Ga naar inhoud


Premier League volgend seizoen niet meer bij Ziggo.


astro iris

Aanbevolen berichten

Ziezo, de eerste hindernis is genomen. Vandaag technieker langs geweest en de kabel uitgemeten en een goed signaal. Dus er is in het verleden geen beschadiging geweest. De volgende stap is nu voor mij , werkzaamheden in de kruipruimte om de kabel bij tv te brengen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Quote

werkzaamheden in de kruipruimte om de kabel bij tv te brengen.

 

 

 

Mooi werkje voor morgen en overmorgen. 😁

aangepast door Crazy Sat
  • Haha 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Trek dan ook meteen een UTP netwerk kabel mee naar je tv.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

👍

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziezo geen zorgen meer voor UK Premier League  volgend seizoen.  Telenet aangesloten en goed signaal en beeld, ook F1 kan ik nu in HD volgen. Ook internet kabel voorzien om online te streamen. Jammer genoeg is dit hierbij ook het einde voor TV Vlaanderen, maar of dat definitief wordt,  je weet nooit wat er in de toekomst nogal zal veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Na het opzeggen van TVV kreeg ik het bericht , dat de laatste betaling voor juli reeds geactiveerd was en ik zodoende dat geld nadien terug zou gestort krijgen. Het beeld ging al 2 dagen later op zwart.  Ook had ik bij CD het Ziggo Sportnet en Film 1 opgezegd,  ook daar was de betaling reeds geactiveerd en zij hebben dat anders opgelost, mijn extra abonnement hierop loopt  nog door tot einde van de maand en heb ik nog beeld, daarna wordt het afgesloten. Persoonlijk vind ik de regeling van CD beter, dan die rompslomp van terugbetaling. Zodoende alles mooi geregeld en kan ik verder genieten van Premier League en vele andere competities en als extra ook nog van F1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2022 om 14:32, ceesv zei:

 

Wanneer je een dienst te duur vindt, gewoon niet meer kijken.

Enige oplossing

 

 

we zijn teveel verwend en willen alles hebben.

 

en t gros kan t prima betalen dus logisch gevolg dat t duurder wordt,

Eerst ff mopperen maar

betaald wordt er toch wel


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Gerard 76 zei:

we zijn teveel verwend en willen alles hebben.

 

en t gros kan t prima betalen dus logisch gevolg dat t duurder wordt,

Eerst ff mopperen maar

betaald wordt er toch wel

Ik vind mijn oplossing toch aanvaardbaar hoor, gezien ik twee abonnementen stopzette en daardoor moet ik minder betalen voor meer.  Moest ik ieder weekend gaan kijken naar voetbal, dan zou het voor mij  veel duurder uitvallen. Ben ik verwend? Ik weet het niet, ik laat ook veel luxe die een ander dan weer normaal vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...