Ga naar inhoud


Anti-WOZ verhogings reclames op TV


D-box

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, gerrit B zei:

Meestal heb je nu dan nog weer 6 weken de tijd om bezwaar te maken tegen deze afwijzing.

 

Luister,

even de normale praktijk bij gemeenten die te weinig mankracht hebben (of vrouwkracht, doet er niet toe).

Als je een vergunning aanvraagt moeten ze heel veel dingen gaan controleren en met de scholing van het nieuwe DSO nog veel meer dan de ingeleverde stukken. Dus wat doet die Ambtenaar om zichzelf meer tijd te geven, gelijk reageren ; zus of zo klopt niet of is onvolledig. En die tactiek gebruiken ze dus ook inzake bezwaren.

 

Hetgeen de WOZ bureautjes doen is niet anders, want die hebben een veel langere adem en zijn in de meerderheid tov die arme Ambtenaar. 😁

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als jij te veel werk hebt hoe los je dat dan op?

Juist je werkt een paar weekenden en avonden door om het in te halen, huurt mankracht in om het op te lossen, neemt minder werk aan of gaat gestructureerder aan het werk zodat je ook meer werk kunt verzetten.

Maar bovenal zorg je er voor dat je geen fouten maakt zodat je alles nog een keer opnieuw kunt doen en nog veel meer tijd kwijt bent.

 

Nu zal minder werk aannemen bij een gemeente moeilijk gaan denk ik maar ze weten elk jaar dat er ellende komt van hun WOZ schattingen.

Dat weten ze dus van te voren en daar kunnen de gemeenten dus ook ruimschoots op tijd maatregelen voor treffen alleen doen ze dat dus niet.

En verder zie ik ook niemand bij een gemeente een van van de andere oplossingen gebruik maken.

 

Dus waar ligt het dan aan?

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...