Ga naar inhoud


Franse epg nu ????


Edwin

Aanbevolen berichten


Dat is jullie eigen schuld! Als België nu eens begint met 1 regering, 1 taal i.p.v. steggelen om iedere politieke meter terrein… Vlaamse regering, Waalse regering, Federale regering. Geen wonder dat het zo’n puinhoop is. TVV weet ook niet meer wat ze moeten.. Frans, Duits, Nederlands, Letzgeburgisch….

 

OK.. Beetje cynisch bedoeld natuurlijk….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Old Satterhand zei:

Stilletjes hoop ik dat CD

Dat is nu toch in Franse handen?? Dus hou er maar rekening mee dat je dit vaker mee gaat maken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was , zoals men hier zegt, een "kakofonie" aan EPG info met Duitse, Franstalige en Nederlandstalige tekst door elkaar. Nog nooit gezien op deze manier.


Een heel vreemde vaststelling in het weekend was dat zelfs NPO1, 2 en 3 Franstalige EPG toonde. Geen vertaling door vertaalrobot, maar grammaticaal correcte Franse zinnen. Omdat deze EPG niet zo maar voorzien wordt in een andere taal, vraag ik mij dan af welke Franstalige provider deze Nederlandse zenders in hun aanbod heeft?

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is nu bij die derden ng een probleem met de engelse  ITV kanalen.Zitten nog een uur verschoven na zondag.Schijnt te zijn bij rytec

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/29/2022 at 9:53 PM, w8andc said:

Het was , zoals men hier zegt, een "kakofonie" aan EPG info met Duitse, Franstalige en Nederlandstalige tekst door elkaar. Nog nooit gezien op deze manier.


Een heel vreemde vaststelling in het weekend was dat zelfs NPO1, 2 en 3 Franstalige EPG toonde. Geen vertaling door vertaalrobot, maar grammaticaal correcte Franse zinnen. Omdat deze EPG niet zo maar voorzien wordt in een andere taal, vraag ik mij dan af welke Franstalige provider deze Nederlandse zenders in hun aanbod heeft?

Als je denkt dat een vertaalrobot dom is, dan heb je het lichtelijk mis.  Ik test voor mijn beroep vertaalrobots met AI en het resultaat is meer dan verbluffend.  Daar denk je werkelijk dat een mens de vertaling heeft gemaakt. 

Op dit ogenblik zijn de robots die tekst vertalen al zeer goed, bij spraak-naar-tekst is het wat minder of zelfs teleurstellend.

 

Natuurlijk geld altijd "Buy peanuts, get peanuts" dus als je bepaalde firma's met goedkope vertaalprogramma's gebruikt dan moet je je ook niet verwonderen dat er enorm naast de bal wordt geslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@acguest, ben ik helemaal met je eens.

Maar EPG zelf is heel simpel.

Electronic Programm Guide zijn veelal numerieke data en parameters behalve de short info txt en de extended info txt

TvVlaanderen heeft volgens de gebruikers op SAT4ALL al jaren problemen met EPG en met subtitles/ondertiteling, waarbij die ook op Nederlandse kabel bemerkbaar is geweest, dus moest het eigenlijk niet aan de satellietprovider liggen maar aan de zender + studio die dat upload naar TvV.

 

Echter in dit geval kan ik helemaal geen problemen vaststellen als kabelgebruiker, dus denk ik dan moet het bij de provider voor satelliet ontvangst fout gaan. Als de vertaling klopt maar de taalinstelling niet, is dat een instellingsfout daar waar de EPG bij het beeld en geluidsignaal toegevoegd wordt.

Dat denk ik is geen Artificial Intelligence maar iemand die met het hoofd op het toetsenbord in slaap gevallen is.

 

 

  • Bedankt 1

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2022 om 07:54, bellejt zei:

er is nu bij die derden ng een probleem met de engelse  ITV kanalen.Zitten nog een uur verschoven na zondag.Schijnt te zijn bij rytec

 

Is intussen verholpen.  Probleem lag bij de website waarvan de EPG genomen werd.

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...