Ga naar inhoud


VU Uno 4k met TVV CI+ module ??? Kan dat werken ???


ON7WP

Aanbevolen berichten

Dat werkt prima. Getest op een VU+Ultimo 4K, VU+Zero 4K…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij mij werkt het zo al jaren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTI geinstalleerd, is effe wennen maar OK.

Kanaallijst fastscan erin.

Kaart erin.  paar minuten wachten en okiedokie....  🙂  Blij...

 

Kan er iemand mij nu uitleggen waarom dat in VTI wel gaat en in openPLI niet.    (gaat niet bestaat niet).

 

Ik keek wel regelmatig TV vanuit het buitenland via browser met de downscaler.  Weet niet of VTI die functionaliteit heeft. 

 

Thanks alvast !!!   Als jullie eens een RF probleem hebben, laat maar weten, is meer mijn winkel dan die Linux brol....

 

Pedro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard kan VTi dat ook… In VTi zitten de certificaten(uiteraard illegaal). In OpenPli moet je die zelf invoeren (en dan werkt het ook)…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dus "tussen de regels" meelees dan kan de TS die certifikaten nu uit zijn werkende VTi halen, OpenPLI er terug opzetten, de certifikaten in de juiste folder plaatsen (staat hierboven ergens vermeld) en het zou ook moeten werken bij OpenPLI......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die certificaten in leesbare vorm zouden zijn opgeslagen in VTi dan wel.. Helaas zitten ze in een binaire blob en dan wordt het zoeken. Dus even uitlezen en kopiëren wordt hem dus niet....

aangepast door Mimisiku
Fyptautje

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2022 om 17:36, Mimisiku zei:

Nee, feitelijk zou iedereen die een CI+ aangesmeerd krijgt deze moeten weigeren.. Maar dat doen we niet omdat we toch TeeVee willen kijken en dus zwichten. En DAT weten ze, dus ze gaan gewoon door met beperkende maatregelen. Inmiddels staat de bom op barsten: steeds minder lineaire TV abo’s.. Op den duur trekken de geldschieters zich terug en verdwijnt M7 uit de BeNeLux…

Weet je dat ze  dat  20 jaar geleden al zeiden toen ze op sat begonnen ? En ze zijn er nog steeds 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal…. Esselte Abonnee TV weg, MCSA op 1-8-1997 ook weg, Canal+ weg (en inmiddels weer terug bij Vivendi)… Toegegeven: een stoelendans.. Maar toch….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, chukky2 zei:

Weet je dat ze  dat  20 jaar geleden al zeiden toen ze op sat begonnen ? En ze zijn er nog steeds 😊

Maar nu wordt het toch echt rampzalig he, wat bied tv Vlaanderen nog aan dat de moeite is via satelliet, niet iedereen heeft internet in het buitenland.

velen hebben tv Vlaanderen genomen voor de voetbal kanalen en daar hebben ze 2 verwijderd via satelliet, wat heb je nog aan 1 voetbal kanaal en de volle prijs nog betalen, en de 2 tekenfilm kanalen ook opeens weg, en wat krijgen we, een flut sport kanaal met enkel samenvattingen, geen waardige vervanger van de Eleven sport kanalen.

en dan nog te zwijgen van hun enkele Vlaamse zenders dat ze nog in SD doorgeven wat bij andere aanbieders in België in HD is, net of ze de klanten zien als caravan kijkers op een kleine tv die het verschil niet merken 😨.

zenders verwijderen en meer zenders er opzetten voor het oosten waar canal+ ook aanbod heeft.

als je het niet inziet dan weet ik het ook niet meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog de Eleven Sports Pro NL die nog de Belgische voetbal weergeeft. Maar qua aabod geef ik je gelijk. Bij CDS is er dan nog voldoende sport w.o. Eurosport en Ziggo Sport (als je ervan houd natuurlijk). Maar ook CDS heeft flink wat veren verloren. Discovery Network weg en ook geen waardige vervanging…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat echt schandalig is dat men FTA DVB-T2 heeft weggehaald in Belgie. De Norkring maffia.  In Nederland heb je nog de publieke zenders.

 

Ik kijk satelliet omdat ik Telenet TV belachelijk duur vind.  Principekwestie.  Kastjes huren...

 

Wat  is er geen HD meer op TVV ?  Moet ik eens onderzoeken....  Dat was ook de reden waarom ik sat keek.  Flutkwaliteit op de kabel.  In een ver verleden beheerde ik het transmissiecontrolecentrum van het zenderpark van VRT.  De SD beelden daar op de monitors waren beter dan de zoot nu op de kabel.

 

VRT.nu daar word ik pas mottig van...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ON7WP zei:

Wat echt schandalig is dat men FTA DVB-T2 heeft weggehaald in Belgie. De Norkring maffia.  In Nederland heb je nog de publieke zenders.

 

Ik kijk satelliet omdat ik Telenet TV belachelijk duur vind.  Principekwestie.  Kastjes huren...

 

Wat  is er geen HD meer op TVV ?  Moet ik eens onderzoeken....  Dat was ook de reden waarom ik sat keek.  Flutkwaliteit op de kabel.  In een ver verleden beheerde ik het transmissiecontrolecentrum van het zenderpark van VRT.  De SD beelden daar op de monitors waren beter dan de zoot nu op de kabel.

 

VRT.nu daar word ik pas mottig van...

 

 

Er zijn 3 play zenders van de 4 in SD, eclips is in SD, ment tv is in SD dat bij Telenet in HD is en mooier beeld geeft.

Telenet op hetzelfde apparaat als de tv Vlaanderen zenders bekeken, Telenet ci module, het scheelt wel veel.

telenet is digitaal een veel beter aanbod dan tv Vlaanderen en het tv aanbod kost evenveel als je basic+ hebt, bij Telenet heb je nog discovery en Eurosport, bij tv Vlaanderen verdwenen.

vergelijk het aanbod eens met wat je betaald, je betaald niet meer bij Telenet dan tv Vlaanderen met het satelliet aanbod.

vergelijk niet het dvb-t2 aanbod omdat dit een klein pakket is voor 10€ in SD dacht ik ook.

16 minuten geleden, Mimisiku zei:

Er is nog de Eleven Sports Pro NL die nog de Belgische voetbal weergeeft. Maar qua aabod geef ik je gelijk. Bij CDS is er dan nog voldoende sport w.o. Eurosport en Ziggo Sport (als je ervan houd natuurlijk). Maar ook CDS heeft flink wat veren verloren. Discovery Network weg en ook geen waardige vervanging…

Idd, van de 3 sport zenders op satelliet van Eleven nog maar 1 over, en voor hoe lang nog, via de app van 6 zenders naar 3, en je betaald even veel nog.

wie nu nog tv Vlaanderen neemt kijkt niet naar de kwaliteit en het aanbod zenders, zijn dan enkele mensen dat genoeg hebben aan VRT, vtm en de Vlaamse sbs zenders, er zijn wel mensen die deze enkel kijken, maar je betaald wel veel ervoor.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kost het basispakket €18,70 voor de kabel en € 24,95 voor satelliet….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Mimisiku zei:

Hier kost het basispakket €18,70 voor de kabel en € 24,95 voor satelliet….

In België 

  • € 18,58/maand voor digitale basis tv
  • 28,90 per maand voor tv Vlaanderen basic+ 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...