Ga naar inhoud


Accu voor Bosch Bohrschrauber PSR12 VE-2


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


54 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Heb je geen reserve apparaat...dan loop je gewoon even naar de Lidl........die hem dan toevallig net niet hebben.

Het probleem met de Lidl is dat die boormachines goedkoop zijn, maar heb je er dringend een nodig...dan is het in 9 van de 10 gevallen néé verkopen omdat ze er dan weer eens niet zijn. Lidl heeft ze nooit als een fles Coca Cola in de schappen liggen maar alleen "soms" als aanbieding.

Veel "vakmensen" die met een klus bezig zijn, kopen die zooi, omdat er veel gejat wordt. Liever dat ze een parkside van je jatten dan een Bosch of DeWalt, Hilti etc.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, gerrit B zei:

Ga je naar de site van Hilti dan staat die prijs  van ruim 800 euries er toch echt.

Wellicht dat, als je ingelogd bent, je een andere prijs krijgt maar dan moet je wel eerst je gegevens prijs geven om in te kunnen loggen.

 

Ik krijg een andere prijs....3 x zo goedkoop.

Van Sprietert horen we niks. Die is het beslist aan het uitzoeken.

 

grafik.thumb.png.ee4f8317a3aec259033e09d04aff2256.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kijkt ook naar een Duitse site, het is de vraag of je als Nederlander daar kunt bestellen en ook daadwerkelijk geleverd krijgt. 

Maar datzelfde geldt ook met de blauwe Bosch, bestel ik die hier dan is een setje met lader L=boxx, accu's enz. vaak ook 100 euro duurder dan dezelfde in Dld.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerrit B...geen enkel bedrijf in NL zal € 816,06 voor een boor schroevert uitgeven.

Die prijs is gewoon fout.

En als die klopt, dan koop ik zo´n ding van Parkside en na iedere nieuwe schroef zet ik een nieuwe boor in.

 

Of ik koop er gelijk 100 van in Duitsland met goede korting en verpats ze dan in Nederland.... Tel uit je winst.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo..nog wat....ik ga morgen naar Hilti Nederland bellen en vraag naar de prijs...en dan zal ik ze confronteren met de prijs in Duitsland.

Met een UAE nummer, welteverstaan.

Dan zal ik het antwoord hier plaatsen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is genoeg goed en betaalbaar gereedschap in de markt. Het ligt eraan of je het dagelijks nodig hebt of 1 keer per jaar. Ik heb hier voor vele duizenden aan gereedschap aangeschaft, en dit laat mij ook nooit in de steek. Had 1 keer een parkside accu slijptol aangeschaft, maar gelukkig vroeg een collega van mij of ik die misschien wilde verkopen. Heb hier ook een Bosch accu hammer 36v, perfect. Na ruim 10 jaar werd de accu slecht. Een imitatie accu (100 euro) gekocht, en deze is net zo goed als de originele (225 euro).

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zo..nog wat....ik ga morgen naar Hilti Nederland bellen en vraag naar de prijs...en dan zal ik ze confronteren met de prijs in Duitsland.

Zal een mooie grap zijn als je uit dank zo'n accu schroever opgestuurd krijgt.

Waar moet die naar toe? naar de VAE 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Frans B zei:

Had 1 keer een parkside accu slijptol aangeschaft,

Die heb ik ook omdat ik toch niet zo vaak een 230 schijf gebruikte, 1 nadeel er moest iemand bij de aardlek blijven staan want elke keer dat je even stopte en weer verder ging schoot die uit.

Dus heb nu ook een Hitachi met softstart zodat de vrouw niet meer mopperend bij de aardlek hoeft te staan.

En komt iemand een haaks slijper lenen  😁 dan krijgen ze mooi die Parkside mee want naast het aanloopstroom probleem werkt hij uitstekend.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...