Ga naar inhoud


Massagestoel onderdelen gezocht aandrijfriem


Plexter22

Aanbevolen berichten


Ik zou in eerste instantie zoeken bij de fabrikant van de stoel.

 

Google zoeken op "aandrijfriemen" geeft ook veel maar nog niet het door jou gezochte model.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Type is Multiriem 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vlak waar mee word aangedreven is type multiriem , de “tanden” zitten aan de buitenzijde en hebben geen nut in dit geval .

edit : lijkt wel of een tandriem binnenste buiten was gemonteerd bij gebrek aan de juiste multiriem .

@Plexter22 Zitten er wel langsgroeven in die riem ? Foto ?

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Old Satterhand zei:

 

Of getande riem.

Nee, dat is geen getande riem. Dan moeten de tanden aan de binnenzijde zitten. Hier zitten uitsparingen aan de buitenzijde van de riem en die dienen er enkel voor dat de riem beter kan buigen over poelies met een kleine diameter. Het is gewoon een multiriem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, trust zei:

Het vlak waar mee word aangedreven is type multiriem , de “tanden” zitten aan de buitenzijde en hebben geen nut in dit geval .

edit : lijkt wel of een tandriem binnenste buiten was gemonteerd bij gebrek aan de juiste multiriem .

 

Juiste conclusie, er heeft iemand een behoorlijk versleten getande riem andersom op de poelies gezet.

Dat gaat natuurlijk slijten en zo kwamen die groeven er in. Maar dan komt ook de speling en gaat de zaak slippen.

 

Multiriemen met tanden (of inkepingen) ken ik niet, maar ze liggen kennelijk in de Spaanse bouwmarkten, naast de waterantennes.😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 11-7-2022 om 20:23, Plexter22 zei:

Wie weet een adres waar ik zulke V snaartjes kan kopen moeilijk te vinden lengte 29cm  hoog 9mm

 

 Alvast dankhe

20220710_195152.jpg

20220710_194720.jpg

20220710_194816.jpg

20220710_201908.jpg

Daar ik vermoed dat die riemen niet origineel zijn , zal de maat die jij opgeeft wss niet kloppen . Wat is de breedtemaat van de wielen en hoeveel groeven hebben die ?

 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Probeer het eens bij een autozaak of een zaak waar ze brommobielen verkopen. Daar worden ze gebruikt als distributie of aandrijfriem.

 

Mischien hebben zij de goede maat.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...