Ga naar inhoud


Youtube banners


OFDM
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

Sinds een paar weken probeert Youtube mij te chanteren met tegen betaling oplossen van zelfgemaakte softwarefouten. Dit haalt het bloed onder mijn nagels vandaan maar ik weet niet waar Google zich verschuilt! Moet ik de Chromecast vermoorden om hier vanaf te komen?

 

Hieronder de fouten waarop ik doel. Elke video start met de opmerking onderbrekingen beu? Er wordt mij een keuze voorgelegd die nergens gemaakt kan worden want ik heb een domme TV zonder touchscreen dus ik moet de gifbeker elke keer helemaal leegdrinken. Rechts bovenin het beeld verschijnt ook een fake foutmelding want er is verder niets misgegaan! Tenzij hiermee het ontbreken van toetsen om de onderste banner versneld weg te krijgen wordt bedoeld. Op de telefoon komt er in elk geval geen knop maar ik ben deze chantage echt beu. De tijd dat ik alleen reclame onderbrekingen kreeg was mee te leven, dat is de prijs voor gratis diensten. Hiervan word ik krankjorum. Wie heeft dit ook?

Chromecast.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nauwelijks ervaring met mediaspelers, al helemaal niet met die waarop je zelf software kunt installeren. Het vergt wat doorzettingsvermogen en daarvoor moet de irritatie te lang duren. Het wordt interessanter als er een apparaat is dat satelliet kan ontvangen, opnemen én o.a. Youtube streamen.

 

Voor nu ben ik oprecht verbaasd over de amateuristische banners want Chromecast is 100% van Google dus ik verwacht beter dan dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, OFDM zei:

 

Voor nu ben ik oprecht verbaasd over de amateuristische banners want Chromecast is 100% van Google dus ik verwacht beter dan dit.

Je kan met de Chromecast afstands bediening toch gewoon Nee, Bedankt selecteren en wegdrukken, tenzij je Chromecast van voor 2020 is dan zit er geen afstands bediening bij.

 

En komt die Nee, Bedankt optie echt niet op je telefoon? Zodat je die kunt selecteren.

 

Hier geen last met Youtube.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Voordeel van youtube premium is natuurlijk wel dat je ook geen andere reclame zooi over je heen krijgt uitgestort.

Nadeel het kost wat.

 

Dat is net als de commerciëlen op Lineaire TV reclame door je strot.

Daar heb je een adblock voor, ik ziet geen youtube reclames op mijn computer en ook niet op mijn telefoon, en heb geen youtube premium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Penthe zei:

Daar heb je een adblock voor, ik ziet geen youtube reclames op mijn computer en ook niet op mijn telefoon, en heb geen youtube premium.

Inderdaad. adblock werkt perfect. Maar volgens mij zit er ook ergens een optie in Chromecast.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik heb al meerdere keren een extra popup menu in youtube op de firefox browser gezien, waar gevraagd wordt om de "diverse" adblockers uit te schakelen, zodat je de content + reclame kan zien.

Is ook zeer recent, twee drie weken misschien.

 

Nog niet meegemaakt, maar zal ook wel te maken hebben met welke adblock je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Ik heb al meerdere keren een extra popup menu in youtube op de firefox browser gezien, waar gevraagd wordt om de "diverse" adblockers uit te schakelen, zodat je de content + reclame kan zien.

Is ook zeer recent, twee drie weken misschien.

 

Daar heb ik dan iets anders voor: 🖕 en weg

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gewoon dit gebruiken. Beste youtube player op Google/Android TV:https://github.com/yuliskov/SmartTubeNext

Geen reclame, geen sponsor blokken, niets!

 

in je Edge of Chrome browser deze: https://chrome.google.com/webstore/detail/enhancer-for-youtube/ponfpcnoihfmfllpaingbgckeeldkhle?hl=nl

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Penthe zei:

Je kan met de Chromecast afstands bediening toch gewoon Nee, Bedankt selecteren en wegdrukken, tenzij je Chromecast van voor 2020 is dan zit er geen afstands bediening bij.

 

En komt die Nee, Bedankt optie echt niet op je telefoon? Zodat je die kunt selecteren.

 

Hier geen last met Youtube.

Het is inderdaad een oudere zonder afstandbediening. Op de telefoon zie ik geen knoppen verschijnen. Als jij dit niet hebt lijkt het alsof oudere hardware niet goed wordt ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Michel zei:

Gewoon dit gebruiken. Beste youtube player op Google/Android TV:https://github.com/yuliskov/SmartTubeNext

Geen reclame, geen sponsor blokken, niets!

 

in je Edge of Chrome browser deze: https://chrome.google.com/webstore/detail/enhancer-for-youtube/ponfpcnoihfmfllpaingbgckeeldkhle?hl=nl

Voordat ik deze voor mij ingewikkelde links ga bestuderen; Ik geloof wel dat het ads met succes verwijdert maar werkt dit ook op de telefoon icm Chromecast of alleen op een mediaspeler?

 

Heb ik hierbij ook gelijk mooie playlist functies? Begin ik aan een kat en muisspel van steeds weer moeten updaten omdat het wordt bestreden?

Nog belangrijker: Kan ik dit gebruiken zonder in te loggen op Youtube. Ik wil geen risico lopen dat mijn account bij YT wordt verwijderd wegens gebruik van zaken die ze kwijtwillen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...