Ga naar inhoud


2x 190€ energie prijs compensatie


wanderer

Aanbevolen berichten


Ja als je een goede accountant hebt dan kost die flink wat geld (wat hij voor 1 dag rekent daar moet ik regelmatig een paar weken voor werken) maar zo af en toe "verdient" hij zichzelf terug.

Ben alleen bang dat hij met zo'n tarief eerder miljonair is dan ik.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2022 om 23:05, Donkeyman zei:

Hier nog niets gehoord en ook geen geld ontvangen van Innova.

Ik had niet goed mijn bankrekening gecheckt. Innova had het al bijgeschreven op 18 november, dus ik neem mijn woorden terug. Overigens heb ik totaal geen last van de hoge energieprijzen. Onze tweekapper is nu dusdanig goed geïsoleerd, dat we jaarlijks ongeveer 520 m3 gas verbruiken incl. sanitair en koken. De zonnepanelen doen de rest zolang er gesaldeerd wordt. Die twee maal 190 euro is inderdaad nonsens en is symptomatisch voor het beleid van deze volstrekt incompetente regering.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Donkeyman said:

Die twee maal 190 euro is inderdaad nonsens en is symptomatisch voor het beleid van deze volstrekt incompetente regering.

Iets anders valt niet op te tuigen en uit te voeren op zo'n korte termijn.

Bestuurders doen het toch altijd of niet goed of verkeerd. Zelden worden ze bedankt voor het tijdig afwenden van een probleem

En het spijt me wel maar anderen incompetent noemen en zelf niet eens je bankzaken goed in het vizier hebben werkt bij mij gewoon op de lachspieren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, theparasol zei:

Iets anders valt niet op te tuigen en uit te voeren op zo'n korte termijn.

Bestuurders doen het toch altijd of niet goed of verkeerd. Zelden worden ze bedankt voor het tijdig afwenden van een probleem

En het spijt me wel maar anderen incompetent noemen en zelf niet eens je bankzaken goed in het vizier hebben werkt bij mij gewoon op de lachspieren.

 

Het werd een beslissing op weer korte termijn omdat het kabinet deze zomer allerlei problemen negeerde. Verre vliegvakanties waren belangrijker dan acute landelijke kwesties. Daarna werden allerlei ondoordachte regelingen onder grote tijdsdruk afgeraffeld en ontstonden er allerlei onnodige misverstanden. Het niet signaleren van een bankoverschrijving van mijn energieleverancier heeft,  in tegenstelling tot het hierboven geschetste, niet tot moeilijkheden geleid.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Donkeyman zei:

Ik had niet goed mijn bankrekening gecheckt. Innova had het al bijgeschreven op 18 november, dus ik neem mijn woorden terug. Overigens heb ik totaal geen last van de hoge energieprijzen. Onze tweekapper is nu dusdanig goed geïsoleerd, dat we jaarlijks ongeveer 520 m3 gas verbruiken incl. sanitair en koken. De zonnepanelen doen de rest zolang er gesaldeerd wordt. Die twee maal 190 euro is inderdaad nonsens en is symptomatisch voor het beleid van deze volstrekt incompetente regering.

Je kunt die 380 euro ook naar het goede doel sturen

  • Like 1

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie mijn (klein)kinderen als goed doel.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...