Ga naar inhoud


AANDACHT AAN ALLE DIGITURK GEBRUIKERS!!!


Ga naar oplossing Opgelost door de vrije fries,

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, de vrije fries zei:

De uitzendingen van Digiturk-zenders (waaronder TRT) op Eutelsat-satelliet eindigen vanavond om 23:55 uur.

Vanaf 23:55 uur kan het alleen via de Türksat-satelliet worden bekeken.

Dank je wel voor het melden ! Het is 23.55 Turkse tijd dus hier in Europa is dat 21.55 dat alle zenders van Eutelsat 7 worden verplaatst naar Turksat satellieten! Ik zag de bericht op socialmedya lanskomen, maar ik vindt de tijd vrij specifiek en wat mij ook opvalt dit zie ik niet terug op de info zender "beİn" op Eutelsat 7! 

 

Wat ik ook wil toevoegen eigenlijk mijn woede delen hier,  Digitürk is echt een smerige bedrijf! Ze hebben bij mij op 30 october om 00.00 zonder iets te melden alle gecodeerde zenders uitgeschakeld! Terwijl de verhuizing pas op 15 November (dus vandaag) van start zal gaan! Na discussie met Digitürk krijg mijn geld niet terug en kan ik door hun egoïstische gedrag 15 dagen naar geen enkel tv zender kijken of luisteren naar radio zenders van Digitürk! Ze konden makkelijk nog 2 weken naar tv zenders laten kijken want ze gingen nog niet verhuizingen maar dat deden ze niet! Ik heb dit op forums en op social media gedeeld en bleek dat ook ergens in Turkije dit is gebeurd! En dat heeft voor veel woede veroorzaakt bij sommige gedupeerden die wonen in Turkije!!! Ik raad ook veder iedereen af om een Digitürk abonement te nemen! Het zijn echt viezerikken!!!! 😡🤬🤬😡

Link naar reactie
Delen op andere sites


@de vrije fries ik vraag mij echt of Digitürk gaat verhuizen naar Türksat satellieten, want er is tot nu toe geen enkel zender verplaatst naar Türksat ! Ik hou flysat ,de turkse forums en de socialmedia in de gaten en ik zie geen enkele veranderingen op Eutelsat 7 en op Turksat! Ik vindt het allemaal maar vreemd! Normaal gesproken verwacht je dagelijkse activiteit van zender verplaatsing op satellieten zodat het op deadline dus op 15 november alles klaar is maar... dat gebeurd niet.. Ik vind het maar vaag allemaal... maar goed we zullen vanavond zien wat ze gaan doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, de vrije fries zei:

Eutelsat 7B/ C - 7,0° Oost:

 

De uitzendingen van Digiturk-zenders (waaronder TRT) op de Eutelsat-satelliet zijn gestopt, alle transponders van Digiturk zijn uitgezet

 

Is toch een behoorlijk aantal transponders.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Mojo zei:

Is toch een behoorlijk aantal transponders.

https://www.flysat.com/en/package/digiturk-3/eutelsat-7c-1

daarnaast is ook de transponder met fta TRT zenders uitgezet (10.804 v 5/6 30.000 dbvs-2)

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitürk heeft zich zelf volledig uitgezet op Eutelsat 7 maar het is nog steeds niet duidelijk welke zenders naar welke  tp's  gaat verhuizen.. zo zie ik bijvoorbeeld niet de nieuwszenders normale zenders ergens heen verhuizen. 

 

Jaa Digitürk heeft veel tp's en zenders en dat hele rotzooi verhuizen zal vrij veel tijd innemen!

 

Zoals ik al zei maakt Digitürk nogal een zooite van! Er is totaal geen Logica met verhuizen en inrichten! Ik had het anders gedaan eerlijk gezegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dezelfde zenders allemaal te zien via Turksat inmiddels?  Anders heb je inderdaad wel een vreemde situatie.  Bij Lyngsat, maar die loopt achter tel ik maar 5 Digiturk transponders op 42 oost, terwijl er op 7 oost een stuk of 15 actief waren.  Nu zullen ze op 42 oost misschien een aantal zenders kunnen delen met andere aanbieders maar dan nog. 

 

Het kan natuurlijk dat een hoop zenders nu via streaming op de digiturk box binnen komen. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Codx 

Digitürk streamde altijd al zenders die op Türksat worden uitgezonden,  via de satelliet.  

Ik heb dit zelf meegemaakt,  op een dag was in Turkije slecht weer en schijnbaar waren zenders uitgevallen en op de zelfde moment viel bij mij ook die zenders uit terwijl de tp gewoon actief is ik met normale manier de tp gewoon ontvang met mijn Sab 120 cm schotel . Toen kwam ik erachter dat Digitürk de zender via sataliet streamden naar Eutelsat 7 satelliet streamden. 

 

Op Türksat waren de sport en docu zenders al best een tijd al actief.  Het gaat om dr Nationale en nieuws zenders die zijn nog niet toegevoegd!

 

2- Het is maar net van welke kant je naar dit probleem kijkt.  Woon je jn Turkije en kijk je alleen naar ongecodeerde zenders heb je Digitürk niet eens nodig want je zal alle zenders gewoon kunnen ontvangen en gratis kunnen kijken met een normale schotel. 

 

Maar woon je in Europa of in Centraal Azie dan wordt het anders. 

