Ga naar inhoud


Schotel beschadigd


Bart53

Aanbevolen berichten

Bij opstellen schotel omgevallen,en een kleine beschadiging aan bovenzijde.

Ontvangst is geen probleem maar ik ben bang dat er vocht tussen de 

lagen komt.

Hoe het beste te repareren?

C89BDB58-3EF8-493F-A5A5-5A447D5FD258.jpeg

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites


tec7 er tegen 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, het is dus een glasvezelversterkte polyester campingschotel met coatinglaag.
Tja, ik heb geen kennis van wat de beste beschermende reparatie is maar weet wel dat het belangrijk is dat je eerst weet om welke materialen het gaat om de zaak goed te repareren.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woonde tegenover een speciaalzaak voor jachten en boten bouw en reparatie in Amsterdam.

lichtjes opschuren en de finish erover aanbrengen

Dure producten die harsjes en toplagen. heel duur . Misschien dat je bouwmarkt in de buurt een vingerhoedje vol van heeft liggen.

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg dit als reactie van leverancier.

 

Deze markering is een beschadiging die ontstaat tijdens het productie proces.

Dit is namelijk het ophangpunt van de bladen tijdens dit proces.

Alle kunststof bladen zijn voor zien van deze markering en heeft geen invloed op de werking of waterdichtheid.

 

Zie het toch echt als beschadiging.

Zal proberen het vlak te schuren en dan een hars laagje er over.

Bedankt allemaal voor reactie

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal van de importeur lijkt me wel te kloppen. Uitgaande dat de naam "Travelvision" op de schotel precies bovenaan staat, zit de beschadiging daar ook precies. Ik vond het ook al vreemd dat je schreef dat de schotel op statief was omgevallen en dat de beschadiging dan boven zit. Ik zou dan eerder denken aan de zijkant.
Zo'n polyester reparatiesetje kost zo te zien tegen de €20,-.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Polyester 2 componenten (auto) plamuur erop, beetje afschuren, en dan een toplaag erop. Dat gaat gegarandeerd werken.... Wel zorgen dat de ondergrond waar je de plamuur op gaat smeren schoon en vetvrij is...!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon schuren en plamuren, heeft mijn broer ook gedaan (hij had trouwens nooit signaal verlies gehad voor en na de reparatie).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...