Ga naar inhoud


CANAL+ start nieuwe streamingdienst in Nederland


de vrije fries

Aanbevolen berichten

CANAL+ start voor het einde van het jaar een nieuwe streamingdienst in Nederland. De dienst komt beschikbaar via de diverse appstores en aanbieder Ziggo.

Originals

Met dit nieuwe platform krijgen consumenten toegang tot exclusieve CANAL+ Originals en internationale producties van CANAL+ Group, maar ook tot bijzondere en exclusieve titels van Viaplay, Fremantle, Dutch CORE, Lionsgate en Lumière. Een grote verscheidenheid uit alle genres met allemaal één gemeenschappelijke deler: van hoge kwaliteit en met een Europese focus. Verwachte series voor lancering zijn onder andere de CANAL+ Original The Brigade en een nieuw seizoen van de succesvolle Noorse serie Furia. Van buiten de Europese grenzen komt de nieuwe actieserie Negotiator.“, aldus de aanbieder in een persbericht.

Ziggo

Naast het direct-to-consumer aanbieden van de app is er ook een samenwerking gezocht met Ziggo. Klanten van Ziggo vinden de app binnenkort op de Mediabox Next en Next Mini.

Prijs

De CANAL+ streamingdienst is binnenkort beschikbaar in de Appstore, Playstore en via Ziggo. Een abonnement is binnenkort verkrijgbaar op canalplus.nl vanaf € 4,99 per maand. De eerste zeven dagen is de app gratis, daarna is deze maandelijks opzegbaar. De app is op alle apparaten te gebruiken door twee gebruikers tegelijkertijd. Bestaande en nieuwe gebruikers van de Canal Digitaal TV App krijgen in hun huidige app ook toegang tot dit uitgebreide film- en serie-aanbod.

 

bron: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/pers/231113 -Persbericht-CANAL+_NL.pdf?_gl=1*jv7w9k*_ga*MTY3Nzk4MTk3Ny4xNjU3MDM1Mzg2*_ga_E305KXXPLR*MTY5OTg3NDg1OC4xLjEuMTY5OTg3NDg4MS4zNy4wLjA.*_fplc*cmZJTjZ0UkJHb1RDMlZjdGp6N1AyeVRJbG1obnlCJTJCTE1OUnVuSnR1V2VKM1IlMkJNNWNIJTJCY05WUEZudEQ3RUx0SFhpV3JGMlQxSzkxYzh2eGpOS1JFTUJoMjBKNWklMkZHJTJGenBQJTJGbiUyRkdVSlVaYnAlMkZYWnZXTVpQOE0lMkJMVUtpUUd3JTNEJTNE

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zit dit al niet standaard bij TVV in het basis abonnement?

 

Ik heb basic light en kan soms al eens de twee eerste afleveringen van een serie bekijken. Voor de derde aflevering krijg je de melding dat dit niet in je abonnement zit☹

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lees ik ook maar is dat niet een beetje hetzelfde als wat Filmbox nu is, wat overigens uit dezelfde koker komt.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Volgens Totaal TV zou het gratis zijn voor alle abonnees van Canal Digitaal... Behalve natuurlijk weer het Riant abonnement vergeten ze erbij te zeggen. Satelliet kijkers piesen bij CD achter het net terwijl ze veel meer betalen dan Bomvol waarin n.b. ESPN gratis in wordt aangeboden.

 

Overigens is de zender Canal+ Action te zien op voorkeuze zender 22. Daar zit nu Film 1, zou die verdwijnen dan? We zullen het morgen (5 december) zien.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Giant2000 zei:

 

 

Overigens is de zender Canal+ Action te zien op voorkeuze zender 22. Daar zit nu Film 1, zou die verdwijnen dan? We zullen het morgen (5 december) zien.

Een nieuwe zender

Check kanaal 22*. Hier vind
je vanaf vandaag CANAL+ Action. Op deze nieuwe zender kijk je 24/7 het beste van CANAL+.

Bij CANAL+ Action vind je geweldige films en series in diverse genres: misdaad, sport, actie en drama.

*Hierdoor verschuiven andere zenders. Het nieuwe zenderoverzicht vind je https://www.canaldigitaal.nl/zenderlijsten/zenderlijst-satelliet/
De zender CBS Reality Channel verdwijnt uit je zenderpakket.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is er (nog) niet volgens mij.

 

Overigens staat in de mail van CD

 

"Onze gloednieuwe streamingdienst heeft geweldige Europese films en series. Ook voor jou! Want als klant van Canal Digitaal krijg je alles van CANAL+ cadeau in je huidige tv-pakket"

 

Maar als ik een film of serie kies staat er dat dit niet in mijn abonnement valt (ik heb Riant). Meer mensen die dit hebben? Ik heb ze een bericht gestuurd.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zender is er wel maar je moet mappen voordat deze open gaat,. tenminste dat was eerder het geval. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
17 minuten geleden, DigisatBelgium zei:

Ja maar nu weet ik nog niets...wat is de satelliet-frequentie van Canal + Action? 

 

1_0_1_17CF_C82_3_EB0000_0_0_0.jpg

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...