Ga naar inhoud


post.nl punt


edbe
Ga naar oplossing Opgelost door edbe,

Aanbevolen berichten

Ik bestel , en wordt het geleverd , en ben ik niet thuis , dan ....

ligt er een briefje in de bus , waar af te halen , en kees is klaar 🙂

Soms gebeurt het dat iets enkel via een ophaalpunt wordt geleverd , ook goed 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, edbe zei:

en lezen kunnen ze niet , wel antwoorden.

Hier steekt de facteur wel eens brieven verkeerd !! Destijds eentje , bijna doelbewust !!

Aangeklaagd , en ontslagen !! Die gooide zelfs brieven en pakjes weg !!

Ook al meegemaakt , zelfde straatnaam , maar bedoeld voor de buurgemeente !!

Terugbezorgd aan het postkantoor , de dag daarop .... weer in mijn bus !!

Dan terug in de brievenbus van de post gestoken , de dag daarop .... weer prijs !!

2 Schuine strepen over het adres , en opgelost !!

Nog straffer , 2 jaar geleden , een brief met bestemmeling , iemand uit de walen !!

Sacrée patate , dus klopt , lezen kunnen ze niet !! 😵

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D.Quijote zei:

Misschien lees ik er overheen, maar wie heeft dan het briefje in de brievenbus gedaan ? Of krijg je een email ?

Briefje krijg je inderdaad niet alleen een email met dat je niet thuis was en dan op maandag krijg je bericht waar je het pakket op kunt halen.

Dus je kunt ook niet snel even alsnog naar een afhaal punt want die kennen het ook op zaterdag als men plots heel veel mensen niet thuis hebben aangetroffen en die weigeren dan ook regelmatig alles aan te pakken onder het mom van "ga ze zelf even bezorgen"

Gevolg is dat men alle afleverpunten afgaat tot men alle pakketjes daar kan dumpen en jij niet weet waar men ze naar toe gebracht heeft.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, cookie monster zei:

Ik bestel , en wordt het geleverd , en ben ik niet thuis , dan ....

ligt er een briefje in de bus , waar af te halen , en kees is klaar 🙂

Soms gebeurt het dat iets enkel via een ophaalpunt wordt geleverd , ook goed 🙂

Als we iets bestellen dan krijgen we meestal 's morgens al rond 7.00 uur bericht dat er die dag een pakket of brief bezorgd wordt.

Is het een pakket dan wordt die tussen 11.00 en 15.00 uur bezorgd en dan zorgen we dat er iemand thuis is want vaak heb ik die spullen op maandag nodig om aan het werk te kunnen bij een opdrachtgever.

Leveranciers weten dan ook dat er bij ons op zaterdag wel iemand aanwezig is omdat er anders op komt te staan "niet op zaterdag afleveren maar uitsluitend op werkdagen"

De post en ook DHL weten dat ook want voor bedrijven bezorgen ze normaal gesproken niet op zaterdag of er specifiek wordt gemeld dat het wel op zaterdag bezorgd kan worden.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Concullega van post.nl: Wordt 's avonds bezorgd tussen 18:00 en 22:00

Om 18:00 een bericht: De bezorger is onderweg...

En dan krijg je om 20:30 ineens een mailtje: uw pakketje is bezorgd.

We zaten gewoon in de huiskamer. Niks aan de deur geweest. Waar is dat dan toch bezorgd?

Het zal toch niet.... voor de zekerheid kijk je even achter het huis in de tuin.

Heeft de bezorger het gewoon over de 2 meter hoge schutting gegooid aan de doorgaande weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Variabele ervaringen.

De bezorgers moeten hier een stuk extra rijden. Soms laat ik het bezorgen bij een afhaalpunt en daar nog nooit een probleem mee gehad.

Als het wat duurdere cq zwaardere spullen betreft die ik thuis laat bezorgen geef ik de bezorger wat euri en dat geeft ze een fijne dag. Hun stralende gezicht is eigenlijk nog meer waard. Als je 100 euri bespaart via internet mag de bezorger met zijn/haar minimumloon best ook 5 of 10 euri krijgen is mijn idee.

Waar mogelijk koop ik bij lokale dealers, vooral als het kleine firma's zijn, maar soms kan dat niet.

De bezorgers die het hier ergens op het erf mikken en weer snel wegrijden hebben pech.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, theparasol zei:

Heeft de bezorger het gewoon over de 2 meter hoge schutting gegooid aan de doorgaande weg.

Ook de conculega van de post (met die gele auto's) zet doodleuk de spullen bij de voordeur terwijl mijn zoon gewoon boven zat maar de bezorger had geen auto's zien staan en gedacht dat er niemand zou zijn.

Dus we komen 's avonds terug en dan staat er voor ruim 7000 euro aan spullen voor de deur, gewoon duidelijk zichtbaar vanaf de weg en zo voor het meenemen.

Gelukkig goed gegaan maar wat als de spullen wel even achterin een minder eerlijke voorbijganger waren verdwenen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, theparasol zei:

Heeft de bezorger het gewoon over de 2 meter hoge schutting gegooid aan de doorgaande weg.

Stel dat het een breekbaar produkt is .... nou ....

 

7 uren geleden, minplus zei:

De bezorgers die het hier ergens op het erf mikken en weer snel wegrijden hebben pech.

 Wat met deze: https://mychannels.video/embed/301580 🤔

2 uren geleden, gerrit B zei:

maar wat als de spullen wel even achterin een minder eerlijke voorbijganger waren verdwenen?

Op youtube staan er genoeg voorbeelden van !!

 

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, theparasol zei:

Concullega van post.nl: Wordt 's avonds bezorgd tussen 18:00 en 22:00

Om 18:00 een bericht: De bezorger is onderweg...

En dan krijg je om 20:30 ineens een mailtje: uw pakketje is bezorgd.

We zaten gewoon in de huiskamer. Niks aan de deur geweest. Waar is dat dan toch bezorgd?

Het zal toch niet.... voor de zekerheid kijk je even achter het huis in de tuin.

Heeft de bezorger het gewoon over de 2 meter hoge schutting gegooid aan de doorgaande weg.

 

Er zijn inderdaad verschillende bezorgingswijzen 😁

Nu moet je natuurlijk ook wel gelezen hebben dat er onderaannemers illegaal in dienst zijn van ZZP'ers die voor post.nl in een roestige witte bestelbussen pakketpost toebrengen tot aan het adres. Voordeur of tuin is hetzelfde 😁

 

Ik moest gisteren gelijk aan dit topic denken

 

 

Screenshot_33.png

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...