Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 Voor de zonne-aanbidders met roodharige bleke huid: we hebben de 42 gr.C gehaald. Er liggen alleen nog Russen en Engelse touristen te bakken op het strand of zwembad en lopen rond als rode kreeften. Vanavond zullen ze het merken. 😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: kreeften Kreeft is wel lekker 😋 Maar ja , sommige zijn zo stom om zich te laten bakken op het strand !! Ik zit nu binnen , rustig relaxen met een kom lauwe melk & suiker 🙂👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 hier lekker binnen met de kelderdeur open en een GT als apero Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blitz10 Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 als het aan mij ligt , sneeuw graag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
formulerfs Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 ik heb de arco aan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 11 juni 2023 Delen Geplaatst: 11 juni 2023 (aangepast) Hier (nog) niet nodig. Alles screens naar beneden. Buiten nog 30 graden, maar in huis heerlijk koel. (23 graden) Zonnepanelen draaien wel overuren op maximale capaciteit. 11 juni 2023 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juni 2023 Delen Geplaatst: 12 juni 2023 We hebben voor vandaag het maximum van 44 gr.C. bereikt. Nu loop het kwik weer heel langzaam wat terug. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2023 Delen Geplaatst: 12 juni 2023 Men verspeld niks goeds voor de komende dagen / week, qua temperatuur en bijbehorende milieu-invloeden zoals de O3 / Ozon. Ook al die Barbecues verpesten het natuurlijk voor mij met astma en alleen al wegens de smerige marinades die nog meer de longen irriteren. Er was zelfs reclame op NOS journaal nota bene over al die afhaal Barbecue vleesgerechten bij de slagers en supermarkten. 50 gram vlees per dag weet je nog? Bij dergelijk weer en dus bijbehorende luchtkwaliteit moet je een koude gazpacho of een komkommersalade eten en geen vuur aansteken, ben je dom? 1 Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juni 2023 Delen Geplaatst: 12 juni 2023 51 minuten geleden, Tonskidutch zei: verpesten het natuurlijk voor mij met astma Veel gerookt vroeger misschien? 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
formulerfs Geplaatst: 12 juni 2023 Delen Geplaatst: 12 juni 2023 ook hier draaien de solarcellen op max. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
John van Dreumel Geplaatst: 12 juni 2023 Delen Geplaatst: 12 juni 2023 Ik kom hier nog nauwelijks boven de 3000 Wp op het hoogte punt van de dag. Waar ik zo’n dag of 14 terug op een zonnige dag wel tot het maximum van 3700 Wp kwam. De hitte doet de opbrengst niet echt goed. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 17 juni 2023 Delen Geplaatst: 17 juni 2023 Perfect weer om de bbq aan te steken. oh ja, dat hoeft dus echt niet met witte rook gepaard te gaan alsof er een nieuwe paus is 😆 mensen moeten es wat meer genieten van t leven en wat minder klagen, voor je t weet is het voorbij. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2023 Delen Geplaatst: 17 juni 2023 Ja er zijn heel leuke gas gestookte barbeknoes met heel wat minder zwart of witte rook. Goed voorbereid en kundig gebraden kan dat een fantastische zomeravond worden. een sardien met wat groente in julienne gesneden en een paar kruiden in bakpapier op de barbeknoei heel lekker Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2023 Delen Geplaatst: 17 juni 2023 Op 12-6-2023 om 14:34, Drs. IJzerbout zei: Veel gerookt vroeger misschien? ja tot 2014 ongeveer 40 sigaretten per dag een nacht en dag afkikken in bed, nooit meer gerookt sinds dien Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten