Ga naar inhoud


maximale uit een maximum e 85 halen.


bobje
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


Geplaatst: (aangepast)

@sprietje,

 

Ja de klemmen zijn voor de eerder geprinte houders. Ze zijn 23 mm. Ik krijg ze net onder de drie graden teven elkaar. Kijk maar naar de schotel, daar zie je 13,16,192, netjes naast elkaar en goed. hard af te regelen. Waar ik eerst nog een gulden midden weg moest vinden, Ik heb een enorme signaal winst hiermee behaald. In vergelijking met de oude setups, die ik had.

De originele heb ik toen ter tijd aangepast zoals jij aangaf, verzaagt, je kunt de originele nog dichter op elkaar zetten als je in de ring, na het zagen een gat freest zodat de schroef van de lnb houder ernaastdaarin valt.. Echter krijg je ze niet dicht genoeg op elkaar en verlies je signaal, nu zo goed als niet.

aangepast door bobje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 16-4-2024 om 08:49, bobje zei:

De niet transparante kunnen een kern van niet uitgehard resin blijven houden,...

Beetje late reactie op dit bericht...

Als dit een probleem is, dan moet je toch echt je instellingen eens veranderen. Ik print eigenlijk alleen maar functionele dingen op mijn printers, en als ik een blok print, zonder dat het is uitgehold (dus massief), is het door de hele print heen 100% uitgehard. Dit met zwarte, witte en transparante resins.... 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Big Fellow,

 

Dit zijn niet altijd de settings, het ene resin is het andere niet.

Uitharden heeft te maken met curen, en uw.

 

Transparant werkt gewoon beter en garandeert meer succes.

 

Dit resin was overig erg goedkoop, denk door verstrijken houdbaarheids datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...