Ga naar inhoud


Metalen berging?


AEO

Aanbevolen berichten


2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Als het hout niet rot is van de oude berging kun je wanden bekleden met Golfplaten ALUZINK type 20/1000

en een lessenaarsdak op dat oude bitumen dak maken met dezelfde Golfplaten ALUZINK type 20/1000

 

Als ik het woord golfplaten al hoor, dan denk ik gelijk aan de achterbuurten / slums in Mumbai en de rest van Indië. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is jammer dat jij de industrieparken in Nederland niet kent waar elk gerespecteerd bedrijf diverse gevels van golfplaat bekleding heeft.

Maar je mag ook kunststof panelen gemaakt van Dubaise Olie er tegen aan schroeven, die kan je dan met je Kärcher elk weekend schoon maken of laten schoonmaken door gasten uit Mumbai.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de zaak volkomen rot is, vervangen en zeker geen wandje er tegenaan gooien want dan vraag je om (korte uitstel van) ellende.

Zelf zou ik voor geïmpregneerd hout gaan op het beton en dakpanplaten, als je het kunt betalen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn, als het geraamte nog goed is;

image.thumb.png.c467b6b43a27ffc44da499a2208dcdcb.png

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...