Ga naar inhoud


post.nl punt


edbe
Ga naar oplossing Opgelost door edbe,

Aanbevolen berichten


15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Had je dus ook vooraf kunnen bekijken, cool down tijdens het wachten.

nee,  van te voren weet je nooit waar het komt te liggen...maar het mooiste is.

heb aangegeven dat het op zaterdag geleverd moest worden omdat we dan thuis zijn........

 

 

 

 

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel irritant.

Maar een troost: dat van jou ligt er tenminste!

Paar maand terug 2 simpele / goedkope accesspoints gekocht via ***, via track en trace de boel in de gaten houden begonnen hun reis in Italie.

Dag later lagen ze in Luik op het vliegveld. Nou prima dan zijn ze er morgen / overmorgen wel.

Alleen na 3 dagen waren ze zogenaamd nog steeds in Luik.

Dus nooit gekomen en uiteindelijk gecrediteerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het ongemak @edbe

dat je de afleverbestemming / adres of het geopende afhaalpunt niet vooraf hebt opgegeven ligt toch echt wel aan jou

 

ik laat heel bewust bezorgen op één bestemming die open is of één waar ik aanwezig ben en heb nog nooit problemen ervaren

behalve dat ze dan echt één dag later zijn qua track & trace

 

bij jou waren ze een dag eerder, wow wat een service :P

 

enkele bezorgers doen een eigen planning als ze vrijgelaten worden qua "bezorgbestemming"

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier krijgen we juist op zaterdag regelmatig bericht "helaas troffen wij u niet thuis"

Met als gevolg dat je naar de andere kant van de stad kunt op je pakket daar pas op maandag middag op te halen.

En dat terwijl er de gehele dag gewoon iemand thuis was.

Kijk je dan de camerabeelden na dan is er nooit iemand aan de deur geweest en is er zelfs geen postbestelauto in de straat geweest.

Dus heeft zo'n zaterdag bezorger geen zin gehad om ergens naar toe te rijden en heeft gewoon het gehele spul gedumpt bij een bezorgpunt zodat hij/zij mooi op tijd thuis was en mag een ander kosten maken om zijn pakket op te gaan halen.

Klagen bij Post nl. zorgt ervoor dat er dan plots weer een andere bezorger is op zaterdag maar na enkele weken flikken ze het gewoon opnieuw.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook eens gehad hier en klacht neergelegd bij hun en verkoper op de hoogte gebracht.De bezorger is maandag namiddag teruggekomen met pakje en veel excuses.Sindsdien nooit meer gebeurd.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Sorry voor het ongemak @edbe

dat je de afleverbestemming / adres of het geopende afhaalpunt niet vooraf hebt opgegeven ligt toch echt wel aan jou

 

ik laat heel bewust bezorgen op één bestemming die open is of één waar ik aanwezig ben en heb nog nooit problemen ervaren

behalve dat ze dan echt één dag later zijn qua track & trace

 

bij jou waren ze een dag eerder, wow wat een service :P

 

enkele bezorgers doen een eigen planning als ze vrijgelaten worden qua "bezorgbestemming"

 

wat ben jij een azijnpisser, we hebben hier 4 verschillende post.nl punten en ook al heb ik een gekozen punt, het ligt altijd ergens anders......

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, gerrit B zei:

Hier krijgen we juist op zaterdag regelmatig bericht "helaas troffen wij u niet thuis"

Met als gevolg dat je naar de andere kant van de stad kunt op je pakket daar pas op maandag middag op te halen.

En dat terwijl er de gehele dag gewoon iemand thuis was.

 

Misschien lees ik er overheen, maar wie heeft dan het briefje in de brievenbus gedaan ? Of krijg je een email ?

aangepast door D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

middels track & trace krijg je een email van post.nl

 

11 minuten geleden, edbe zei:

wat ben jij een azijnpisser, we hebben hier 4 verschillende post.nl punten en ook al heb ik een gekozen punt, het ligt altijd ergens anders......

 

als dat zo is bij jullie, die andere afhaal adressen dan mag je wel eens een klacht indienen bij post.nl en niet onze goedbedoelde adviezen corrumperen

wtf, gaan we hier sat4all leden aanzeiken of post.nl?

 

hoop dat het duidelijk is, wie hier de azijnpisser is

aangepast door Tonskidutch
aanvullend waardeoordeel

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...