Ga naar inhoud


Premier League volgend seizoen niet meer bij Ziggo.


astro iris

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, ceesv zei:

In Belgie?

Telenet verlengt rechten voor de Premier League tot seizoen 2024– 2025

Telenet heeft de uitzendrechten voor de Engelse Premier League voor drie jaar verlengd. Play Sports is sinds jaar en dag exclusief rechtenhouder van de Premier League in België.

Inderdaad Telenet wel, maar....ik ben meer dan 25 meter verwijdert van het dichtste aansluitingspunt en ik moet zelf de aansluiting doen.  Er ligt wel een buis onder de openbare weg, maar of ik daar nog een gepaste coaxkabel door krijg is de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk dat daarmee je vraag beantwoord is, ook al is dat niet het antwoord wat je wellicht wilde horen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv Inderdaad, jammer genoeg. Maar ik ga toch een poging ondernemen om in die buis een coax erdoor te krijgen. Wel even zien of die buis nog dienst kan doen en indien ja, dat zien hoe ik op zo'n lange afstand een coax kan erdoor kan duwen. ik heb een collega die bij een ontstopping firma werkt, misschien daar eens ten rade gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Buis opgraven, trekveer erdoor duwen en daarmee een trekdraad door de buis trekken.

Met de trekdraad de coax door de buis trekken.

 

Klaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders een treksok met glibberatie…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik bedoel het begin en het einde van die buis onder de openbare weg, niet de buis zelf.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja,  dat kan , zou al enkele meters schelen. Het aansluitpunt staat geplaatst op voetpad, daar hoef ik al niet te graven, in de aansluitingskast is de groene buis zichtbaar. Aan de andere kant is geen voetpad, alleen een grasstrook, daar hoef ik alleen te zoeken waar de buis ligt. volgens ik mij nog herinner van vroeger , ligt die daar maar een halve meter diep. Dus in normale omstandigheden , met een trekveer van een 30 tal meter zou dit kunnen lukken. De vraag blijft hoe de situatie onder de openbare weg is. Bij mijn weten zijn er op die plaats nog geen straatwerkzaamheden geweest.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtzetting op mijn vorig bericht. Er werden wel degelijk in het verleden werkzaamheden uitgevoerd waar de aansluitingsbuis ligt.  Een oudere buurman heeft mij dat deze voormiddag verteld. Nu is de vraag of er geen beschadiging werden aangebracht, deze soap wordt vervolgd. Indien heel dit verhaal goed afloopt dan is het einde verhaal TV Vlaanderen en eventueel ook Ziggo Sport Totaal van Canal Digitaal.....jammer dan , want TV Vlaanderen had al buitenlands voetbal en sporten van Eleven afgestoten en Ziggo Sport Totaal , F1 en nu Premier League.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kennen in Nederland al geruime tijd de Klicmelding.

Waar liggen de leidingen, als ook wanneer zijn die werkzaamheden verricht aan de infrastructuur.

Zonder Klicmelding analyse kan een aannemer, de weg en waterbouwkundige niet van start gaan.

 

Oudere infrastructuur zoals de koperleidingen voor communicatie ontbreken in België helemaal bleek bij opgravingen dus gaat men ervan uit dat België al eeuwen lang wifi had.

 😁

  • Haha 2

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2022 om 14:32, ceesv zei:

Wanneer je een dienst te duur vindt, gewoon niet meer kijken.

Heb het hele Topic gelezen en dit is het beste antwoord.

Wanneer iedereen zo handelt is er op den duur geen winst te behalen dus worden de rechten straks goedkoper tenzij er weer een idiote provider opstaat die denkt goedkoop te kunnen verdienen.

De wereld veranderd en meer betalen doe ik ook niet, dan maar geen Engels voetbal gaan we maar wat anders doen. 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een antwoord van iemand die niet veel van sport te doen heeft. Een sportverslaafde doet alles om te houden wat hij heeft (en de providers weten dat). Vergelijk het maar met andere vormen van verslaving.. Als het te duur wordt komt vanzelf de criminaliteit om de hoek kijken. Rookwaren straks €40. Zie de ramkraken al voor me...

Ik heb een kennis die zelf geen meter sport, maar wel alle voetbal moet zien. Van de ochtend tot de avond. Zonder onderbreking... Inmiddels daardoor ook gescheiden . .

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat is een antwoord van iemand die niet veel van sport te doen heeft.

Helemaal niet dus, ik kijk veel voetbal en ben een echte sportfanaat.

Dit is gewoon mijn standpunt wordt iets te duur dan laat maar en kijken we niet of genieten van een andere sport bijvoorbeeld wielrennen.

De Darters achter de decoder jammer dan ik betaal er geen cent meer voor. We hebben wel een F1Pro abbo afgesloten omdat wij dat graag zien en we er nog wel € 65,00/ jaar voor over hebben maar geen € 14,00 / maand en zeker niet bij een nieuw medium Viaspeel waarbij de klachten de spuigaten uitlopen. Ik bekijk eerst altijd of iets goed is en wat de bevindingen zijn voordat ik tot aanschaf over ga. Je gaat toch ook niet blind een auto kopen zonder een gedegen proefrit, wat is nodig en wat niet en daarna goede kostenoverweging........

 

 

 

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik heb een kennis die zelf geen meter sport, maar wel alle voetbal moet zien. Van de ochtend tot de avond. Zonder onderbreking... Inmiddels daardoor ook gescheiden . .

En ik ken er die gescheiden zijn door van 's morgens tot 's avonds te gamen, iedere dag op café zaten, andere vrouwen lastig vielen, liever hun hond zagen dan hun vrouw.... nog  meer scheiding toestanden? Ik heb zelf 22 jaar voetbal gespeeld en ben er zeker niet verslaafd aan.  Maar ik kijk dus liever voetbal, dan een hele dag naar Netflix te zitten kijken.  Ieder zijn ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van de hond kan ik wel begrijpen :) 

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...