Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP België


Sprietje

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

volgende wedstrijden een leeg Zandvoort circuit :blink:

Er zijn zo veel heilige koe aanbidders dat daarom al elke vorm van de auto topsport zal blijven voortbestaan, mannen en plankgas!

 

Sommige denken zelfs dat ze net zo begaaft zijn als formule 1 coureurs

https://www.at5.nl/artikelen/221816/politie-reageert-crash-ziyech-amsterdam

en rennen dan weg

Ja inderdaad. Wat te denken van die vriendengroepen op de wielrenner. Denken dus echt dat ze op een parcours rijden en dat ze overal voorrang hebben.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Trouwens Sprietje, ik begrijp niet wat je er nog aan vindt aan het Formule1 gebeuren. 

De situatie zoals die nu is, is slecht voor Red Bull, de Formule1 en Verstappen. 

Het maakt nu niet uit of "onze Max" op de pole staat, op plaats 5 of plaats 20. Winnen doet ie toch wel. 

Wat is er dan nog aan om er met plezier naar te kijken?

Ik weet zeker dat er steeds minder kijkers zullen zijn in de volgende wedstrijden want de winnaar staat nu al vast. 

Ik besteed er mijn weekeinden al lang niet meer aan en heb andere, veel leukere dingen te doen.

MBC Group zendt de Formule1 alleen dit seizoen nog uit. 

Voor een nieuwe periode is er geen interesse. 

 

Het is zeker niet alleen Max waar het omgaat. De spanning op de baan bij inhaalmanoeuvres, touching, nat weer, auto's die 'uitstappen' de prachtige snelheden in de pit en zo kan ik nog meer noemen. Daarnaast zal voor velen gelden dat ze een warm hart toedragen aan Redbull en dus ook Perez een mooie plaats gunnen. En wat te denken aan de soms scherpe conversaties tussen Max en zijn crew... tijdens de race?

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

volgende wedstrijden een leeg Zandvoort circuit :blink:

Er zijn zo veel heilige koe aanbidders dat daarom al elke vorm van de auto topsport zal blijven voortbestaan, mannen en plankgas!

 

Sommige denken zelfs dat ze net zo begaaft zijn als formule 1 coureurs

https://www.at5.nl/artikelen/221816/politie-reageert-crash-ziyech-amsterdam

en rennen dan weg


Dat zijn uitsluitend mannen met een heel klein l*lletje.

Net zoals die posers uit oost en zuidoost Europa met hun opgefokte AMG bakken. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, astro iris zei:

Dat is dan zijn arrogantie die bovenkomt...ikke en de rest kan stikken.

Dat is deels waar. In Spa wilde hij nog even de snelste ronde maken op het laatst maar werd min of meer teruggefloten door de crew.

Gezien Max alles wil winnen moet voor hem een aderlating zijn geweest.

Mee eens dat Max best wel arrogant kan zijn maar bij mensen die erg goed zijn in hun van gedoog ik dat zonder problemen. Daarnaast houdt hij iedereen mede daardoor scherp.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...