Ga naar inhoud


Premier League volgend seizoen niet meer bij Ziggo.


astro iris

Aanbevolen berichten

Je zou de hele voetbalwereld ook als een criminele organisatie kunnen beschouwen. Kartellvorming om via illegale afspraken de prijs van een product op te drijven. Optreden door justitie lijkt geboden.

 

Je kan "voetbal"ook als nationaal ultureel erfgoed beschouwen en door de overheid laten reguleren, zie b.v. de boekenmarkt. Maximale prijs uitzendrechten van een voetbalwedstrijd vast stellen op 100.000 euro. Omroepen kunnen intekenen op een wedstrijd. Bij overtekening gaan loten en eerlijk verdelen.

 

Er kan dus heel veel om de huidige chantage van het volk door multinationals te stoppen. Maar waarom het niet ook gebeurt.........

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uren geleden, moonchild zei:

Er kan dus heel veel om de huidige chantage van het volk door multinationals te stoppen. Maar waarom het niet ook gebeurt.........

Multinationals en politici, belangen vermenging..... Zolang dit belangrijk blijft voor de nationale inkomsten, zal er waarschijnlijk heel weinig veranderen. Nu even politiek terzijde, hier in België zendt alleen de Telenet provider de Premier League uit. Volgens zover ik reeds heb opgezocht, staat België niet in de lijst van ViaPlay  , waar de verdeling van ViaPlay mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad één glijdende schaal inzake de normen en waarden @ceesv .

 

Er zijn altijd mensen die geen normen en waarden kennen dus gewoon na-apen wat de buurman doet of wat criminelen doen.

Dat er in organisaties en bepaalde instanties ook lamlullen zitten is toch wel duidelijk @moonchild.

Er zijn zelfs kindermisbruikers in de kinderopvang en in de kerk. Ja zelfs in de eigen families.

En wij accepteren dat niet. Daarom doe je principieel niet mee aan moord, doodslag, onderdrukking en uitbuiting.

 

Als je een abonnement uitbuiting vindt dan beëindig je dat abonnement. Zo simpel is het.

@Codx daarvoor in de plaats die pooiers van illegale IPTV geld op de rekening over te maken is je eigen verantwoordelijkheid maar je hoeft het niet aan andere op te dringen.

 

aangepast door Tonskidutch
blauw
  • Like 1

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Tonskidutch zei:

maar je hoeft het niet aan andere op te dringen.

 

Opdringen, ik geef juist een alternatief. Maar dan komt telkens hetzelfde schijnheilige verhaaltje dat het niet mag en bla bla bla... alsof men niks beters te doen heeft. Wie dringt hier nu dingen op.?  Laat mensen zelf kiezen zonder gelijk met je vingertje klaar te staan.

 

En als je wilt dat de wereld veranderd zal je het moet afdwingen. Juist door te blijven betalen en ja knikken houd je het systeem in stand en geef je aan dat je er achter staat. 

 

Bovendien als je allemaal zo braaf wilt zijn dan moet je ook een harde lijn trekken voor jezelf, zet je enigma2 boxen op marktplaats en ga via de provider box kijken zoals de provider dat bedoeld heeft, want dan pas kijk je 100% legaal.  Denk maar niet dat een provider en rechthebbende het gebruik van opensource boxen en softcam's goed keurt.

 

En voor dat je roept,  ik betaal er netjes voor,  dat is leuk voor je eigen gevoel maar jullie weten heel goed dat als men er werk van maakt zijn deze boxen en de software binnen een dag verboten.  Ga je ze dan wel bij het grof vuil zetten. 

 

Sommige mensen hebben boter op hun hoofd. En normen en waarde? Nou begin is met in de spiegel kijken.!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je voorstelling van zaken is onjuist.

5 minuten geleden, Codx zei:

Bovendien als je allemaal zo braaf wilt zijn dan moet je ook een harde lijn trekken voor jezelf, zet je enigma2 boxen op marktplaats en ga via de provider box kijken zoals de provider dat bedoeld heeft, want dan pas kijk je 100% legaal.  Denk maar niet dat een provider en rechthebbende het gebruik van opensource boxen en softcam's goed keurt.

