Ga naar inhoud


Hoe verwijder ik Ad Blocker


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jan Ambers zei:

Programma Adblock is weg maar een reklame restant blijf nog aanwezig....

Ook die is nu weg, het was voldoende de labtop enige tijd zonder voeding te zetten.

Een adblock houd juist reclame tegen en ook geinfecteerde reclame banners. Ik zou wel adblock blijven gebruiken en deze op betrouwbare webpaginas zoals bijv. sat4all uitzetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Penthe zei:

Een adblock houd juist reclame tegen en ook geinfecteerde reclame banners. Ik zou wel adblock blijven gebruiken en deze op betrouwbare webpaginas zoals bijv. sat4all uitzetten.

 

 

12 uren geleden, Penthe zei:

het was voldoende de labtop enige tijd zonder voeding te zetten.

Zie hier de oplossing!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 uren geleden, Jan Ambers zei:

Programma Adblock is weg maar een reklame restant blijf nog aanwezig....

Het blijft mysterieus...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jan Ambers zei:

Geinstalleerd voor test, van een popup melding op labtop

Dan heb je waarschijnlijk iets anders geinstalleerd dan een adblock, en ik kan je gelijk een tip geven "Installeer NOOIT software wat verschijnt in een popup" Als je bepaalde software toch wil installereen ga dan naar de officiele webpagina van dat programma.

 

Ik wil je aanraden voor de zekerheid je laptop even te scannen met Malwarebytes. https://www.malwarebytes.com/

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...