Ga naar inhoud


Gezocht een druktoets eenheid voor een Philips K6


onderdeel

Aanbevolen berichten


Binnen dit circuit zitten heel wat actieve leden die goed functionerende K6 TV’s bezitten maar ook onderdelen. Of dit forum de juiste plek is om deze onderdelen te vinden is de vraag. Maar ik vermoed dat jij dat ook wel weet. Zoek eens op ‘Philips k6 onderdelen’. Ook zijn er in het land geregeld speciale beurzen voor. Vandaag zelfs meen ik.

  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Respectwaardig om zo’n oud beestje nog te reviven.. Maar werkend heb je er niet veel meer aan. Analoge TV is sinds 2011 geloof ik passé. Hooguit voor een oud stuk electronica (oude computer, game-console e.d.)

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Dat weet ik maar ik bezit diversen oude patroon generators,en ik bezit een tx 400 waar iets voor gemaakt is zodat ik een dvd kan afspelen en ik ben met een vcr N1500

bezig en deze komt er ook op te spelen,dus dat ga ik wel redden.Daarnaast bezit ik nog veel N1500 en N1700 video,s,lijkt me mooi als ik beide werkend krijgt.Bedankt voor uw inzet en ideeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd.. Respect! Zelf heb ik deze week mijn 39 jaar!! oude Memotech MTX-512 computer gerepareerd.. Zelfde reden: nostalgie/leuk én hij schijnt werkend nu ruim €700 waard te zijn! Niet dat ik hem wegdoe..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, onderdeel said:

Beste

Dat weet ik maar ik bezit diversen oude patroon generators,en ik bezit een tx 400 waar iets voor gemaakt is zodat ik een dvd kan afspelen en ik ben met een vcr N1500

bezig en deze komt er ook op te spelen,dus dat ga ik wel redden.Daarnaast bezit ik nog veel N1500 en N1700 video,s,lijkt me mooi als ik beide werkend krijgt.Bedankt voor uw inzet en ideeen.

Zit jij toevallig ook in de Hacktv discord? Daar zitten ook een aantal mensen met patroon generators. Een PM5644 Palplus bijvoorbeeld.

pm5644palplus.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Spv on topic blijven.

Deze rubriek gaat over vraag en aanbod.

Gezocht wordt een kanalenkiezer.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet hetzelfde dus helaas, deez zal wel uit een iets later type komen.

Maar misschien bruikbaar voor onderdelen.

Is wel een lastig ding om te repareren ws.

( je kunt natuurlijk ook stiekem een aansluiting maken voor een video signaal en dit er in laten zien voor de sier, oeps, wat zeg ik nou . . . )

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, kees321 zei:

je kunt natuurlijk ook stiekem een aansluiting maken voor een video signaal en dit er in laten zien voor de sier, oeps, wat zeg ik nou . . . )

Bij die tv`s is er geen netscheiding, een veilige video aansluiting is op deze tv`s niet eenvoudig te realiseren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...