Er is door de wetgever bepaald dat je een vrij keuze hebt van boxen, begin dit jaar heeft de Autoriteit markt en Consument hier duidelijk gehandhaafd.

 

Een product afnemen is een overeenkomst tussen de leverancier en de afnemer, je bent vrij het aanbod te accepteren of niet af te nemen.

 

Het product toch afnemen langs criminele weg is verwerpelijk, het is gewoon diefstal.

Niet alleen overtreedt je de wet, maar je financiert hiermee de illegale providers, welke jouw geld gebruiken voor nog crimineler activiteiten, je financiert de onderwereld.

 

Verder benadeel je door dat gedrag de legale kijker, die geconfronteerd wordt met nog hogere prijzen en anti diefstal maatregelen.

 

Jouw alternatief is niet meer of minder aanzetten tot het overtreden van de wet, dat valt niet goed te praten.

TV's zijn ook duur, maar ik denk niet dat je het op prijs stelt, wanneer ik bij een heler een goedkope tv aanschaf, die bij jou van de muur is gestolen.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een interessant - en juridisch juist standpunt. Maar het ‘recht’ moet óók in redelijkheid toepasbaar zijn. Als klant betaal je voor de dienst, de dienst levert de ontvangstmogelijkheid (eventueel met huurapparatuur). Alleen met deze apparatuur is ontvangst gegarandeerd. Dit is voor de aanbieder alleen maar een juridische ‘haak’ om ze te vrijwaren van juridische problemen bij gebruik van andere apparatuur (die wellicht veel beter werkt en meer kan).

Inmiddels is de EU wetgeving qua vrije hardwarekeuze van kracht. Dus die clausule kunnen ze niet zonder meer handhaven. Er wordt dan maar een CI+ module aangeboden die je in een ander apparaat kunt plaatsen.. 

 

Persoonlijk hanteer ik toch het principe: ik betaal, dus ik bepaal! Ik wil gewoon mijn eigen apparatuur gebruiken. Als dat technisch niet meer gaat, gaat de dienst er bij mij rücksichtslos eruit…De bakker bepaalt ook niet welk brood ik kopen moet….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet over illegale WAN sharing. Ik betaal braaf €42,50 p/m voor TV… Extra zenders heb ik geen interesse in.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, het begint een verkeerde discussie te worden. Over niet willen betalen, foutieve normen en waarden, niet meedoen aan misbruik en uitbuiting. Ten eerste had ik niet de indruk dat Codx iets opdrong aan anderen.

Ook was en is het niet mijn bedoeling om betaling van abonnementen te ontlopen, middels al dan niet illegale iptv diensten. IK heb streamers niet gevraagd om content bij Ziggo en andere uitstekende aanbieders weg te kopen. Gevolg is wel dat de huidige pakketten via de Satelliet leeglopen. Zelfs diverse sport competities niet meer beschikbaar zijn, voor nederlanders die binnen de EU buiten nederland wonen. Hier is geen KPN iptv te koop, geen DAZN duitsland, geen ViaPlay iptv. NL Ziet enz voegt inderdaad niets toe, zoals vermeld.

Wat is er hier wel te koop: Movistar voor een belachelijk maandbedrag, en ook nog zonder diversiteit aan andere EU-competities. Machtsmisbruik van een monopolist. Daar trappen dus weinig mensen in.

Alle sport weer onder Ziggo, en de abo-prijs verdubbelen: ik zou het er graag voor over hebben. Maar vermoed dat er te weinig mensen zo overdenken, om dat te realiseren.

De een wil vrije keuze van hardware, de ander wil vrije keuze van tv pakketten.

En dat is binnen de EU niet goed geregeld. Wel voor veel andere zaken, zoals een zorg verzekering met een woonland-faktor. Europees gedekt en betaald naar rato.

En of iemand mijn gestolen TV koopt bij een heler. Zal me een zorg zijn. Het beter beveiligen van mijn huis is een gevolg.

