Ga naar inhoud


F1TV Pro


moonchild
Ga naar oplossing Opgelost door RonBoy,

Aanbevolen berichten

Dit jaar is de F1 via deze dienst te bekijken, kosten op dit moment zijn 52 euro per jaar.

 

Maar wat krijg je dan precies? Wie heeft er ervaring mee?

 

-beeldkwaliteit

-storingen

-uitzending gemist

-voor/achteruit spoelen

-apps voor Samsung, LG etc

-surroudsound

-op hoeveel devices te installeren en te kijken

-meer vragen die ik nu nog niet verzonnen

 

aub geen commentaar om via oostenrijkse smartcard of viaplay of via streaming bij de buurman van je achterneef etc te kijken, zou dit nou 1 keer kunnen lukken ;) 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, moonchild zei:

aub geen commentaar om via oostenrijkse smartcard of viaplay of via streaming bij de buurman van je achterneef etc te kijken, zou dit nou 1 keer kunnen lukken

En nooit van Google gehoord zeker? https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=F1TV+pro

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, moonchild zei:

Volgens Google wonen er aardige mensen in Nijmegen. Valt in werkelijkheid ook erg tegen. :D

Zijn er echt maar een paar hoor😘

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, mereltje zei:

Ik werk al 22 jaar in Nijmegen

En je hebt nog niks opgestoken? Moeten wel heel erg lieve en geduldige Nijmegenaren zijn.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het best meevallen hoor, hoewel er zeker wel minder aardige mensen wonen in mijn geboortestad. 🤣

Waar ik nu woon daar wonen ook hufters, maar wij zeggen vaak elkaar gedag al wandelend door de gemeente. Uiteraard niet in het centrum, anders was ik halverwege de dag al schor. 🤣🤣🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met F1TV Pro is hetzelfde probleem als Viasat,  Als iedereen tegelijk gaat kijken via streaming en daardoor de internet capaciteit bij de providers vol loopt heeft iedereen die gebruik maakt van de plek waar de bottleneck plaats vind er last van.  Dus dan maakt het niet uit welke streamingsdienst je gebruikt, zelfs grijze iptv kan hierdoor falen. 

 

De ervaringen zullen dus altijd verschillen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Mojo zei:

Wel grappig dat ik 's morgens de andere kant op rij voor ontwikkelingshulp.

Klopt de ontwikkelingssamenwerking loopt niet zo lekker

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Op 9-3-2022 om 11:48, Codx zei:

Het probleem met F1TV Pro is hetzelfde probleem als Viasat,  Als iedereen tegelijk gaat kijken via streaming en daardoor de internet capaciteit bij de providers vol loopt heeft iedereen die gebruik maakt van de plek waar de bottleneck plaats vind er last van.  Dus dan maakt het niet uit welke streamingsdienst je gebruikt, zelfs grijze iptv kan hierdoor falen. 

 

De ervaringen zullen dus altijd verschillen. 

 

Daar heb ik met mijn niet al te snelle internetverbinding (VDSL effectief 25/65Mbit) met F1TV Pro helemaal geen last van. Ik heb het pas sinds de laatste race van afgelopen seizoen, zodat ik het voor het nieuwe seizoen nog minimaal 1 race en de testdagen kon testen en tot nu toe bevalt het prima. Geen storingen, prima beeld, meerdere camera posities, maar vooralsnog geen Nederlands commentaar. Onder de laatste race van het vorig seizoen zat nog Olaf 'vloekgraag' Mol.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Michel zei:

 

Daar heb ik met mijn niet al te snelle internetverbinding (VDSL effectief 25/65Mbit) met F1TV Pro helemaal geen last van. Ik heb het pas sinds de laatste race van afgelopen seizoen, zodat ik het voor het nieuwe seizoen nog minimaal 1 race en de testdagen kon testen en tot nu toe bevalt het prima. Geen storingen, prima beeld, meerdere camera posities, maar vooralsnog geen Nederlands commentaar. Onder de laatste race van het vorig seizoen zat nog Olaf 'vloekgraag' Mol.

 

Nee nog niet, maar als iedereen tegelijk gaat streamen zit binnen de kortste keren de pijp naar de DSLAM vol, of ergens in het achterliggende provider netwerk waar al het verkeer samen komt van alle klanten van betreffende provider(s). Internet voor consumenten is altijd gebaseerd op gedeelde capaciteit. En dan hapert niet alleen de  F1 stream maar ook al het andere. 

 

Om een voorbeeld te geven. Van ziggo is bekend dat de capaciteit 1,6  Gbit per 600-800 aansluitingen is, soms iets meer aansluitingen soms minder. uitgezonderd hun nieuwe netwerk wat niet compatibel is met oude modems.  Als je 1600/5 (Mbit) deelt kunnen er maar +-300 klanten tegelijk streamen en dan zit alles vol! 

 

Dit zagen de providers ook aan komen, daarom hebben ze gevraagd om die lineaire zender. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...