Ga naar inhoud


Aan te bevelen: de Tesla 5G Potenziërings Stralings tegenwerking antenne.


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Beste hobby vrienden....

 

mede door mijn toedoen op dit forum en het niet uitschakelen van reklame, viel mijn oog op het volgende product dat mij door de strot werd geduwd.

Na even twijfelen, heb ik er dan maar toch op geklikt en er ging een geheel nieuwe wereld voor mij open.

Het gaat dus om de zogenaamde Tesla 5G Potenziërings Stralings tegenwerking antenne. Een uiterst clevere uitvinding die zijn weerga niet kent en waarin in vele landen een ware storm op losgebroken is.

Helaas kan ik vanwege de regels hier geen link plaatsen, maar zoek even via Google op: Tesla Energie und Polarisations-Scheiben

Het zijn werkelijk waanzinnige nuttige dingen die je leven weer tot volkomen harmonie brengen omdat het alle 5G straling om je heen letterlijk en figuurlijk wegzuigt. En dat voor rond de € 60,  eigenlijk te geefs.

 

Een aanrader van Drs. IJzerbout.

 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


https://tweakers.net/nieuws/191462/amerikaanse-providers-stellen-introductie-3-komma-7ghz-5g-uit-vanwege-vliegvelden.html

en voor scheepsverkeer is het ook al lastig aan het worden las ik elders

 

14 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

de zogenaamde Tesla 5G Potenziërings Stralings tegenwerking antenne.

 

je moet gewoon geen Tesla kopen, waarom denk je verkoopt Musk zijn aandelen? retorisch

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze antenne moet je niet onderschatten. 

En ik doel hiermee op Sprietje zijn zorgen vanwege 4G en nu 5G op de satelliet ontvangst.  

Dus, deze antenne bijvoorbeeld onder een satellietschotel geplaatst, lost domweg alle storings problemen op. 

Dat ding "zuigt" alles aan storingsgolven rondom de gevoelige (Triax) ontvangst schotels met één klap weg. 

Een waterstraalantenne is hiermee met één klap volkomen waardeloos. 

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...