RicardoBelli Geplaatst: 21 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Heritage uhd op de hotbird het ook niet zon sterk signaal en die ontvang ik ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 21 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Ja Ceesv en die S2X heb je dus nodig voor die stream op 5° west .zeg me dat dit klopt . En dit geld niet voor de hotbird rai hd heb ik het goed zo of niet .mvg Ricardo Bovendien staat bij de hotbird niet vermeld dat het een stream is dus moet mijn tv dit wel kunnen zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 21 januari 2022 Moderator Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Op Hotbird kan je Rai 1 HD ontvangen, der rest is gecodeerd. Op 5 west kan je ze met de juiste multistream ongecodeerd ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 21 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Oke bedankt voor het mee denken ik ga ze straks nog een keer handmatig instellen .misschien zijn de condities beter bij heldere hemel mvg Ricardo 👍🦊🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast patje7of9 Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 13 uren geleden, Codx zei: DVB-S2X is trouwens weer een opvolger van DVB-S2 maar waarschijnlijk heeft die TV software ergens problemen mee.. kijk is of er een software update is voor je TV. DVB-S2X is geen opvolger van de DVB-S2 maar een uitbreiding ervan die nauwelijks gebruikt wordt en die al bijna tien jaar beschikbaar is. Er zijn maar drie zenders die gebruik maken van S2X en dat op Eutelsat 33E. Voor de multistream zenders op 5W moet je geen S2X tuner hebben om deze zenders te ontvangen. Ik kan deze zenders ontvangen met een DVB-S2 tuner met multistream ondersteuning. Maar de drie zenders (S2X) op Eutelsat 33E kan ik dan niet ontvangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Old Satterhand Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 (aangepast) Ik laat 1 keer het woord "stream" vallen in een poging om uit te leggen dat daar alle TV en radiokanalen in worden "verpakt" en meteen gaat het over Mult-Stream. Wat een Babylonische spraak verwarring. 22 januari 2022 aangepast door Old Satterhand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HG5812 Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 14 uren geleden, ceesv zei: Op Hotbird kan je Rai 1 HD ontvangen, der rest is gecodeerd. Hallo. Dat ligt er aan, wat er op dat moment uitgezonden wordt. Op dit moment zijn ze alle drie ongecodeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 22 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Goede middag , ik zelf heb alleen stream genoemd, geen multy stream mvg Ricardo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 22 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Eindelijk het is gelukt Rai hd doet het Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 58% signaalkwaliteit is niet al te best. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 En dat de TV Astra 19,2 E aangeeft lijkt me ook niet goed. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 22 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Hallo sprietje ,ja dat klopt ik heb de 19,2 ° in het midden staan boven arm van de big bi visiosat schijf mvg Ricardo Nee dat klopt codx ,dat heb ik al uitgelegd hierboven mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 1 uur geleden, patje7of9 zei: DVB-S2X is geen opvolger van de DVB-S2 maar een uitbreiding ervan die nauwelijks gebruikt wordt Zolang DVB-S2X hogere modulatie gebruikt, betere foutcorrectie en niet compatibel is met DVB-S2 en dat is het niet. Noem ik het een opvolger. En professioneel wordt het vaker gebruikt dan je denkt. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 (aangepast) 4 minuten geleden, Codx zei: En dat de TV Astra 19,2 E aangeeft lijkt me ook niet goed. Zie: woensdag om 21:33 22 januari 2022 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 22 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2022 Dat topic heeft volgens mij Ceesv weggehaald Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen