Ga naar inhoud


Ik zag 2 schotels in een video ivm Oekraïne (Stepne) , waar staan die op gericht ??


cookie monster

Aanbevolen berichten

Omdat Sprietje dat nooit zal doen, zal ik me in zijn bekrompen koppie verplaatsen en het antwoord geven waar iedereen op zit te wachten.

 

Ja Drs. IJzerbout, u heeft toch wel een punt. De kans dat die schotels op deze manier zijn geïnstalleerd, is inderdaad erg klein.

Ja, 2 schotels op een zijde van die schoorsteen past niet dus vandaar. Maar inderdaad, die linker schijnt te zijn verdraaid door een recente storm, zie de afgebroken takken op het, ja wat is het eigenlijk, een net?

Gezien ook uw ervaring ter plaatse en de kennis over satellietontvangst in Oekraïne is dat de meest logische verklaring.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om de Clarkebelt te zien, moet de schotel naar het zuiden zijn gericht, de gevel van het huis is dan ook op het zuiden gericht. De schotel staat dus naar het oosten gericht en niet naar het westen.
De schotel staat waarschijnlijk op de Intelsat 15 op 85,2 oost gericht en moet in Milove op een elevatie van 19,2 graden staan. De 85,2 oost bestaat uit tientallen alleen maar Rusische zenders. De veldsterkte in Oost Ukraïne is 51,6 dbw en is al met een schoteltje van 50cm te ontvangen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dan heb ik nog een vraag aan inspecteur Sprietje. 

Kijk naar de schotels op de foto en vertel me in welke stad ik nu ben. 

Dat moet je toch makkelijk kunnen afleiden aan de elevatie en verdere stand van de schotels onderling. 

Ik ben benieuwd. 

 

IMG_20220223_1600288.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Kijk naar de schotels op de foto en vertel me in welke stad ik nu ben. 

Hoe laat is de foto genomen. Graag lokale tijd vermelden.

7 Oost en 42 Oost?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Zo, dan heb ik nog een vraag aan inspecteur Sprietje. 

Kijk naar de schotels op de foto en vertel me in welke stad ik nu ben. 

Dat moet je toch makkelijk kunnen afleiden aan de elevatie en verdere stand van de schotels onderling. 

Ik ben benieuwd.

 

Is zoeken naar een spelt in een hooiberg Drs. Een stad zoeken met een dergelijke foto is onzin , vooral als het geen bekende plaats is.

Bovendien is het een plaatje uit google earth ? En dan nog met de noorden exact naar boven ?

Daken doen me ferm denken aan Franse pannen. Schotels zouden..... kunnen .... naar 19,2°E staan en eentje naar 5°W op dit tijdstip.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Crazy Sat zei:

 

Is zoeken naar een spelt in een hooiberg Drs. Een stad zoeken met een dergelijke foto is onzin , vooral als het geen bekende plaats is.

Daken doen me ferm denken aan Franse pannen. Schotels zouden..... kunnen .... naar 19,2°E staan en eentje naar 5°W op dit tijdstip.

Franse pannen in een land waar ze met witte nummerplaten rijden? Dat geloof je toch zelf niet.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Franse pannen in een land waar ze met witte nummerplaten rijden? Dat geloof je toch zelf niet.

 

Lang geleden dat je nog in Frankrijk was , Sprietje ?

Sinds 15 april 2009 zijn de Franse platen zowel vooraan als achteraan wit

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_kenteken

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2022 om 02:05, cookie monster zei:

Ik zag 2 schotels in een video ivm Oekraïne (Stepne) , waar staan die op gericht ??

 

het lijkt mij op dit moment één Off Topic Quiz vraag te zijn die ook zo door menigeen becommentarieerd wordt/werd.

het zou mij worst wezen waar die op gericht zijn als ze van pro separatisten opgehangen zijn.

Screenshot_44.jpg.275bf03a35d4836a681ec10696116f2b.jpg

 

Je kan echter wel van een spel ( Quiz vraag) een leermoment maken.

Met locatie gegevens en Dishpointer gegevens.

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien krijg ik er mijn buik van vol van de speeltuin van Drs.

Zijn plaatje was helemaal niet uit Izmir ! Zie je aan zovele elementen op het plaatje.

Waar is de tijd van vroeger met de topic "Waar is het". Heb er enorm van bijgeleerd.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...