Ga naar inhoud


Accu voor Bosch Bohrschrauber PSR12 VE-2


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, fred33 zei:

Ja groot gelijk om die accupack te fixen, ipv een nieuwe... ik heb het idee dat de nieuwe modellen lang niet zo goed zijn gebouwd als de oude.

 

"damned" had ik dat maar eerder geweten ( om ze uit elkaar te halen ) want bij mij waren de twee accupacks dood 2008

en sindsdien leen ik de boormachines alleen nog ipv nieuw kopen ;):P

  • Like 1

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


HET IS OOK MOGELIJK om de machine zonder de {originele Accu pack te gebruiken,n.l. met losse voeding (Accu)  die je met een R/Zw kabeltje Voor de + en - die je aan de contacten van het app. bevestigd de spanning mag rustig hoger zijn ,zo heb ik een oud schroefmachientje van de Gammel deze gebruik ik al jaren voor het kleine boor werk ,ook op 12 v .ik zal morgen een foto maken ,dan weten jullie precies wat ik bedoel

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, columbo zei:

HET IS OOK MOGELIJK om de machine zonder de {originele Accu pack te gebruiken,n.l. met losse voeding (Accu)  die je met een R/Zw kabeltje Voor de + en - die je aan de contacten van het app. bevestigd de spanning mag rustig hoger zijn ,zo heb ik een oud schroefmachientje van de Gammel deze gebruik ik al jaren voor het kleine boor werk ,ook op 12 v .ik zal morgen een foto maken ,dan weten jullie precies wat ik bedoel

Naast een parkside heb zowel op zolder als in de schuur een oudje aan een voeding

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gerrit B zei:

Dikke 12V gesloten loodaccu aansluiten met een 2 x 2,5mm2 krulsnoer, accu op de rug en boren/schroeven maar, kun je een hele morgen met één 7Ah accu.

 

Het gemak dient de mens

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, mereltje zei:

Bij mijn werkgever ook alles Hilti beresterk , is er een machine kapot word op je werkplek opgehaald gerepareerd en weer  netjes terug gebracht

Met een Parksite heb je ook 3 jaar garantie en met een extra reserve apparaat ben je nog véél goedkoper uit dan met Hilti en hoef je niet te wachten totdat ze je kapotte apparaat op komen halen.

 

1 minuut geleden, Drs. IJzerbout zei:

Een donders mooi ding...!

Jazeker is die mooi want hij is rood!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Sprietje zei:

Jazeker is die mooi want hij is rood!!!

 

Die Hilti kost geen € 816.06 maar € 331,75  Kijk maar direct op de Hilti Website: https://www.hilti.de/c/CLS_CORDLESS_TOOLS_7123/CLS_CORDLESS_DRILL_SCREW_7123/CLS_CORDLESS_METAL_SCREW_7123/r7716893

 

Hij is rood om geen gelijkenis met een product te hebben dat nou eenmaal groen of blau is. Bosch dus, wat eigenlijk dé referentie is. En misschien zelfs wel gepattenteerd is.

De Chinezen hebben ook kwakkeloos de kleur van Fluke multimeters (geel) overgenomen. Omdat dat met afstand de beste zijn.

 

Als ik in de bouw professioneel bezig was zou ik me schamen om met zo´n Parkside boor op de proppen te komen.

De monteurs zouden me vierkant uitlachen.

€331,75 lijkt mij een normale prijs voor zo´n onverwoestbare boor.

 

 

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er nog 2 van liggen zonder accu omdat die stuk is. (moet even kijken welke type nr het precies is maar voor 50 euro per stuk mag je ze hebben)

Reden dat er geen nieuwe accu's zijn gekocht is omdat alleen een accu duurder was en een geheel nieuwe blauwe bosch set.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Sprietje zei:

Met een Parksite heb je ook 3 jaar garantie en met een extra reserve apparaat ben je nog véél goedkoper uit dan met Hilti en hoef je niet te wachten totdat ze je kapotte apparaat op komen halen.

 

Heb je geen reserve apparaat...dan loop je gewoon even naar de Lidl........die hem dan toevallig net niet hebben.

Het probleem met de Lidl is dat die boormachines goedkoop zijn, maar heb je er dringend een nodig...dan is het in 9 van de 10 gevallen néé verkopen omdat ze er dan weer eens niet zijn. Lidl heeft ze nooit als een fles Coca Cola in de schappen liggen maar alleen "soms" als aanbieding.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...