De bakker bepaalt niet welk brood ik moet kopen, en de lokale providers bepalen niet, wat ik wel of niet mag zien. Dat is terug naar de oude wijk antenne, waar een lokale programma raad uitmaakte of er een turkse-, franse-, of een eurosport-zender in het aanbod werd opgenomen, van max 25 zenders. DE reden om destijds over te stappen naar Satelliet TV.

Dus op zoek naar hoe je bijvoorbeeld de Premiere League kan blijven volgen ?  Niet vanwege te hoge abo-kosten bij Ziggo ! Niet meer beschikbaar.

Google is een poort naar veel antwoorden, en daar kom je naast VPN ook IPTV tegen.

Het is niet anders en ik ga me er niet voor verontschuldigen. Er zijn wel ergere dingen in de wereld. Over normen en waarden gesproken, als we systemen willen veranderen moet je soms (tijdelijk) een andere weg inslaan. Het zal aan de bron (de sport competities en bonden)  moeten veranderen. Als de inkomsten uit TV rechten dalen, via de huidige belachelijke kijk-rechten per land, dan zullen deze geldwolven wel weer met twee voeten op aarde landen. Kunnen wij weer fijn terug naar een abonnement bij Ziggo via de Satelliet.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik heb het niet over illegale WAN sharing. Ik betaal braaf €42,50 p/m voor TV… Extra zenders heb ik geen interesse in.

ik betaal al jaren ruim Euro 50,00 per maand en vond dat prima. Maar krijg er niet meer hetzelfde aanbod voor, HELAAS.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, ceesv zei:

Er is door de wetgever bepaald dat je een vrij keuze hebt van boxen, begin dit jaar heeft de Autoriteit markt en Consument hier duidelijk gehandhaafd.

 

De vrije keuze van apparatuur is mooi, maar dat geldt niet voor opensource apparatuur. Want die kan bestempeld worden als apparaten die bestaan om beveiligingen te omzeilen.  Daarom zal een CI+ module nooit officieel gaan werken in een enigma2 box als de plus aan staat. Het kan wel werken als jij een een sleutel uit een officieel apparaat haalt maar dat maakt het geen legale oplossing.

 

Jij moet eerlijk naar jezelf en andere gaan zijn. Wil je de wet tot op de letter volgen dan stop je met enigma2.  En tuurlijk bepaald iedereen voor zichzelf wat ze fatsoenlijk vinden maar laat je commentaar dan in het vervolg achterwege. 

 

48 minuten geleden, Mimisiku zei:

Persoonlijk hanteer ik toch het principe: ik betaal, dus ik bepaal! Ik wil gewoon mijn eigen apparatuur gebruiken. Als dat technisch niet meer gaat, gaat de dienst er bij mij rücksichtslos eruit…De bakker bepaalt ook niet welk brood ik kopen moet….

 

Als de slager straks alleen kweekvlees verkoopt en echt vlees verboden wordt,  dan kun je zeggen ik eet geen vlees meer dan hebben ze als nog hun zin.  Ik denk dat je dan je vlees ergens ondergronds op 1 of andere markt gaat kopen en dat zal dan ook wel gezien worden als een misdaad.  Zelfde met TV kijken, weliswaar geen levensbehoefte  maar ik bepaal wat ik kijk en wat ik er voor wil bepalen. Maken ze het te gortig dan kijk ik straks alleen nog illegaal en daar schaam ik me geen seconde voor! 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben ik tegen die tijd zelf biologisch gerecycled :) 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je wel…. Maar die antwoorden wil je niet voor waar hebben..

Zonder legale uitbater in België wordt dat dus:

 

A. Niet meer te zien (legale optie)

B. Illegaal WAN sharing via C-lijn

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 3-6-2022 om 23:04, astro iris zei:

Volgend seizoen geen Premier League meer bij Ziggo. Welk alternatief om toch nog Premier League te kunnen zien?

In Belgie?

Telenet verlengt rechten voor de Premier League tot seizoen 2024– 2025

Telenet heeft de uitzendrechten voor de Engelse Premier League voor drie jaar verlengd. Play Sports is sinds jaar en dag exclusief rechtenhouder van de Premier League in België.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...