Ga naar inhoud


Bestaat het IPTV abonnement VOL nog en is dat nog af te sluiten, ik moet geen voetbal


Miauw

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, Miauw zei:

In de titel staat de vraag al, ik kan het IPTV VOL niet meer vinden, zit niet te wachten op BOMVOL.

 

Is er iemand die daar antwoord op kan geven? 

 

Alvast dank.

Goedemorgen,

 

Ja, de provider. ( In jouw geval waarschijnlijk Canal Digitaal )

 

P.S. Ik lees dat je sinds kort een KPN abonnement hebt ? Dan moet je bij hen zijn.  Of voldoet dat ook niet aan je hoge eisen ?

 

 

 

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, paardengek zei:

Goedemorgen,

 

Ja, de provider. ( In jouw geval waarschijnlijk Canal Digitaal )

 

P.S. Ik lees dat je sinds kort een KPN abonnement hebt ? Dan moet je bij hen zijn.  Of voldoet dat ook niet aan je hoge eisen ?

 

 

 

 

KPN is voor mij geregeld, was niet mijn eis, wel van de gene die het aangelegd heeft. Ik had alleen een ISRA punt met een kort contact doosje in de meterkast, er moest geboord en een lijn getrokken worden, ik had geen keuze daarin. Het is op een akkoordje gegooid, want ik kon geen goedkope VDSL lijn krijgen i.v.m. dat KPNnetwerk bezig is met de hele gemeente van glas te voorzien. Het is een tijdelijke VDSL lijn geworden, zodra glasvezel aansluiting actief wordt, gaan de verbinding vrijwel direct om naar glasvezel.

 

Er ligt sinds voor de kerstdagen een glasvezel verbinding in de huiskamer i.p.v. de meterkast, want dat was de kortste weg en in de meterkast heb ik geen stopcontact. De glasvezel lijn is nog nietvactief, geen idee hoe lang dat nog gaat duren.

 

KPN zet je zo snel als mogelijk om naar glasvezel, dat gaat automatisch met een monteur die weer langs komt.

 

In december kan ik overstappen naar een andere aanbieder, ik vind KPN veel te duur, het is dat ik een TV erbij kreeg die ik verkocht heb, daardoor kom ik in de buurt van een goedkoper VDSL abonnement. 

 

Ik kijk ook naar Ziggo, misschien alleen internet, daarbij dacht ik.aan het pakket "VOL", echter zie ik die nergens meer aangeboden worden. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, paardengek zei:

Goedemorgen,

 

Ja, de provider. ( In jouw geval waarschijnlijk Canal Digitaal )

 

P.S. Ik lees dat je sinds kort een KPN abonnement hebt ? Dan moet je bij hen zijn.  Of voldoet dat ook niet aan je hoge eisen ?

 

 

 

 

Ter aanvulling, met een Seca3 smartcard had ik de vrijheid van wat ik opgenomen had, even simpel door te spoelen, bij KPN heb ik geen opname pakket, mocht ik van uitzending gemist gebruik willen maken op een andere zender dan de publieke omroepen, eerst de uitzending nog net niet tot het einde laten lopen en op de knop vanaf het begin te kijken, dan valt er wel door te spoelen. 

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dat gaat allemaal verdwijnen. Alles door de provider geregeld, dichtgetimmerd en gecontroleerd. Alleen maar belemmeringen…. Ik ben opgegroeid met TV en alle latere mogelijkheden. Ga het ook nog meemaken dat TV weer voor de rijken is. Alleen nog IPTV met tientallen streaming aanbieders.. €500 straks alleen voor je ‘kijkgenot’… Nou deze jongen niet.. Dan maar geen TV meer.

  • Like 3

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn verplicht ESPN te leveren. Dus uitsluitend BOMVOL mét voetbal…. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2022 om 01:23, Mimisiku zei:

Ze zijn verplicht ESPN te leveren. Dus uitsluitend BOMVOL mét voetbal…. 

 

Het VOL pakket is opgeheven, of kan deze niet meer worden afgesloten? 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het nog 10 keer vragen, maar VOL bestaat niet meer en je kunt je er dus niet meer op abonneren ... Uitsluitend BOMVOL omdat IEDEREEN die €3 voetbaltax MOET betalen... Dus gewoon CDS opzeggen.. Probleem opgelost.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 uren geleden, Miauw zei:

Het VOL pakket is opgeheven, of kan deze niet meer worden afgesloten? 

Daar kom je heel eenvoudig achter, bel Canaldigitaal!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Mimisiku zei:

Je kunt het nog 10 keer vragen, maar VOL bestaat niet meer en je kunt je er dus niet meer op abonneren ... Uitsluitend BOMVOL omdat IEDEREEN die €3 voetbaltax MOET betalen... Dus gewoon CDS opzeggen.. Probleem opgelost.  

 

25 minuten geleden, ceesv zei:

Daar kom je heel eenvoudig achter, bel Canaldigitaal!

 

Maar dat is het em nou juist. Miauw is geen klant meer bij CD.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Mojo zei:

 

 

Maar dat is het em nou juist. Miauw is geen klant meer bij CD.

 

 

Het klopt dat ik geen Canal Digitaal klant meer ben.

 

De knoop is hard doorgehakt, want een tegenaanbod had geen zin i.v.m. dat KPN al geregeld was, echter gaat het bedenktermijn pas in als de aansluiting gerealiseerd is, dus ze hadden een tegenaanbod kunnen doen, echter kom je dan met Online in contact.

 

Er werd mij bij het opzeggen van het contract nog gevraagd waar ik mijn schotel gebruikte, waarop ik zei thuis, ik heb ook verteld dat ze met het STB-pakket van vroeger interessant waren, ook door het tarief dat inmiddels te hoog geworden was, toen was het voor de medewerkster duidelijk dat ze te duur geworden zijn. Er werd nog wel gevraagd of ik iemand met een camper wist, dan kon het contract zo overgezet worden, blijkbaar zit daar hun grootste groep klanten. 

