heroverwegen.

Tot het te laat is.

 

5 minuten geleden, Psychosammie zei:

evenals de werking die ik niet goed genoeg vind.

Aldus Prof. Med. Dr. Dr. Psychodrammie.. 😁

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Psychosammie zei:
  • Over de snelle introductie van maar liefst 4 vaccins heb ik zo mijn bedenkingen, evenals de werking die ik niet goed genoeg vind. De bijwerkingen zullen we over een jaar of wat wel achter komen
  • Komt er een beter vaccin dan wacht ik rustig af en zal ik alles heroverwegen.

Er zijn geen lange termijn bijwerkingen van een vaccin. Dat is een anti vax sprookje.

Waarom zou een bedrijf een vaccin verbeteren terwijl er geen noodzaak is. Het voorkomt een ernstig ziekteverloop en dat volstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...