Ga naar inhoud


beton vloer verf


blitz10

Aanbevolen berichten


Heb je speciale eisen? Of is betaalbaar de enige eis?

 

https://nl.wikihow.com/De-vloer-van-je-kelder-schilderen

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier kan je wat tips lezen die nuttig kunnen zijn.

 

Oja, het is aan te bevelen te beginnen in de uiterste kelderhoek en je vloer te schilderen richting uitgang / trap.😁

 

https://nl.wikihow.com/De-vloer-van-je-kelder-schilderen

 

Voor wat de toe te passen verf betreft, goedkoop is meestal duurkoop

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, minplus zei:

Helemaal mee eens.

 

Verf moet je niet op bezuinigen maar de beste zien te vinden.

Betonverf heb ik al 45 jaar niet meer gebruikt, dus ik kan je geen merk adviseren op grond van ervaring.

Ik zie dit wel vaker in forums dat iemand ergens op reageert maar niets bijdraagt wat de TS helpt. Zo ook deze nutteloze bijdrage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoel je daarmee bovenstaande bijdrage?😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vloer van een kelder schilderen is wel iets om mee op te passen.

Grootste uitdaging is om condens te voorkomen.

Normaal kan een vloer nl. vocht opnemen maar als je die in de verf zet wordt dat in ieder geval minder zo niet dat de vloer helemaal dicht wordt en totaal geen vocht meer op kan nemen.

Heb je een goede kelder met ook een koude vloer dan krijg je ook vrijwel zeker condens problemen en eenmaal in de verf gezet dan krijg je het er niet weer af of minimaal met de nodige moeite.

 

Maar bij een Duitse supermarkt hebben ze vaak goedkope vloerverf (wel in 2 kleuren nl. grijs en donkergrijs) iets van 20 euro voor 2,5L (ook te bestellen via hun webshop)

Lees wel goed wat er op de verpakking staat want als een vloer droog is en je zet er sommige spullen voor langere tijd op dan kunnen ze vast gaan plakken.

Zo staat er op sommige blikken verf ook dat ze geschikt zijn voor gebruik in de garage en dus ook rubber bestendig zijn want dat is vaak nog al eens een probleem met vloerverf waarbij het dan niet uitmaakt hoe duur die verf is geweest.

Zet je de fiets er op (zal in een kelder wel minder vaak voorkomen) zitten na een paar dagen je banden vastgeplakt en trek je de verf van de vloer bij het losmaken.

 

Ik heb het zelf toegepast bij ons in het kantoor, mooie strakke vloer maar zet je er nu nog steeds na 13 jaar een doos op de vloer met plastic er omheen of alleen maar het nodige plakband waar de doos mee dichtgeplakt is dan zit die na 3 dagen vast aan de vloer.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geregeld!

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...