 

Ik kan nog steeds inloggen, dan krijg ik te zien dat mijn abonnement uit de vrij te ontvangen kanalen bestaat, zo kan ik ook lucht verkopen. 

 

Ik zou mijn kaart kunnen heractiveren, maar heb daar met eenvoudig internet geen behoefte aan, misschien als ik ooit een camper heb, moet ik wel even een flink bedrag in een loterij winnen en een camper willen hebben. 

 

Wat ik uit het gesprek haal, zit de grootste groep bij camper gebruikers, daar wordt wat minder op Canal Digitaal prijzen gekeken. Al vermoed ik dat niet iedereen op reis op Nederlandse televisie zit te wachten, je bent tenslotte niet voor niets op vakantie, dan geniet je meer van de vakantie dan achter een beeldscherm te gaan hangen, anders hoef je ook niet op vakantie te gaan. 

 

Veel mensen die op een camping in Nederland staan, hebben vaak DVB-T2 met de FTA zenders, er is maar een klein deel die Digitenne afnemen, laat staan een abonnement van Canal Digitaal via de schotel. 

 

Wat het VOL pakket betreft, dat was het enige pakket waar je geen voetbal in zat, echter heb je daar bijvoorbeeld NL-Ziet die dat gat opvult, ik weet alleen niet in hoeverre, want televisie zenders heb ik erbij, nog wel.

 

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel eenvoudig. Ik heb nog vanaf het begin een VOL abonnement met satellietontvangst via een (extra of grijze) smartkaart. Sinds kort werkt die kaart niet meer. Dat is terecht, zegt Canal Digitaal, want VOL is niet bedoeld voor satellietontvangst. Wil je wél satelliet, dan verandert je abo en betaal je een tientje meer dan nu bij VOL. Dat wil ik niet, dus is opzeggen van VOL de enige keus. Ik neig naar het goedkope NLZIET en FTA-satelliet. Volgens mij mis ik dan weinig. Ik heb CD nu opgezegd en acht de kans klein dat ik daar ooit terugkeer als klant. Wel blijf ik natuurlijk wel dit forum volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chrisat,  ik had ook het vol abbo met smartcard erbij. Deze is bij mij onlangs ook op zwart gegaan. heb nu NL ziet en de sat als free to air. Bevalt goed kwaliteit NL ziet is prima. en ook nog wat voordeliger☺️

 

Enigste nadeel is ik moet wat meer switchen met afstandsbedieningen 

 

p.s. NL ziet heeft een gratis testmaand 

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begon met het STB-Pakket met Seca2 smartcard, moest later naar Seca3 smartcard met € 10,- per maand dat niet zou veranderen beloofde CDS, ik heb daar gratis apparatuur bij bedongen met een jaar contract.

 

Toch werd CDS duurder en duurder, ik heb met behulp van CDS via een kleine omweg het pakket VOL afgesloten en kreeg later een nieuwe smartcard. De oude smartcard van het normale abonnement werd uitgeschakeld. De omweg voor het VOL pakket heb ik weggehaald wasrdoor deze weer direct was geworden.

 

Na ik meen een halfjaar kreeg ik een e-mail bericht dat mijn smartcard bij het pakket VOL uitgezet zou gaan worden, daar heb ik met Canal Digitaal contact over opgenomen dat het niet de afspraak was. Ze boden mij eerst het eenvoudigste pakket via de satelliet aan voor de volle mep, dat heb ik geweigerd, zeker i.v.m. dat ik alles met behulp van een medewerkster van Canal Digitaal had gedaan. Toen kon het tegen een lager tarief, dat was inmiddels wel verhoogd.

 

Mijn smartcard van het VOL pakket werd omgezet naar mijn eerste account voor de satelliet, de andere smartcard kreeg een reset zodat deze zonder overnameformulier overgenomen kon worden, dat was best netjes geregeld, daarnaast had ik bedongen dat ik maandelijks opzeggen kon.

 

Ik had 2 nieuwe in de verpakking zittende CI+ modules liggen waar nog een kaart in kon, de één was snel verkocht, de ander ook kort daarop met smartcard.

 

Ik heb heel lang geen rekening van Canal Digitaal gehad, na ik denken bijna 2 jaar kreeg ik uit het niets een inhaalrekening van 3,5 maanden inclusief de lopende maand. Het tarief was inmiddels evenhoog als dat van Ziggo geworden, dus niet de moeite meer het te behouden. Ik heb het nog even kort door laten lopen, want er moest een lijn van de meterkast naar mijn huiskamer gelegd worden i.v.m. ook internet.

 

Ik heb ergens in december CDS opgezegd, kreeg nog de vraag waar ik de zenders bekeek wat thuis was. Toen vroegen ze aan mij of ik de kaart over wilde doen, want deze waren populaire onder camper bezitters, wat ik niet gedaan heb.

 

De smartcard werd pas eind februari uitgeschakeld terwijl dat ergens in januari zou moeten gebeuren. Ik heb na opzegging in januari nog één keer betaald, de overgebleven dagen waar ik geen abonnement zou ik in februari terug gestort krijgen wat ook gebeurd is, de smartcard ging pas 28 februari op 1 maart op zwart.

 

Er is mij duidelijk geworden dat het een puinhoop bij Canal Digitaal is, echter liep KPN internet en TV bij mij al, dus ervan profiteren nee, het viel mij wel op.

 

Het lijkt er op dat ze de puinhoop aan het opruimen zijn, en steeds meer spookkaarten uitgeschakkeld worden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...