Ga naar inhoud


adblock(ers) vanaf heden verboden op youtube.


Penthe

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Bij mij werkt het (nog) met adblocker.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet iedere gebruiker krijgt de melding gelijk, zo had ik de eerste gisteren op een laptop en vandaag ook ineens op de pc.

 

Dit nieuws staat al online: 

 

YouTube’s Ad Blocker Detection Believed to Break EU Privacy Law

 

https://www.wired.com/story/youtube-ad-blocker-detection-eu-privacy-law/

 

Misschien dat dit gaat helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden, Penthe zei:

Klopt niet iedere gebruiker krijgt de melding gelijk,

Not every user is affected, and you’ll only see these anti-adblocker messages if you’re signed into your YouTube account.

Dus niet iedere gebruiker krijgt die mededeling te zien.

alleen ingelogde Youtube gebruikers zouden de mededeling te zien krijgen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De enige reden om in te loggen zou voor mij zijn dat je dan de HDR optie kunt activeren

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een google account in je browser log je automatish in op youtube, maar ga er van uit dat jij niet al te veel doet met youtube anders log je uiteraard altijd in.

 

Maar dit is nog maar het begin van youtube tegen adblockers, misschien krijg je over enkele dagen de melding ook als je niet ingelogd bent.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De tijd zal het leren, er is ook leven zonder Youtube.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen AdBlocker. 
De reklame stoort soms maar daarvoor is deze dienst gratis. 
Youtube will een compensatie voor deze dienst en dat is hun goed recht.

Voor niets gaat de zon op. 
Ik overweeg zelfs om “Premium” te nemen omdat dan YouTube Music ook reklame vrij is. Dat gebruik ik ook veel. 
Waarom moeten gebruikers voor Youtube betalen  terwijl anderen de reklame blokkeren en gratis kunnen kijken?

Zelfs hier op dit board wordt vriendelijk verzocht om je AdBlocker uit te zetten om zodoende wat inkomsten te genereren om de kosten tegemoet te komen. 
Je leeft nu eenmaal in een wereld waar dingen geld kosten. Of klopt er iets niet met mijn manier van denken?

 

Het is trouwens wel weer typisch Nederlands: het liefst gratis en vooral goedkoop. 🥺🥺

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Reclame aan het begin is niet het probleem, wel wanneer dat midden in je programma opduikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...