 

Zenders die je buiten Turkije gewoon niet kunt ontvangen; 

Nationale & Nieuws zenders: CCN Türk hd - Fox Tv Kanal D Tv 8  TRT 1 TRT 2 TRT 3 <dit is de nationale versie , de internationale versie kunnen wij in Europa o.a ontvangen> - 

 

Wat moeilijk te ontvangen is maar niet onmogelijk is ; Show Tv  ATV Kanal 7 , Habertürk hd ,ülke tv ulusal tv , A Haber etc. 

 

Dit zijn de zenders die zijn gratis te ontvangen en ontbreken bij Digitürk opdit moment! Deze zenders hoort Digitürk toe te voegen aan de West Beam van Turksat in Digitürk pakketen, of ze dat gaan doen is niet duidelijk!

 

Fox Tv en internationale radio zenders zijn toegevoegd, waardoor Fox Tv open is ,tot hoelang het open bljjft weet niemand! Met andere woorden Digitürk heeft bijna niks toegevoegd aan Turksat Digitürk pakketen!

 

En een van de reden waarom ik me irriteer aan Digitürk ls dat ze niet duidelijk zijn! Ze geven je niet duidelijk informatie dus wij weten niet welke zenders nog worden toegevoegd aan de zenderlijst van Digitürk op Türksat!

 

aangepast door Gökhan Tasgin
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Mojo zei:

Dat word dan een korte zenderlijst.

Gegarandeerd , want ik scan sowieso altijd FTA !!

UItgezonderd op bv 11°W , 15°W , 18°W & 57°O , 60°O !!

Die scan altijd volledig !!

Ik ben benieuwd wat op de lege frequenties van 7°O gaat  komen ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Gökhan Tasgin zei:

Beste Codx 

Digitürk streamde altijd al zenders die op Türksat worden uitgezonden,  via de satelliet.  

Ik heb dit zelf meegemaakt,  op een dag was in Turkije slecht weer en schijnbaar waren zenders uitgevallen en op de zelfde moment viel bij mij ook die zenders uit terwijl de tp gewoon actief is ik met normale manier de tp gewoon ontvang met mijn Sab 120 cm schotel . Toen kwam ik erachter dat Digitürk de zender via sataliet streamden naar Eutelsat 7 satelliet streamden. 

 

Met streamen bedoel ik niet de heruitzending of doorgifte op de satelliet maar via het internet.  Als je van 15 naar 5 transponders gaat wissel je toch een hoop bandbreedte in.  Dit is echt een enorme besparing van tientallen miljoenen euro's op de transponder huur voor Digiturk.  

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, cookie monster zei:

Gegarandeerd , want ik scan sowieso altijd FTA !!

UItgezonderd op bv 11°W , 15°W , 18°W & 57°O , 60°O !!

Die scan altijd volledig !!

Ik ben benieuwd wat op de lege frequenties van 7°O gaat  komen ??

Nou CookieMonster opdit moment heb ik 70 te ontvangen zenders kunnen tellen voor Eutelsat 7 op Flysat. (Exc feed zenders) .Tp 11324 V is de enige tp die ik niet ontvang van Eutelsat 7 satelliet. Ik heb 67 zenders in mijn lijst. 

 

Ik ben ook nieuwsgierig wat voor zenders op dit vrij lege satelliet gaat komen. 

 

Btw hoe krijg jij 57 graden oost binnen? Die is toch niet te ontvangen hier in West Europa??

aangepast door Gökhan Tasgin
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Codx zei:

 

Met streamen bedoel ik niet de heruitzending of doorgifte op de satelliet maar via het internet.  Als je van 15 naar 5 transponders gaat wissel je toch een hoop bandbreedte in.  Dit is echt een enorme besparing van tientallen miljoenen euro's op de transponder huur voor Digiturk.  

Of de 5 tp's van Türksat hebben meer capaciteit dan die 15 tp's van Eutelsat 7. Dat is ook mogelijk! Ik denk eerder dat dat het geval is. Want ik zie veel meer zenders op deze tp dan bij de oude satelliet.  Maar ze moeten wel de overige zenders toevoegen! Wanneer ze dat gaan doen of ze überhaupt dat gaan doen dat gaan we zien! Ik denk dat niet uitgaat maken qua kosten ze zullen op de zelfde huurprijsje uitkomen of sterker nog als ze meer huurprijs kwijt zijn aan Türksat zal mij dat eerlijk gezegd niet verbazen. De kans is heel.klein maar als ze kosten kunnen besparen is dat mooi meegenomen maar net wat ik zei ik ga er niet van uit dat ze kosten kunnen besparen!

 

Ik zeg het nogmaals Digitürk verhuisd niet vanwege kostenbesparing maar omdat het ze wordt gedwongen om te verhuizen naar Türksat! Als het om kostenbesparing zal gaan geloof mij dan hadden ze dat allang gedaan. 

En nog iets nu op Türksat zullen ze veel minder klanten krijgen want vooral jn Turkije kunnen ze naar alle fta zenders kijken, terwijl wij betalen voor fta zenders die wij niet kunnen ontvangen.. 

Streamen over internet deden ze wel ,met de app DigiturkPlay. Je kon via internet en via deze app naar streams kijken van Nationale en nieuws zenders.  Kwaliteit was nogal matig vaak sd soms hd ready beeld met resolutie van 1280x720 maar dat het nog steeds kan weet ik niet. Bij mij werkt de app niet. Of Digitürk nog steeds zijn zenders streamt weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Gökhan Tasgin zei:

Btw hoe krijg jij 57 graden oost binnen? Die is toch niet te ontvangen hier in West Europa??

In de KU band met 90cm , enkel 1 datazender , maar daar heb je geen flikker aan !! 😟

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...