D.Quijote Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Wie van hier heeft er eigenlijk vuurwerk gekocht ? Ik vind het zonde van het geld, kan je beter goed uit eten gaan. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Al meer dan 60 jaar niet. Domme geldverspilling. Honderd maal betere bestemmingen. Ik deed het goedkoop met carbid toen voor weinig. Een gulden voor uren knallen met een blikje. Weinig benul toen over het effect op dieren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Hoeft nog steeds geen probleem te zijn voor dieren. Onze poes Donna ligt gewoon ontspannen op de bank ondanks alle knallen van de buurkinderen. Net als onze kantoorpoes Joost en onze konijnen. Als ik dan hoor dat bij anderen de huisdieren als wilden door het huis rennen bij de 1e knal dan vraag ik me vaak af hoe het kan dat bij ons nog nooit 1 dier bang is geweest? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur terug, D.Quijote zei: Wie van hier heeft er eigenlijk vuurwerk gekocht ? Deed dat altijd wel maar sinds bij ons 1 straat verder er gezamenlijk vuurwerk wordt ingekocht en dat dit gewoon de gehele avond tot zo'n 02.00 uur vannacht door gaat, is de lol er wel een beetje af. Sta jij daar met je potjes van een paar tientjes terwijl ze daar de ene naar de andere grote cake afsteken wat nauwelijks onder doet voor professioneel vuurwerk. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hier geen enkel probleem met de dieren waar we wonen. Wel weer even genoten van Baekema. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen