Ga naar inhoud


Fransat module CI+1.3 krijgt geen update.


Ga naar oplossing Opgelost door 790MHz,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

In dat geval kan je naar de Italiaanse en Franse  DVB-T feeds kijken op 5 west FTA.

 

Bijvoorbeeld op deze transponder

 

image.png

 

Transport stream type !"multistream selecteren"

Daarna verder naar beneden scrollen voor de 2e invoer pagina.

 

pls1.jpg

 

pls2.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


O, wat eigenaardig. Dat wist ik niet. Dan heb ik dus eigenlijk helemaal geen CAM+kaart meer nodig voor Frankrijk?

 

TF1 zit daar ook gewoon?

 

Dan zou ik mijn 4de slot dus bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor Zwitserland?

 

VU+ Ultimo 4k, VTi, coaxial digital out, lineaire voeding, 2TB SSD, Cahors Big Bisat, 5 x Alps twin LNB

Canal Digitaal, Tivusat, Fransat, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jawel, ook TF1.

tf1.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Werkt dat ook met de huidige PC7 kaarten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg Fransat niet meer werkend met de kaart. Er hing lange tijd een grote tak in het zichtveld van de schotel, dus zit al een jaar zonder Franse zenders omdat bedrijf niet kwam. (tak hangt erg hoog). Decoder staat nu al 3-4 dagen onafgebroken op een Franse zender, maar kaart wordt niet geactiveerd.

 

Signaal en EPG komt wel binnen. 

VU+ Ultimo 4k, VTi, coaxial digital out, lineaire voeding, 2TB SSD, Cahors Big Bisat, 5 x Alps twin LNB

Canal Digitaal, Tivusat, Fransat, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De kaart is na de eerste activatie 4 jaar geldig.

 

Heb je al eens gekeken of je kaart niet verlopen is?

 

Testen Fransat kaart

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft een nieuwe PC7 kaart… Dus qua tijd zou hij goed moeten zitten…

Had hem aangeraden de CI0.xml of CI1.xml te wissen. Wilde dat met TeamViewer doen, maar mijn versie wil niet meer. Hij zou de heractivatie van Fransat CI+ kunnen proberen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, zeeteefje zei:

Je kunt die Fransat kaart ook gewoon in de interne kaartlezer gebruiken. De voor Oscam benodigde configuratie en één aes key is al jaren publiek en zo te vinden op Franse sites. Geen CI module nodig.

 

Weet je dat zeker? Dit hele draadje gaat er toch nu juist om dat er iets niet meer werkt met Fransat?

 

De PC6 kaart werkte heel even sinds de tak weg was. Maar die was inderdaad verlopen. Dus PC7 kaart gekocht. Maar die wil dus (nog) niet werken.

VU+ Ultimo 4k, VTi, coaxial digital out, lineaire voeding, 2TB SSD, Cahors Big Bisat, 5 x Alps twin LNB

Canal Digitaal, Tivusat, Fransat, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Italieman zei:

Weet je dat zeker? Dit hele draadje gaat er toch nu juist om dat er iets niet meer werkt met Fransat?

Dit draadje gaat over problemen met een een Fransat CI+  module. Met een Vu+ heb je die hele module niet nodig.  Op Franse fora zijn meldingen van Oscam gebruikers die een verlopen PC6 omwisselen voor een PC7 kaart en gewoon verder kijken zonder enige aanpassing. Uiteraard alleen de TNT zenders, geen betaalde premium kanalen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik gebruik nu net die module. Ik zou wel de Nederlandse kaart met een kaartlezer kunnen gebruiken en de Fransat PC7 kaart in de slot van de Nederlandse kaart kunnen doen met Oscam. Maar volgens mij moet daar weer iets voor omgeprogrammeerd worden.

 

Of de Oostenrijkse kaart met Oscam doen.

 

Had trouwens net heel even beeld met TF1. Maar na eraf te zappen, niet meer. En op de andere Franse zenders ook niet meer.

VU+ Ultimo 4k, VTi, coaxial digital out, lineaire voeding, 2TB SSD, Cahors Big Bisat, 5 x Alps twin LNB

Canal Digitaal, Tivusat, Fransat, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je die Franse zenders of provider in je VU+ wel gekoppeld met je CI module?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...