Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten


2 minuten geleden, mereltje zei:

Noem eens 1 iemand die na 1jaar nog bijwerkingen kreeg

Die zijn er vanzelfsprekend niet want dat kan niet met mRNA.

Maar hij doelt ongetwijfeld op over 5 of 10 of 50 jaar en daar zijn we nog niet. Dus hij kan het nog 50 jaar volhouden.

We hebben nog even te gaan op het forum....😁

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Dan zonder mij...IJzerbout zal dat niet meer meemaken.

wie weet een positieve bijwerking van het vaccin, een ieder die een prik heeft gehad wordt minimaal 50 jaar ouder.

Net zoiets als de hamburger van een grote keten die na hun bewerking ook niet wil schimmelen of rotten 😁

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lang over mijn dood nagedacht. En als alles een beetje meeloopt dan wil ik als volgt sterven:

 

Als ik 120 jaar oud ben, dan wil ik na mijn 4de orgasme door de vriend van mijn vriendin doodgeschoten worden.

  • Haha 4

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, gerrit B zei:

Met de kennis van nu kan vrijwel iedereen de Corona Cris beter aanpakken.

Veel vergeten dat die kennis er toen gewoon niet was en dat men het moest doen met de kennis die er op dat moment was en dan kunnen er achteraf beslissingen zijn genomen die je nu anders zou doen.

 

Kijk en huiver.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100022671_ddb76bd6

 

 

5 uren geleden, gerrit B zei:

als jij weet dat de arts die jij gaat bezoeken 's nachts naast zijn partner (welke met corona besmet is) in bed heeft gelegen zou jij daar dan graag naar toe gaan, ook al is 's morgens om 7.00 uur voor aanvang van zijn dienst nog een sneltest afgenomen met negatieve uitslag?

Als je het weet niet natuurlijk. Maar daar zit nou net het probleem. Hoor van collega's die wel ziek geworden zijn vaak dat ze geen idee hebben van wie ze het gekregen hebben. Met kinderen neemt men snel aan dat het van één van de kinderen kwam maar dat bleek niet altijd te kloppen.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, mereltje zei:

Noem eens 1 iemand die na 1jaar nog bijwerkingen kreeg

 

Nou, lees dan even het interview met Agnes Kant. Die is niet zo stellig als jij.

https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2021/04/15/interview-speuren-naar-bijwerkingen-van-coronavaccins

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gerrit B zei:

een ieder die een prik heeft gehad wordt minimaal 50 jaar ouder

 

Bij sommigen is het resultaat al na 4 dagen te zien. Of bedoelde je dat niet? 😂

 

proxy-image?piurl=https%3A%2F%2F50plusingelderland.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F10%2F2018%2F10%2Foude-man.jpeg&sp=1645049891T40cf3c4efb2b90c120d6195c73c85617e0b9b44dbeb9daa03373fe1e75629a3d

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

Bij sommigen is het resultaat al na 4 dagen te zien.

Overtoom is snel , maar zo snel ?? 😂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Psychosammie zei:

Zo'n uitzending is zeker ook te vinden over een grote treinramp, een vliegtuig wat uit de lucht komt vallen, een meteoriet die de halve wereld vernietigd, beestjes die het menselijk leven onmogelijk maken enz.

Vrijwel zeker zijn er ook filmpjes te vinden die al jaren geleden voorspellen dat ondanks dat er relatief goede medische voorzieningen aanwezig zijn er personen zijn die alle hulp afwijzen en alles wantrouwen.

27 minuten geleden, Psychosammie zei:

Als je het weet niet natuurlijk. Maar daar zit nou net het probleem. Hoor van collega's die wel ziek geworden zijn vaak dat ze geen idee hebben van wie ze het gekregen hebben. Met kinderen neemt men snel aan dat het van één van de kinderen kwam maar dat bleek niet altijd te kloppen.

 

Het ging om de zin of onzin van quarantaine en het hierdoor ontbreken van personeel, niet over van wie je een besmetting hebt opgelopen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wil het gewoon niet zien jammer maar helaas dat is eigenwijs zijn , gelijk willen hebben ten koste van alles

we zullen zien de tijd zal het leren

De meeste ongevaccineerde hebben  in ieder geval weinig bijgedragen met het proberen oplossen van deze pandemie

aangepast door fransken

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Als ik 120 jaar oud ben, dan wil ik na mijn 4de orgasme door de vriend van mijn vriendin doodgeschoten worden.

 

Zal je net zien, schiet hij alleen je jongeheer eraf.

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...