Ga naar inhoud


Giro d'Italia


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Om jullie eens te doen watertanden naar Eurosport 1 NL. Ziet er mooi uit he.

Ik geniet er van!

Timm1983

 

IMG_20220526_154535.jpg

  • Like 3

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 uren geleden, Mimisiku zei:

En weer iemand die in IPTV stinkt… Straks is er lineair geen Discovery, Eurosport meer….

Waarschijnlijk heb je gelijk. Maar Can Dig heeft destijds haar poot stijf gehouden, met de prijsverhogingen voor doorgifte van het Discovery pakket (incl Eurosport 1 en 2). Ik heb het al eens vaker betoogd op dit forum, dat we steeds meer content verliezen aan die k.. streamers. Slechte ontwikkeling voor Satelliet- en lineaire- TV.  Kan het hier niet testen, maar neem aan dat de kabelaars op termijn met dezelfde leegloop van de betere sportzenders te maken krijgen. Na Formule 1, Darts, Bundesliga, en per augustus ook de Premiere League, kan je wachten op de volgende ellende: Spaanse La Liga en de Europese voetbal toernooien. Ik zie momenteel ook geen andere oplossing dan IPTV abonnementen. Trieste ontwikkeling.

Note: het zijn die sport kanalen zelf die hun uitzendrechten maximaal willen verzilveren, en ze exclusief verkopen.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PergolaEn doordat je nu zelf -ondanks je principes - tóch hebt toegegeven aan IPTV sterkt dat de providers!! Je bent verslaafd en dus zwicht je toch wel. Ze halen hun gelijk, lachen zich een breuk, en flink driedubbeldik cashen. Ik vergelijk ze met drugsdealers.  

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet…. Jullie hebben je ziel verkocht aan de IPTV aanbieders. Die kapen voor torenhoge bedragen de rechten weg bij de aanbieder waardoor ze stuk voor stuk achter de dure IPTV betaalmuur gaan. Waar je bij een lineair sportkanaal nog betaalde voor alle aanwezige sporten segmenteert IPTV de sporten ook nog eens om ze per sport!!! Peperduur per kanaal aan te bieden.. F1, voetball, darten, nascar etc. Voor allemaal een eigen IPTV kanaal.. TV (en met name sport) wordt straks alleen voor de ‘happy few’ die het nog kunnen/willen betalen.. Nu verdienen ik echt niet slecht, maar ik vertik het uit principe… Kan ik het lineair niet kijken, dan maar niet..

 

Voor wie het ‘alternatief’ wil kijken omdat het te duur is wordt het dus een lijntje bij Ali Baba kopen…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten wel naar Eurosport kijken die Belgische Sporza is ook zoek om de Giro uit te zenden of Roland Garros. Ze zenden nu liever Ketnet junior uit waar geen kat naar kijkt.

Veel kijk ik niet meer naar die VRT ze zijn het niet waardt. En om Roland Garros te zien moeten we al kijken op France2 en 3, vroeger konden we dat toch ook allemaal volgen op onze eigen kanalen Sporza, npo1.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weiger ook veel extra te betalen voor bepaalde sport- of andere uitzendingen. We betalen al fors verkapt via de belastingen voor de Nederlandse zenders. Er is zo gigantisch veel meer en zinniger gratis te zien. Zoals je ook de NPO's terrestrial kunt bekijken zonder 2x te betalen.

Naast dat je bv de F1 meestal ook via een gratis stream kunt zien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar die streams bieden 0 garantie op continue kijkplezier (ViaPlay overigens ook niet :) ). hesgoal is nog de beste, maar ook die hapert….

Ik blijf erbij. Bij mij komt er geen IPTV in mijn box… Via eigen kaart, of anders jammer dan…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Bambike zei:

Via Astra2 kan je S4C vrij ontvangen om de giro te volgen

Miljaar, dat zeg je nu, Giro is morgen gedaan. :(

53 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ja, maar die streams bieden 0 garantie op continue kijkplezier (ViaPlay overigens ook niet :) ). hesgoal is nog de beste, maar ook die hapert….

Ik blijf erbij. Bij mij komt er geen IPTV in mijn box… Via eigen kaart, of anders jammer dan…

Hesgoal zendt ook al Premier league niet meer uit, idem Europees voetbal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Was ook te zien op RAI 1 op 5 West

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...