Ga naar inhoud


Galaxy S10+ uit China, software update onmogelijk?


Aanbevolen berichten


Was ie zo kut? Ik heb 'm een jaar geleden vervangen door een nieuwe goedkope iPhone. De 6,5 jaar oude van vrouwlief werkt nog perfect.

Dochter is even aan de Huawei geweest vanwege de prijs maar had er snel spijt van en het ding was na 2 jaar af. Vrouwlief kreeg een Huawei erbij van een vriend die er niets meer mee kon want veel te snel leeg, ook iets van 2 jaar oud.

En zijn de updates van Samsung er inmiddels nog na 2 jaar, want ze hadden beterschap beloofd na acties van diverse instanties?

 

Waar ze gemaakt worden is zeker een punt, ook al komen vrijwel alle onderdelen van die merken uit China.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator
Op 17-1-2022 om 19:14, Timm1983 zei:

Het is geen S10, maar een S10+ zoals ik al zei, dus er kan langs geen enkele kant echte software ingeladen worden?

Dat is toch te gek voor woorden? Ik ga hier afronden en ik ga er volgend weekend eens mee naar de winkel om daar eens te kijken wat ze zeggen als zij er ook geen software kunnen inzetten, het wordt tegenwoordig toch allemaal mooi voorgesteld in die youtubefilmpjes tot je er zelf aan begint om iets te proberen. Nog nooit zoiets meegemaakt, hij zal goed zijn om gewoon mee te bellen en berichten te versturen en voor de rest niets, jammer, ik mis nu mijn kapotte galaxy J5.

Timm1983

En, hoe is het afgelopen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie een patroon, geen terugkoppeling geven hoe het afloopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat Timm 1983 het zelf maar moet gaan uitzoeken, het woord bedankt komt in zijn woordenboek niet voor. lekker laten zweven ik ga hem nergens meer mee helpen. Ondankbaar figuur andere woorden heb ik er niet voor.

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...