Ga naar inhoud


Kazakstaanse nieuws(staats)zender Khabar 24 opgestart


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

10,0°E  10998 V 4600 DVB-S2 8PSK  FEC 5/6  Moscow TX5   4:2:0

 

Vandaag de Kazakstaanse nieuws(staats)zender Khabar 24 opgestart. Waarschijnlijk een propagandazender na de huidige storm van protesten in het land... ? Is een loopbandje om het half uur.

Ken geen Russisch , is dus een vermoeden.

 

wat info : https://polishnews.co.uk/kazakhstan-the-state-television-khabar-24-informs-about-the-situation-in-the-regions/

 

1_0_1_1_1000_2000_64AAEC_0_0_0_20220107170331.jpg

1_0_1_1_1000_2000_64AAEC_0_0_0_20220107163854.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Huiveringwekkend dat dit soort staatszenders in een rap tempo lijkt toe te nemen. In mijn zenderlijst komen ze niet.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in de rechterbenedenhoek een ferme vermelding " 16 + ". Tot nog toe geen enkel erotisch beeld zien langskomen... 😁

  • Haha 2

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Eduard07 zei:

Huiveringwekkend dat dit soort staatszenders in een rap tempo lijkt toe te nemen. In mijn zenderlijst komen ze niet.  

Nee, ik heb geen 10 Oost meer, maar ook op de Astra 1 en de Hot Bird zitten talloze van dit soort tv-zenders. In allerlei talen.   

 

Eigenlijk kijk ik alleen maar zenders die in Nederlands, Engels of Duits uitzenden. Die drie talen beheers ik.   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij niet zo zeer om die nieuwszender maar om wat er daar gebeurt en wij maar met mondjesmaat of niet meekrijgen. 

Er worden daar mensen gewoon geëlimineerd. Op straat neergeknald!

En dat vind ik heel erg. 

Dit gaat nog veel verder uit de hand lopen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of Texol uit Dubai dezelfde is die het LPG van en naar transporteert. De Kazakse gaswinning.

Wij krijgen inderdaad maar weinig mee als de echte grote Russische boeven en een stel miljardairs de wereldmarkt in de regio corrumperen.

Men kon al eerder vaststellen dat olie en gas winstbejag hele regio's tot oorlog aanstichten. Dat er in die regio en zogenaamde invloedsfeer van Poetin weer een paar soldaten worden gedumpt zegt mij genoeg. En die informatie komt niet van de nieuwe staatszender!

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Er worden daar mensen gewoon geëlimineerd. Op straat neergeknald!

Ja maar dat gebeurt overal min of meer. In Nederland worden mensen financieel, emotioneel en maatschappelijk afgemaakt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik weet niet of Texol uit Dubai dezelfde is die het LPG van en naar transporteert. De Kazakse gaswinning.

 

Ik geloof eerder niet.

Hier heeft tonSkyTVdutch toch weer wat teveel slecht spul gerookt.

 

Ik kijk verder naar CNN en duitse nieuwszenders...en daar ben ik op mijn plaats.

5 minuten geleden, Mojo zei:

Ja maar dat gebeurt overal min of meer.

 

Hummmmm?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier net iets veel minder erg. Voor zolang het duurt. We hebben hier voorlopig nog iets wat democratie heet ook al kun je daaraan twijfelen.

En de afbraak door bepaalde figuren a la Bidet om het nog erger te maken is in volle gang..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...