Ga naar inhoud


Viaplay weer uitgesteld met info over financiële situatie....


meijelsat

Aanbevolen berichten

Voebal kijk ik zelden ofschoon mijn Ziggo ESPN pakket er vol mee zit (gratis pakket voor een jaar)

Maar over de rechtmatigheid van extra betalingen eisen door KNVB of europese landsverbanden inzake uitzendrechten is er al heel wat geschreven.

Sport als onderdeel van een culturele basisbehoefte van onze mensen in de samenleving moest eigenlijk niks kosten.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De vraag die Viaplee zich had moeten stellen was: wie kijkt er F1, voetbal, darts, etc. en wanneer en hoe komt dit bij de kijker.

Dat is dus duidelijk, de meesten kijken dit niet allemaal maar moeten het maandbedrag wel ophoesten.

Dan de grootste misser, een streamingsdienst opzetten terwijl de doelgroep die het kan betalen niet degene zijn die makkelijk een streamingsdienst op zijn tv tovert. De meeste ouderen kijkers die het kunnen betalen kijken nu eenmaal via een kassie van ziggo kpn tmobile of andere kassies en niet via een appie op hun smart tv want dat is moeilijk terug te vinden op hun afstand-bediening.

Bovendien valt de beeldkwaliteit dermate tegen op hun smart tv van dat Viaplee omdat sport nu eenmaal meer kwaliteit vraagt.

Het was grootdoenerij om te denken dat je dit zo groots kunt aanpakken en dan ook nog de arrogantie van het bedrijf hoe ze reageerde op klachten, ze doen het af alsof de eindgebruiker zijn apparatuur en verbindingen met internet niet deugde, dat van viaplee was wel in orde melden ze iedere keer het lag echt aan uw apparatuur en verbinding, contact met de helpdesk was onmogelijk wel zo'n klote chatbericht machine met een automatisch standaard typende berichten box. 

Hoogmoed komt voor de val en dat blijkt maar weer eens.

aangepast door hugogertie
  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk de F1 met F1tvpro, ik heb nog nooit uitval gehad of kwaliteitsverlies.

In voetbal of andere aangeboden sporten door Viaplay ben ik niet geïnteresseerd, de prijs voor F1pro is in orde.

 

Ik zou mijn geld niet op Viaplay zetten, die gaan het vermoedelijk niet redden.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viaplee is er hier nooit in gekomen maar heb bij mijn dochter het hele zooitje gezien met alle gebreken van dien, na 5 maanden waren zij het zo beu en viaplee eruit geschopt en hebben nu ook de F1pro wat perfect werkt af en toe wil hij wat terug vallen in pixels maar uitval tot nu toe nooit.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het Franse Canal+ wil zijn belang in Viaplay meer dan verdubbelen. Dat schrijft Broadband TV News.

Momenteel bezit het bedrijf 12 procent van de aandelen, terwijl ze 25 procent willen bezitten. Het bedrijf is eigendom van het Franse Vivendi.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens dat bericht geldt hetzelfde voor de andere partner, PPF Cyprus Management Limited, beide willen een belang van meer dan 25%.  In dat geval is meer dan 50% van de aandelen in bezit van slechts twee partijen en is Viaplay dus de controle over het eigen bedrijf kwijt. Canal+ en PPF maken dan gezamenlijk de dienst uit, waarbij PPF als holding company vermoedelijk het beleid aan Canal+ laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gevestigd op Jersey met filialen in China en Rusland.

 

https://www.ppfinvestments.com/

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2023 om 12:13, hugogertie zei:

De vraag die Viaplee zich had moeten stellen was: wie kijkt er F1, voetbal, darts, etc. en wanneer en hoe komt dit bij de kijker.

 

 

Ik kijk maar heel weinig naar die sporten. Veel vaker naar wielrennen en in de winter naar het schaatsen of andere wintersport. 

 

Overigens kun je het WK-darten volgen via Sport 1. Formule 1 wel tot tien keer per jaar via RTL, NOS, VRT en Channel 4. En voetbal is altijd wel ergens te zien.   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

De geschiedenis herhaalt zich.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...